VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
S40 2.0T upgrade http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2004 |
Stranica: 16/17. |
Autor/ica: | robert.g06 [ sub srp 26, 2008 8:08 pm ] |
Naslov: | |
Citat: novi upitnik, počelo mi bacat onu šipku s kojom se mjeri ulje - van! čim ga jače zgazim, razvrtim, šipka izleti jedno 3 cm van, i malo se motor poprska uljem.
hmmm... meni se to događalo na golfu dok je gubil kompresiju... pogledaj ventile, dihtung glave...
jeli to radi lošeg dihtunga kapice (ne osjeti se nikakav zubac kad se šipka stavlja nazad, gumic aje na svom mjestu) ili to ipak preveliki pritisak? čuoh da je kao "začepljen odušak ulja"?? ili tako neš? fala |
Autor/ica: | gonzo [ sub srp 26, 2008 9:23 pm ] |
Naslov: | |
Citat: novi upitnik, počelo mi bacat onu šipku s kojom se mjeri ulje - van! čim ga jače zgazim, razvrtim, šipka izleti jedno 3 cm van, i malo se motor poprska uljem.
promjeni dihtung na šipki ulja.
jeli to radi lošeg dihtunga kapice (ne osjeti se nikakav zubac kad se šipka stavlja nazad, gumic aje na svom mjestu) ili to ipak preveliki pritisak? čuoh da je kao "začepljen odušak ulja"?? ili tako neš? fala |
Autor/ica: | OnYX [ ned srp 27, 2008 4:35 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: novi upitnik, počelo mi bacat onu šipku s kojom se mjeri ulje - van! čim ga jače zgazim, razvrtim, šipka izleti jedno 3 cm van, i malo se motor poprska uljem.
promjeni dihtung na šipki ulja.jeli to radi lošeg dihtunga kapice (ne osjeti se nikakav zubac kad se šipka stavlja nazad, gumic aje na svom mjestu) ili to ipak preveliki pritisak? čuoh da je kao "začepljen odušak ulja"?? ili tako neš? fala ![]() gracije. |
Autor/ica: | tcode [ sri kol 06, 2008 10:16 pm ] |
Naslov: | |
Evo konjića 8) ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | OnYX [ sri kol 06, 2008 11:31 pm ] |
Naslov: | |
oooaaajme e, nisi mi trebo slike slat, jer ču SAD krenut u ZG! ![]() glavno da mi je mehaničar na godišnjem do 18.8., do tad ču je izgleda samo mazit. ![]() |
Autor/ica: | OnYX [ ned kol 10, 2008 12:13 am ] |
Naslov: | |
evo je, stigla bejbe, i mali P C C C C C... ![]() |
Autor/ica: | tcode [ ned kol 10, 2008 12:18 am ] |
Naslov: | |
![]() |
Autor/ica: | OnYX [ ned kol 10, 2008 12:39 am ] |
Naslov: | |
strah me malo da ona lampica ne gori zbog sonde, na 350 km potrošio sam 40 l, uz konstantno gaženje, bilo je i par....sprinteva... mogu mislit sta ce bit s novom turbinom ![]() http://www.youtube.com/watch?v=eVlZ8lkFtmk rekord 237 kmh po GPS-u, a na satu pokazuje nekih 20 km više. mozda GPS griješi ![]() |
Autor/ica: | OnYX [ ned lis 19, 2008 5:16 pm ] |
Naslov: | |
jos se ja tlacim s turbinom, naime, ako ja stavim turbinu gore i ako je limitiram je WG-om na 0.8 bara, nebi trebo imat problema dok nejdem remapirat čip, jeli to tako? znam d abi brže došla do 0.8 bara nego ova koju sad imam, al to nebi trebalo tolko smetat motoru...? |
Autor/ica: | tcode [ ned lis 19, 2008 5:38 pm ] |
Naslov: | |
0,6 bara je serijski tlak za 2.0t motore. Sa 14t turbinom ne bi trebao ići preko 0,5 bara bez remap-a i neće biti problema. |
Autor/ica: | dugi [ sri sij 14, 2009 9:47 pm ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T upgrade |
Svaka čast ,ne za posao nego za uvjete u kojima slažeš pilu ![]() |
Autor/ica: | OnYX [ sri sij 14, 2009 10:00 pm ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T upgrade |
fala fala, a moraš se snač s onim što imaš! kad bi imo garažu ja mislim da nebi uopče spavo. |
Autor/ica: | OnYX [ pet sij 16, 2009 7:03 pm ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T upgrade |
evo stare: stara turbina, horror: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() što bi ga ovo bilo? proboj neki? ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ pet sij 16, 2009 7:30 pm ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T upgrade |
ta pregrada tj. twin scrool je normalno da malo ispuca, ali ovak kak je to sve skupa kod tebe ispucalo nije ni malo normalno ![]() |
Stranica: 16/17. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |