Sada je: uto lip 04, 2024 4:29 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 46 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto sij 26, 2010 2:20 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Sad kad sam riješio razlog paljenja lampice motora relativno bezbolno i bez većih troškova ostaje mi još jedna stavka koju bi
htio napraviti pa da se bezbrižno vozim, a to je izmjena ulja u aut. getribi.
Nakon dosta poziva i raspitivanja oko svih mogućih kombinacija naručio sam se u Maribor u Volvo servis na izmjenu, cijena je
140EUR(biti će tu i neki popust i povrat poreza još) pa javim kako je to prošlo.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: uto vel 02, 2010 9:22 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Ovaj moj Volvo se pokazuje kao malo tvrđi orah za popraviti nego sam mislio.
Nakon što sam se ponadao da je problem sa paljenjem Check lampice riješen Volvo me demantirao.
Zato sam si uzeo par dana da detaljnije testiram što se i kad događa, pa evo ovdje je novi opis simptoma temeljem kojeg
bi bio zahvalan za prijedloge kako to riješiti.

Prvo što sam primjetio je da u ler-u radi nemirno na benzin a dobro na plin (okretaji ne variraju previše, ali osjete se vibracije motora u autu).

Drugo, navečer sam poništio grešku motora, ujutro upalim na benzin i vozim se i nikakvih problema nema, u vožnji prebacim na plin i ista stvar, auto dobro ide i nikakva lampica ne svijetli. Nakon toga ponovo vratim na benzin i vozim 30-tak km.
Kad stanem i ugasim auto (kupujem neko pecivo) i ponovo ga upalim za minutu i krenem (sve na benzin ) javi se greška odmah.

Da li da dam očistiti injektore i što još drugo može uzrokovati nemiran rad u leru na benzin (dok na plinu dobro radi) i zašto se javlja ova greška.

Prekosutra idem u volvo servis vezano uz izmjenu ulja getribe pa ću pokušati i sa njima riješiti problem, ali htio bi biti čim bolje informiran prije nego dođem tamo.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: uto vel 02, 2010 2:10 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Pomalo mi smrdi na problem sa plinom.Kod vožnje na plin je sve ok dok kod vožnje na benzin negdje plinski sustav propušta plin i ta smjesa plina i benzina stvara probleme lambda sondi i ona odmah javlja grešku.Pogotovo ono kad malo stojiš pa kreneš na benzin pa odmah javi grešku.Možda se usisni sustav napuni plinom i eto ti nezgodne smjese plinova :wink:
Ovo je samo moja neka teorija koju treba dobro ispitati i pregledati u praksi :D

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: uto vel 02, 2010 3:23 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Problem mi je što imam jako malo vremena na raspolaganju da hodam po servisima, a ne mogu pronaći kombinaciju javljanja greške koja bi mi definirala gdje je problem.

Danas ću skinuti injektore benzina i ih sutra dati očistiti pa ćemo vidjeti dalje što se događa.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: čet vel 04, 2010 2:33 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Evo vratio se iz Volvo servisa u Mariboru...izmjena ulja automatskog mjenjača i dijagnostika koštala me 79,82 EUR-a, učinak novog ulja je fantastičan...puno puno glađe se mijenjaju brzine.
Sve pohvale serviserima, došao sam u 8:05, predao ključeve, za pola sata sve gotovo...i dozvoljeno je biti kraj auta dok se servisira (kad volim gledati, što mogu).

G. Janez Bauman, šef Volvo servisa dijagnosticirao je kvar kao neispravna lambda sonda čiji signal je konstantno oko 0.2V (što sam i ja na svoje oči vidio
potpuno horiznontalni signal lambda sonde).
Cijena 170EUR sa porezom, samo je nisu imali na skladištu tako da ću to obaviti vjerojatno usput kad budem išao na neko skijanje (nadam se).

U povratku sam ima vremena pa sam usput navratio obaviti dijagnostiku rada motora u Zaboku kod g. Zorana.
Nakon pregleda savjetovano mi je (a tako ću i napraviti)...

1. Čim prije otići na štelanje ventila
2. Nakon toga očistiti injektore ultrazvučno (naručen sam kod majstora u ponedjeljak za 1. i 2)
3. Provjeriti lambda sondu nakon toga, ako je potrebno zamijeniti
4. Ponoviti dijagnostiku, ako je sve u redu ponoviti štelanje plina i to je to

Mjerena je kompresija motora i pokazalo je odlično.

Rezultat svega mora biti prestanak paljenja lampice motora i miran rad na benzinu u leru pogotovo.
Plinom sam i sad zadovoljan, tako da tu neka poboljšanja ne očekujem, eventualno ga treba ponovo podesiti nakon zamjene lambda sonde.

Da mi je konačno dovesti taj Volvo u red pa da se počnem voziti bez razmišljanja o lampicama i sličnome... :pray: :pray:

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: pet vel 05, 2010 8:03 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 20, 2008 8:44 am
Postovi: 300
Lokacija: Bjelovar
Kolega svaka čast za upornost traženja kvara. Da te pitam ,koliko auto ima km ?
Zar već treba podešavati ventile ? Pa zar Volvo nema VVT sistem podešavanja ventila na tim
motorima ?

_________________
Volvo S40
2.4 Summum
model 2005.


Vrh
   
PostPostano: pet vel 05, 2010 8:16 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
vvt ne podesava ventile nego zakrece bregastu.
i meni je cudno za stelanje ventila,pa nije stojadin da moras stelat po njemu. :!:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: pet vel 05, 2010 10:21 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
Kolega svaka čast za upornost traženja kvara. Da te pitam ,koliko auto ima km ?
Zar već treba podešavati ventile ? Pa zar Volvo nema VVT sistem podešavanja ventila na tim
motorima ?
Ma ja kad kupim auto uvijek pokušam dovesti ga u maksimalno ispravno stanje.
Auto ima 180tkm, redovito je servisiran, ali očigledno kod majstora koje nije briga za to da auto ispravno radi nego samo da on promjeni ulje i filtere.
Znam sigurno da bivši vlasnik nikada nije rekao da se nešto ne mijenja jer je skupo, nego mu majstor nije nikada ukazao na potrebu servisa.

Iz nečijeg kuta ja bi se mogo autom voziti i ništa od ovih servisa koje radim ne napraviti, jer auto normalno ide i ne troši puno, ali nisam tako naučio se ponašati niti prema puno jeftinijim autima.

Npr. izmjena ulja u automatskoj getribi. Svi se lupaju po glavi kad getriba počne štekati, a da bi netko zamijenio ulje nema šanse...kao ne treba...
moš si mislit. Ne treba samo za one majstore koji ne znaju što rade i boje se da ne naprave neki kvar jer ga neće znati popraviti.

Podešavanje ventila je definirano u servisnom programu za taj motor, te je kao takvo i opisano u VADIS-u kako se točno radi.

S obzirom na vožnju na plin mudro je taj servisni interval prepoloviti jer se radi o relativno jednostavnom postupku koji služi kao prevencija puno
skupljeg kvara.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: pet vel 05, 2010 10:27 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
vvt ne podesava ventile nego zakrece bregastu.
i meni je cudno za stelanje ventila,pa nije stojadin da moras stelat po njemu. :!:
Ne znam da li je stojadin imao isti motor :? (onaj koji mi je frend imao nije), ali u Volvo motoru 2.4i 125kw, kod motora B5244S4 definirano je podešavanje ventila kao stavka servisnog programa prvi put na 140t km, kasnije češće, a radi vožnje na plin nije loše to češće kontrolirati.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: pet vel 05, 2010 10:34 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
I meni se čini da je volvo odustao od hidropodizača prije nešto godina.


Vrh
   
PostPostano: pet vel 05, 2010 11:42 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
A jel to podešavanje ventila velika stavka :?: ,ja ih imam samo 8 pa je valjda jeftinije.

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: pet vel 05, 2010 12:28 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
A jel to podešavanje ventila velika stavka :?: ,ja ih imam samo 8 pa je valjda jeftinije.
Nekak mi se čini ka de ne varam da ti imaš hidraulične :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pet vel 05, 2010 12:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Citat:
A jel to podešavanje ventila velika stavka :?: ,ja ih imam samo 8 pa je valjda jeftinije.
Nekak mi se čini ka de ne varam da ti imaš hidraulične :wink:
Ni blizu hidrauličnih. Osim ak mu ih ti nisi prigradil ;)


Vrh
   
PostPostano: pet vel 05, 2010 12:54 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
A jel to podešavanje ventila velika stavka :?: ,ja ih imam samo 8 pa je valjda jeftinije.
U ponedjeljak ću to odraditi pa se javim koliko me koštalo. Moja procjena je da neće biti puno.

Za čišćenje injektora znam da je 75kn/kom*5kom = 375kn.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: pet vel 05, 2010 2:22 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ak nisu hidraulični onda ima pločice ko na stojadinu :twisted:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 46 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan