VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

S40 2.0T upgrade
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2004
Stranica: 3/17.

Autor/ica:  nenad [ ned lip 15, 2008 7:52 pm ]
Naslov: 

Citat:
mogu li ja stavit tu 16T 7 turbinu? :) i jaa bii i ja biiii!
Samo bi prije moral dodati još jedan cilindar :wink:

Autor/ica:  gonzo [ ned lip 15, 2008 8:18 pm ]
Naslov: 

Citat:
mogu li ja stavit tu 16T 7 turbinu? :) i jaa bii i ja biiii!
možeš bez greše samo ti treba adapter(nije bolt on) i izmjena povrata ulja.
injače odlična turbina za T4 motor.

Autor/ica:  OnYX [ ned lip 15, 2008 8:20 pm ]
Naslov: 

ebga, zadržat ču se ja onda kod micubišijeve...

Autor/ica:  gonzo [ ned lip 15, 2008 8:22 pm ]
Naslov: 

i to je mitsu turbo samo prihvat turbine (flanđa) je nešto malo drugačija pa nije bolt on pa se mora stavit adapter pločica da pašu šarafi.

Autor/ica:  tcode [ ned lip 15, 2008 9:12 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
taj turbo koji ti imaš je 16T 6 LP turbo i njega da nasviraš na 250 ks što mu je limit moraš mu dušu istjerat iz njega,vjerovatno bi morao boostat 1,5 bar za tu snagu.
zato staviš 16T 7 i imaš već na 0,8 bara 250ks a na 1-1,1 bara nekih 280ks(1,5 bar cca300ks max).
280ks je apsolutni limit za tvoj motor ako ga želiš zadržati u granicama sigurnosti.
uvjek je bolje ići sa većim turbom i sa manje tlaka jer što više tlačiš to se više zrak zagrijava i zadaje teškoće ionako jadnim serijskim intercoolerima.
To je odgovor. Hvala. :) Ovo sa većim turbom i manje tlaka me asocira na veći napon&manja struja=tanje žice i manje zagrijavanje istih, ima logike. U principu mi je do 260 ks sasvim dovoljno, jedino će onta to zahtijevati i samozatvarajući diferencijal. Već i sad ima problema sa prijenosom na podlogu, neki dan me na semaforu odero G4 gti samo zato jer je nježnije startao i nije vrtio u prazno kao ja (mokro i kiša). Počeo sam ga stizati u drugoj brzini ali mi je ponestalo prometne trake (suženje s dvije na jednu).
Sad još pitanje gdje ima više tehničkih infoa o dotičnim turbinama, tko ih radi i gdje ih ima za kupnju? Nešto sam našao na http://www.mts-turbolader.at/haupt/Turb ... _Volvo.pdf ali nema nikakvih slika, infa šta na šta paše i slično.
Dječkovi dragi, dio Mitsu nomenklature "16t" odnosi se na kompresorsku stranu turbo punjača. Kako se u oba slučaja radi o identičnoj kompresorskoj strani, nema govora o razlici u temperaturi zraka na usisu. Jedina (i to mala) prednost plinskog kućita #7 je bolji flow i manji backpressure, pa će se motor laše razvrtavati na višim okretajima.

Autor/ica:  gonzo [ ned lip 15, 2008 9:15 pm ]
Naslov: 

točno tako a veće ispušno kućište, manji backpressure znači i više KS na većim obrtajima.

Autor/ica:  OnYX [ ned lip 15, 2008 9:45 pm ]
Naslov: 

da primjetio sam da se ova turbina koja je trenutno gore dosta kasno pali, tek na nekih 3.500 o/min? ovu novu mitsu turbinu bi ja drage volje podesio da se počne obrčat na možda nekih 2.200 o/min, može li se to?

Autor/ica:  gonzo [ ned lip 15, 2008 9:48 pm ]
Naslov: 

trebalo bi vidjet,normalno taj turbo mora jako rano boostat.satvi sat pa vidi kak se ponaša.

Autor/ica:  tcode [ ned lip 15, 2008 9:55 pm ]
Naslov: 

Citat:
da primjetio sam da se ova turbina koja je trenutno gore dosta kasno pali, tek na nekih 3.500 o/min? ovu novu mitsu turbinu bi ja drage volje podesio da se počne obrčat na možda nekih 2.200 o/min, može li se to?
Turbina se "ne pali", ona se konstantno vrti, jer ju ispušni plinovi tjeraju na to. To što ti osjećaš je trenutak kada motor stvori dovoljno ispušnih plinova da se turbina zavrti toliko da počinje stvarati boost. 3500 okretaja je puno prekasno za tvoj motor i tako malu turbinu. Nešto tu ne štima.

Autor/ica:  OnYX [ ned lip 15, 2008 10:09 pm ]
Naslov: 

kaže lik da je mjenjan katalizator i srednji lonac, jeli može biti i do motora?

ma jasno mi je kako funkcionira, to da se "pali" sam reko jer nisam znao kako da se drugacije izrazim u datom trenutku :D

(a jesam u k...)

Autor/ica:  tcode [ ned lip 15, 2008 10:11 pm ]
Naslov: 

Koliko prijeđenih km ima auto?

Autor/ica:  OnYX [ ned lip 15, 2008 10:12 pm ]
Naslov: 

nekih 140.000 km...?

Autor/ica:  tcode [ ned lip 15, 2008 10:17 pm ]
Naslov: 

I nije to neka kilometraža na kojoj bi čovjek očekivao da ode katalizator. Nabavi neki boost gauge pa nam javi koliko i kada postigneš puni boost.

Autor/ica:  OnYX [ ned lip 15, 2008 10:19 pm ]
Naslov: 

znači taj problem bi mogo bit do turbine ili do ispušnog sustava...motor nebi trebo imat veze?

Autor/ica:  tcode [ ned lip 15, 2008 10:45 pm ]
Naslov: 

Mislim da nije do motora. Da ti turbina ne puni zbog motora, vjerujem da bi to vidio u obliku puno plavog dima iz auspuha.

Stranica: 3/17. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/