VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
S40 2.0T upgrade http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2004 |
Stranica: 11/17. |
Autor/ica: | sansi [ pon lip 30, 2008 10:54 pm ] |
Naslov: | |
To Gonzo neka si se sitija i mene. |
Autor/ica: | gonzo [ pon lip 30, 2008 10:58 pm ] |
Naslov: | |
nebi se sjetio da me nisi napomenuo ![]() ![]() |
Autor/ica: | zlaya [ uto srp 01, 2008 8:08 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: hehe, loša reklama
možeš al nemoj divljat.![]() kod same promjene turbine, mogu li ja normalno vozit s T4 turbinom, pošto neču moč odma ič u sloveniju na remap? |
Autor/ica: | OnYX [ uto srp 01, 2008 4:31 pm ] |
Naslov: | |
ma neeee nije preko 0.8, rekli smo da čemo ga povečat, al nečemo, pustit ču tako. a uz novu turbinu ide i nov wastegate, sad neznam jeli i taj wastegate podešen na 0.6? |
Autor/ica: | gonzo [ uto srp 01, 2008 4:36 pm ] |
Naslov: | |
bit će ti dovoljan serijski wg jer nećeš punit više od 1 bar. |
Autor/ica: | OnYX [ uto srp 01, 2008 5:09 pm ] |
Naslov: | |
? znači i 12T i 14T pušu isti pritisak? a različite su jer je 14T veča i...upuhuje više zraka? |
Autor/ica: | gonzo [ uto srp 01, 2008 6:14 pm ] |
Naslov: | |
12t 0,6 14t 0,8 |
Autor/ica: | zlaya [ uto srp 01, 2008 6:16 pm ] |
Naslov: | |
Citat: ?
NE, kako mogu bit isto, jedan LPT a drugi HPT, ovo što ti imaš je Low, znači do 0.65 a T4 puni 0.85 govorimo o serijskom tlaku.
znači i 12T i 14T pušu isti pritisak? a različite su jer je 14T veča i...upuhuje više zraka? |
Autor/ica: | OnYX [ uto srp 01, 2008 9:45 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Citat: hehe, loša reklama
možeš al nemoj divljat.![]() kod same promjene turbine, mogu li ja normalno vozit s T4 turbinom, pošto neču moč odma ič u sloveniju na remap? pa i sad mi puni 0.8....? deejm najprije mi je sve jasno, a sad ništa nije. ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ uto srp 01, 2008 9:50 pm ] |
Naslov: | |
Ne znam na koji način vi to podižete tlak sa podešavanjem WG-a? Koliko je meni poznato, a nekaj malo se kužim u te stvari, regulacijom WG-om se može kontrolirati brzina punjenja turbine, a kada se prijeđe prag opruge, povećava se samo PEAK, a ne stabilan boost. Također, serijski tlak koji puni T4 je 0,9 bara. |
Autor/ica: | OnYX [ uto srp 01, 2008 9:59 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Ne znam na koji način vi to podižete tlak sa podešavanjem WG-a? Koliko je meni poznato, a nekaj malo se kužim u te stvari, regulacijom WG-om se može kontrolirati brzina punjenja turbine, a kada se prijeđe prag opruge, povećava se samo PEAK, a ne stabilan boost.
opruga na WG-u je otišla, i on je otkačio WG od leptira turbine, navido je onu, kukicu, još više na WG, i opet zakačio.Također, serijski tlak koji puni T4 je 0,9 bara. WG ustvari uopče nije otvaro prije, a sad otvara i malo više nego što bi trebo. (tako nekako) |
Autor/ica: | tcode [ uto srp 01, 2008 10:11 pm ] |
Naslov: | |
Ako turbo puni više, onda se WG manje otvara. Opet ponavljam, nema šanse da ste postigli da turbo puni i drži stabilan tlak samo sa reguliranjem dužine wastegate ruke (teoretski bi bilo moguće da ima toliko navoja, da se ruka može skratiti toliko da se wg tanjurić ne može otvoriti do kraja). Ono što ste vi napravili je samo peak, vršna vrijednost boost-a, koja opadne na standardni tlak (0,6bara), čim ECU preko boost solenoida korigira tlak. |
Autor/ica: | gonzo [ uto srp 01, 2008 10:14 pm ] |
Naslov: | |
Također, serijski tlak koji puni T4 je 0,9 bara.[/quote] ovisno o vanjskoj temperaturi i instrumentu s kojim mjeriš. |
Autor/ica: | OnYX [ uto srp 01, 2008 10:15 pm ] |
Naslov: | |
eeee mislim da je tako kako ti kažeš da....peak je na 0.8, ne puni cijelo vrijeme na tom tlaku. pratio sma ja na satu, dostigne 0.8 i onda padne. znači T4, kad se remapira čip, ima stabilan tlak na kolko bara? |
Autor/ica: | gonzo [ uto srp 01, 2008 10:17 pm ] |
Naslov: | |
sa serijskim WGejom max 1,2 bara i to teško da će držat konstantno. |
Stranica: 11/17. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |