VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
karike http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=5897 |
Stranica: 2/3. |
Autor/ica: | Menhir [ pet stu 19, 2010 10:51 pm ] |
Naslov: | Re: karike |
Prema Vadisu za ususne benzince je tlak 13, a za turbake 11 bara. ![]() http://img529.imageshack.us/f/19311761.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false; Ja imam 2.0 usisnog benzinca i isto baca nešt ulja kad se odvrne čep, ali kaj nebi to trebalo biti ok s obzirom da on direktno gore ima bregaste-pa mora nekaj bacat ![]() |
Autor/ica: | Menhir [ pet stu 19, 2010 11:00 pm ] |
Naslov: | Re: karike |
Citat: Citat: Onda ti meni objasni kad ja uhvatim u ruke svoj no name kinez za mjerenje kompresije zašto na svako atmosfercu pokazuje puno veči (aj kad ja neznam več neznam
![]() ![]() Nisam to ni ja kuzio, pa da probam ![]() Moj TDI me natjero da istrazim. Zato kaj kad mjeris kompresiju, turbina ne fila posto se vergla anlaserom (?) A, kad uzmes omjer to izgleda ovako. Kod mjerenja neturbaka stlacis 11 dijelova na 1, a kod turbaka stlacis samo 8.5 dijelova na 1. Znaci ako si stlacio 11 dijelova u 1 dobijes veci tlak i zato kinez izmjeri vise. E, a kad se to sve desava u voznji i kad turbina fila, onda kod turbaka u cilindar ude puno vise zraka i tlak je veci. ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ sub stu 20, 2010 12:42 am ] |
Naslov: | Re: karike |
Citat: Prema Vadisu za ususne benzince je tlak 13, a za turbake 11 bara.
11-13 bara za turbake a 13-15 za atmosferce,to su neke normalne vrijednosti.
![]() http://img529.imageshack.us/f/19311761.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false; Ja imam 2.0 usisnog benzinca i isto baca nešt ulja kad se odvrne čep, ali kaj nebi to trebalo biti ok s obzirom da on direktno gore ima bregaste-pa mora nekaj bacat ![]() |
Autor/ica: | kikiban [ sub stu 20, 2010 3:55 am ] |
Naslov: | Re: karike |
ma ok sad sam malo zakuho situaciju sa karikama, bat meni baca toliko ulja da kad otvorim čep moram svaki puta brisat motor ali hvala na raspravi, nači od 11 do 13 se tolerira ![]() |
Autor/ica: | hal9000f [ sub stu 20, 2010 8:37 am ] |
Naslov: | Re: karike |
Citat: A što kada se turbina ne vrti (na nižim okretajima), kak bi dizel onda radio s obzirom da treba veći tlak jer radi na principu samozapaljenja goriva?
Turbina se uvijek vrti, osim kad je motor ugasen ![]() ![]() A, kak rade neturbo dizeli? ![]() |
Autor/ica: | nenad [ sub stu 20, 2010 10:46 am ] |
Naslov: | Re: karike |
Skala je kod mene izražena u P.S.IMahom kad mjerim kod svih turbaka(nisu novi istina)dobivam između 70i 80 P.S.I Ajde molim konverziju u bare ![]() |
Autor/ica: | tcode [ sub stu 20, 2010 11:26 am ] |
Naslov: | Re: karike |
80 psi = 5.515806 Bar Baci u smeće to čime mjeriš. |
Autor/ica: | zlaya [ sub stu 20, 2010 5:22 pm ] |
Naslov: | Re: karike |
Neno hebate pa nije ni čudo da ti je dvorište puno Volvača sa sjebanim motorima, čitaj slabom kompresijom...ha ha ![]() ![]() ![]() Zajebi tog kineza i kupi pošten alat, nego kak s paulanerom stojimo tam, Gonzo mislim da je vrijeme za jedan meet u Jaski.... ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ sub stu 20, 2010 5:28 pm ] |
Naslov: | Re: karike |
bome je ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | Menhir [ sub stu 20, 2010 10:04 pm ] |
Naslov: | Re: karike |
Citat: Citat: A što kada se turbina ne vrti (na nižim okretajima), kak bi dizel onda radio s obzirom da treba veći tlak jer radi na principu samozapaljenja goriva?
Turbina se uvijek vrti, osim kad je motor ugasen ![]() ![]() A, kak rade neturbo dizeli? ![]() ![]() |
Autor/ica: | Distinctive [ ned stu 21, 2010 5:52 am ] |
Naslov: | Re: karike |
Citat: Citat: Citat: A što kada se turbina ne vrti (na nižim okretajima), kak bi dizel onda radio s obzirom da treba veći tlak jer radi na principu samozapaljenja goriva?
Turbina se uvijek vrti, osim kad je motor ugasen ![]() ![]() A, kak rade neturbo dizeli? ![]() ![]() |
Autor/ica: | nenad [ ned stu 21, 2010 10:58 am ] |
Naslov: | Re: karike |
Citat: Neno hebate pa nije ni čudo da ti je dvorište puno Volvača sa sjebanim motorima, čitaj slabom kompresijom...ha ha
Vi to več obečavate.............. ![]() ![]() ![]() Zajebi tog kineza i kupi pošten alat, nego kak s paulanerom stojimo tam, Gonzo mislim da je vrijeme za jedan meet u Jaski.... ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ ned stu 21, 2010 1:00 pm ] |
Naslov: | Re: karike |
Citat: Citat: Prema Vadisu za ususne benzince je tlak 13, a za turbake 11 bara.
11-13 bara za turbake a 13-15 za atmosferce,to su neke normalne vrijednosti.![]() http://img529.imageshack.us/f/19311761.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false; Ja imam 2.0 usisnog benzinca i isto baca nešt ulja kad se odvrne čep, ali kaj nebi to trebalo biti ok s obzirom da on direktno gore ima bregaste-pa mora nekaj bacat ![]() |
Autor/ica: | tcode [ ned stu 21, 2010 1:02 pm ] |
Naslov: | Re: karike |
Citat:
kolko ja znam, vrti se stalno dok je auto upaljen, ali jaće se zavrti kad dostigne određen broj okretaja, ispravite ako griješim
Točno, turbina se vrti i na leru.
|
Autor/ica: | hal9000f [ ned stu 21, 2010 1:04 pm ] |
Naslov: | Re: karike |
Citat: Citat: Citat: A što kada se turbina ne vrti (na nižim okretajima), kak bi dizel onda radio s obzirom da treba veći tlak jer radi na principu samozapaljenja goriva?
Turbina se uvijek vrti, osim kad je motor ugasen ![]() ![]() A, kak rade neturbo dizeli? ![]() ![]() Je pa i turbo motori rade na usis, samo im turbina dodatno pomaze ![]() |
Stranica: 2/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |