Sada je: sri lip 18, 2025 10:24 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon ruj 21, 2009 8:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Bježi od automatika jedino ako fakat ti je za glavu, sve divno krasno dok radi ali kad dođu problemi drž gaće a mogu doć običnom izmjenom ulja, ili recimo chptuningom xxyyzz tunera i podizanjem momenta motora na što su automatske getribe osjetljive tj. nisu baš predimenzionirane, dok pametni japanci nisu razmišljali da treba servisni interval zamjene ulja, a na 100 tkm ulje je ko gnoj kad ga ispustiš, naravno nekog externog fitera ni u tragovima koji bi donekle zadržao čisto ulje u getribi, ja bi rađe manuel pa mu jebi majku do mile volje.

_________________
VOLVO S40 T4 Ph II-"silver bullet"


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 21, 2009 10:28 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Inače su automatici kod S80 ASIAN-ovi izuzev T6 kod kojeg je GM-ov

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 21, 2009 1:12 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 20, 2009 12:17 am
Postovi: 19
Lokacija: Beograd
@zlaya
cek, jel su ti ASIAN japanski menjaci?
kako to da nemaju filter..?
ja recimo imam u porodici daewoo nubiru koja ima sad oko 100kKm za americko trziste sa GM 4T-40E hydramatic menjacem sa 4 brzine (znaci najprostiji i najjeftiniji elektronski kontrolisan menjac sa konvertorom) ...auto je 100kkm gazen ali najstrasnije, samo je jednom na 60kkm promenjeno ulje i filter menjaca i do dan danas radi kako treba, bez i jedne greske ili cimanja.. zar je moguce da jedno ime kakav je volvo ima tako problematicne menjace posebno sto su oni japanski i trebalo bi po defaultu da budu pouzdani.

vidjao sam po mobile.de V70 D5 automatike sa preko 300.000km iz taxija i ne pise da imaju kvar menjaca. nije valjda da ne moze da izdrzi bar stage 1-software upgrade 210KS i 310nm, vise mi i ne treba..

znam da je mnogo zanimljivije voziti manuelni, recimo pored nubire imam i civic type-R u porodici (2.0, 200ks/ 8200rpm) sa 6-stepenim manuelnim i to mi je auto za gazenje, i stvarno je poseban osecaj voziti tako na visokoj turazi..

ovaj volvo S60/S80 koji cu dao bog kupiti u zamenu za nubiru, trebalo bi da nasledi to sto je nubira do sad, a to je da je porodicni auto za putovanja i uzivanje, u prevodu limuzina :) a posebno sto ce povremeno voziti i moj otac koji vise ne seda u manuelni. jbg

@nenad
jel ima neko na forumu iskustva sa tim ASIAN automaticima, losa ili dobra?


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 21, 2009 2:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Ovo ti govorim iz iskustva, imamo jedan S60 2.0T aut. Asian getriba, u obitelji i na 100 tkm je mjanjano ulje, do tad sve 5 gertiba radila šaltala, nakon togo tj. izmjene ulja, nasuto orginal Volvo ulje po spec. i samo problemi, ne veliki ali dovoljno da ćovjeka iritiraju, externog filtera nema kolko sam skužio ima jedan u unutrašnjosti ali do njega doć treba rastavit pol getribe i to nije kao filter vjerovatno služi za skupljanje špena i sl..
Nisam prvi put čuo da su ljudi imali takvih problema, osobno mrzim automatski mjenjač i nikad ga nebi poželio u svom autu a jedan je razlog i ovaj.

_________________
VOLVO S40 T4 Ph II-"silver bullet"


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 21, 2009 2:21 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 20, 2009 12:17 am
Postovi: 19
Lokacija: Beograd
upravu si, sad sam procitao neku temu o tome..

clan po imenu gonzo je objasnio u jednom postu zasto to nastaje, ovi menjaci nemaju filter pa se prilikom zamene ulja sva prljavstina prospe po menjacu i nastaje haos

izgleda da postoje samo dva resenja, naci neki koji me malo presao i menjati ulje redovno na 50.000 da se ne zaprlja toliko

ili uopste ne menjati fabricko dok ne trazi bord comp, onda promeniti i moliti se da ce sve biti ok :roll:

ne verujem da je volvo dozvolio sebi da stavlja tako lose automatike, pa to je tehnicki propast koji je ludak to konstruisao bez filtera :shock:


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 21, 2009 8:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
stvar je u tome da su japanci tvrdili da se ulje nikad netreba mjenjati-long life :lol: :lol: :lol: a glupani u volvu popuše foru. :clap:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 21, 2009 11:38 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 20, 2009 12:17 am
Postovi: 19
Lokacija: Beograd
naseli su za sve pare :lol: :lol: , nije ni volvo sto je nekad bio, a tek nece da bude, gazda ford ih je jos vise osisao. pre neki dan u jednoj emisiji cujem "novi focus RS sa specijalno spremljenim fordovim 2.5T motorom" :shock: :naughty:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan