VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

karike
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=5897
Stranica: 2/3.

Autor/ica:  Menhir [ pet stu 19, 2010 10:51 pm ]
Naslov:  Re: karike

Prema Vadisu za ususne benzince je tlak 13, a za turbake 11 bara.;)
http://img529.imageshack.us/f/19311761.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja imam 2.0 usisnog benzinca i isto baca nešt ulja kad se odvrne čep, ali kaj nebi to trebalo biti ok s obzirom da on direktno gore ima bregaste-pa mora nekaj bacat :?

Autor/ica:  Menhir [ pet stu 19, 2010 11:00 pm ]
Naslov:  Re: karike

Citat:
Citat:
Onda ti meni objasni kad ja uhvatim u ruke svoj no name kinez za mjerenje kompresije zašto na svako atmosfercu pokazuje puno veči (aj kad ja neznam več neznam :wink: )tlak nego na turbaku :?:

Nisam to ni ja kuzio, pa da probam :-)

Moj TDI me natjero da istrazim.

Zato kaj kad mjeris kompresiju, turbina ne fila posto se vergla anlaserom (?)

A, kad uzmes omjer to izgleda ovako.

Kod mjerenja neturbaka stlacis 11 dijelova na 1, a kod turbaka stlacis samo 8.5 dijelova na 1.

Znaci ako si stlacio 11 dijelova u 1 dobijes veci tlak i zato kinez izmjeri vise.

E, a kad se to sve desava u voznji i kad turbina fila, onda kod turbaka u cilindar ude puno vise zraka i tlak je veci.
A što kada se turbina ne vrti (na nižim okretajima), kak bi dizel onda radio s obzirom da treba veći tlak jer radi na principu samozapaljenja goriva? :mrgreen:

Autor/ica:  gonzo [ sub stu 20, 2010 12:42 am ]
Naslov:  Re: karike

Citat:
Prema Vadisu za ususne benzince je tlak 13, a za turbake 11 bara.;)
http://img529.imageshack.us/f/19311761.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja imam 2.0 usisnog benzinca i isto baca nešt ulja kad se odvrne čep, ali kaj nebi to trebalo biti ok s obzirom da on direktno gore ima bregaste-pa mora nekaj bacat :?
11-13 bara za turbake a 13-15 za atmosferce,to su neke normalne vrijednosti.

Autor/ica:  kikiban [ sub stu 20, 2010 3:55 am ]
Naslov:  Re: karike

ma ok sad sam malo zakuho situaciju sa karikama, bat meni baca toliko ulja da kad otvorim čep moram svaki puta brisat motor ali hvala na raspravi, nači od 11 do 13 se tolerira :shock:

Autor/ica:  hal9000f [ sub stu 20, 2010 8:37 am ]
Naslov:  Re: karike

Citat:
A što kada se turbina ne vrti (na nižim okretajima), kak bi dizel onda radio s obzirom da treba veći tlak jer radi na principu samozapaljenja goriva? :mrgreen:
Turbina se uvijek vrti, osim kad je motor ugasen :mrgreen:

A, kak rade neturbo dizeli? :think:

Autor/ica:  nenad [ sub stu 20, 2010 10:46 am ]
Naslov:  Re: karike

Skala je kod mene izražena u P.S.IMahom kad mjerim kod svih turbaka(nisu novi istina)dobivam između 70i 80 P.S.I
Ajde molim konverziju u bare :wink:

Autor/ica:  tcode [ sub stu 20, 2010 11:26 am ]
Naslov:  Re: karike

80 psi = 5.515806 Bar

Baci u smeće to čime mjeriš.

Autor/ica:  zlaya [ sub stu 20, 2010 5:22 pm ]
Naslov:  Re: karike

Neno hebate pa nije ni čudo da ti je dvorište puno Volvača sa sjebanim motorima, čitaj slabom kompresijom...ha ha :think: :D :D .
Zajebi tog kineza i kupi pošten alat, nego kak s paulanerom stojimo tam, Gonzo mislim da je vrijeme za jedan meet u Jaski.... :?:

Autor/ica:  gonzo [ sub stu 20, 2010 5:28 pm ]
Naslov:  Re: karike

bome je :D samo stoj,zar mi nismo onda tukli po erdingeru :think: nekako se slabo sjećam :doh:

Autor/ica:  Menhir [ sub stu 20, 2010 10:04 pm ]
Naslov:  Re: karike

Citat:
Citat:
A što kada se turbina ne vrti (na nižim okretajima), kak bi dizel onda radio s obzirom da treba veći tlak jer radi na principu samozapaljenja goriva? :mrgreen:
Turbina se uvijek vrti, osim kad je motor ugasen :mrgreen:

A, kak rade neturbo dizeli? :think:
Pa kaj nije da se turbina pali na nekom određenom broju okretaja kada ispušni plinovi postignu određeni pritisak? Ne trbo dizeli rade na principu usisa isto kao i benzinci :mrgreen:

Autor/ica:  Distinctive [ ned stu 21, 2010 5:52 am ]
Naslov:  Re: karike

Citat:
Citat:
Citat:
A što kada se turbina ne vrti (na nižim okretajima), kak bi dizel onda radio s obzirom da treba veći tlak jer radi na principu samozapaljenja goriva? :mrgreen:
Turbina se uvijek vrti, osim kad je motor ugasen :mrgreen:

A, kak rade neturbo dizeli? :think:
Pa kaj nije da se turbina pali na nekom određenom broju okretaja kada ispušni plinovi postignu određeni pritisak? Ne trbo dizeli rade na principu usisa isto kao i benzinci :mrgreen:
kolko ja znam, vrti se stalno dok je auto upaljen, ali jaće se zavrti kad dostigne određen broj okretaja, ispravite ako griješim

Autor/ica:  nenad [ ned stu 21, 2010 10:58 am ]
Naslov:  Re: karike

Citat:
Neno hebate pa nije ni čudo da ti je dvorište puno Volvača sa sjebanim motorima, čitaj slabom kompresijom...ha ha :think: :D :D .
Zajebi tog kineza i kupi pošten alat, nego kak s paulanerom stojimo tam, Gonzo mislim da je vrijeme za jedan meet u Jaski.... :?:
Vi to več obečavate.............. :D

Autor/ica:  tcode [ ned stu 21, 2010 1:00 pm ]
Naslov:  Re: karike

Citat:
Citat:
Prema Vadisu za ususne benzince je tlak 13, a za turbake 11 bara.;)
http://img529.imageshack.us/f/19311761.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja imam 2.0 usisnog benzinca i isto baca nešt ulja kad se odvrne čep, ali kaj nebi to trebalo biti ok s obzirom da on direktno gore ima bregaste-pa mora nekaj bacat :?
11-13 bara za turbake a 13-15 za atmosferce,to su neke normalne vrijednosti.
Tako je, turbaci mogu imati nešto manje vrijednosti kod mjerenja na hladno zbog većih tolerancija za klipove. Na zagrijanom motoru ne bi trebalo biti razlike.

Autor/ica:  tcode [ ned stu 21, 2010 1:02 pm ]
Naslov:  Re: karike

Citat:
kolko ja znam, vrti se stalno dok je auto upaljen, ali jaće se zavrti kad dostigne određen broj okretaja, ispravite ako griješim
Točno, turbina se vrti i na leru.

Autor/ica:  hal9000f [ ned stu 21, 2010 1:04 pm ]
Naslov:  Re: karike

Citat:
Citat:
Citat:
A što kada se turbina ne vrti (na nižim okretajima), kak bi dizel onda radio s obzirom da treba veći tlak jer radi na principu samozapaljenja goriva? :mrgreen:
Turbina se uvijek vrti, osim kad je motor ugasen :mrgreen:

A, kak rade neturbo dizeli? :think:
Pa kaj nije da se turbina pali na nekom određenom broju okretaja kada ispušni plinovi postignu određeni pritisak? Ne trbo dizeli rade na principu usisa isto kao i benzinci :mrgreen:
Ma vrti se stalno samo nema ucinka do odredenog broja okretaja.

Je pa i turbo motori rade na usis, samo im turbina dodatno pomaze :)

Stranica: 2/3. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/