Evo vratio se iz Volvo servisa u Mariboru...izmjena ulja automatskog mjenjača i dijagnostika koštala me 79,82 EUR-a, učinak novog ulja je fantastičan...puno puno glađe se mijenjaju brzine.
Sve pohvale serviserima, došao sam u 8:05, predao ključeve, za pola sata sve gotovo...i dozvoljeno je biti kraj auta dok se servisira (kad volim gledati, što mogu).
G. Janez Bauman, šef Volvo servisa dijagnosticirao je kvar kao neispravna lambda sonda čiji signal je konstantno oko 0.2V (što sam i ja na svoje oči vidio
potpuno horiznontalni signal lambda sonde).
Cijena 170EUR sa porezom, samo je nisu imali na skladištu tako da ću to obaviti vjerojatno usput kad budem išao na neko skijanje (nadam se).
U povratku sam ima vremena pa sam usput navratio obaviti dijagnostiku rada motora u Zaboku kod g. Zorana.
Nakon pregleda savjetovano mi je (a tako ću i napraviti)...
1. Čim prije otići na štelanje ventila
2. Nakon toga očistiti injektore ultrazvučno (naručen sam kod majstora u ponedjeljak za 1. i 2)
3. Provjeriti lambda sondu nakon toga, ako je potrebno zamijeniti
4. Ponoviti dijagnostiku, ako je sve u redu ponoviti štelanje plina i to je to
Mjerena je kompresija motora i pokazalo je odlično.
Rezultat svega mora biti prestanak paljenja lampice motora i miran rad na benzinu u leru pogotovo.
Plinom sam i sad zadovoljan, tako da tu neka poboljšanja ne očekujem, eventualno ga treba ponovo podesiti nakon zamjene lambda sonde.
Da mi je konačno dovesti taj Volvo u red pa da se počnem voziti bez razmišljanja o lampicama i sličnome...
