Sada je: ned lip 22, 2025 10:01 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 23 posta ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: V40 T4
PostPostano: sri vel 03, 2010 12:51 am 
Offline

Pridružen/a: sri sij 27, 2010 5:08 pm
Postovi: 46
Lokacija: Pula
Pozdrav svima! Probao sam opet i :oops: ispod 10 nikako,grijao gume,isao na najgrublji asfalt koji sam mogao pronaci i ništa,drugo jutro trk po nove svječice i opet ništa,a u vezi gorrnje rasprave,prije 2 mjeseca kad sam isao za Genovu sam ga rastegnuo i 235km/h je isao po gps-u...za 3000 imam za napravit veliki servis,da odnesem turbinu na kontrolu isto ili što učiniti?

_________________
V40 T4


Vrh
   
 Naslov: Re: V40 T4
PostPostano: sri vel 03, 2010 8:02 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
odi u ovlašteni servis nek ti vide da nije auto slučajno u safe modu.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: V40 T4
PostPostano: sri vel 03, 2010 8:53 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Za početak ugradi si neku običnu mehaničku boost čukicu pa vidi kada i koliko turbo uopće puni. Na osnovu tih informacija ćemo već puno znati što i kako dalje.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: V40 T4
PostPostano: sri vel 03, 2010 1:56 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 27, 2010 5:08 pm
Postovi: 46
Lokacija: Pula
Hvala tcode! Pravi si doktor! jedino na sta pomišljam još je da nisam stavio motor u fazu...
imao sam problema sa poklopcom ventila... Spricao je ulje na više krajeva,pa sam se bio odlučio promjeniti brtvu poklopca,i trk u Trst po: Silikon od Volva baš za visoke temp. 4 semeringa za bregaste,4 O-ringa za tunel oko sviječica, i nova brtva čepa ulja,sve skupa 98Eura.I sad kad sam krenuo razvidavati poklopac,skužim da od 37 vijaka samo 9 ih drzi,ostali su "prožlajfali"!!! došlo mi je da ubijem čovjeka koji mi je radio generalku!!! "majstor" mi ih je sve prestegao i uništio navoje... Sta sad? cudno da mi bregasta nije izbila poklopac! Ajde sad sve navoje narezivat nanovo! Kako su originalni vijci bili 7mm trebalo ih je proširit na slijedeči standard odnosno 8mm,jedino je bilo malo problem pronaci nareznicu 8mm jer se ne radi klasičnom navoju hoda 8x1 nego finom 8x1.25,ali zahvaljujuči vezama u uljaniku :D i to se rješilo! Nakon ručnog narezivanja 37 vijaka i to puta 2 jer ide nareznica A pa onda B, ruku ne osječaš! :doh: ok,sve je ispalo za 5,nigdje ni kapljice ulja,jedino se bojim da kad sam remen stavljao nazad (bez popuštanja zatezača) da mi nije pobjego koji zub! jer koliko znam do 4-5 zubi se moze fulati bez da dodje do havarije,ali ce auto ici ful slabije.... Vidjet cu ito poslje velikog servisa! A za cukicu pritiska turbine i temperature ulja sam jako zainteresiran! imate konkretno koju firmu za preporučit??

_________________
V40 T4


Vrh
   
 Naslov: Re: V40 T4
PostPostano: sri vel 03, 2010 2:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Sve pet, međutim 8x1.25 je standardni navoj, 8x1 i 8x0.75 je finiji korak. Nije da su nestandardni, ima ureznica u svim boljim dućanima.
Ovo oko remena mislim da možeš izbaciti kao teoriju.


Vrh
   
 Naslov: Re: V40 T4
PostPostano: sri vel 03, 2010 3:20 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 27, 2010 5:08 pm
Postovi: 46
Lokacija: Pula
Da pobrkao sam..radilo se o 8x1... Ima da u svim boljim željezarijama, ali su nikakvi... Kupio sam od firme "Krino" (140kn cca) set od dvije nareznice,ali nakon sta sam narezao jedan sa krinovom i zavidao jedan vijak za probu,klimao je mm lijevo-desno,a kad sam dobio profi nareznicu iz "Uljanika" nema lufta ni malo!

_________________
V40 T4


Vrh
   
 Naslov: Re: V40 T4
PostPostano: sri vel 03, 2010 5:01 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 27, 2010 5:08 pm
Postovi: 46
Lokacija: Pula
Mislim da mi je najbolje ugradit gauge meter pa cu znati na cemu sam! Ako vec nije faza u pitanju!

_________________
V40 T4


Vrh
   
 Naslov: Re: V40 T4
PostPostano: sri vel 03, 2010 6:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Za mjerenje boost-a uzmi bilo kakvu (AP studio - oko 170kn), ako si kada u skorije vrijeme u Zg, mogu ti ja i posuditi jednu.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 23 posta ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan