VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

S40 2.0T upgrade
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2004
Stranica: 2/17.

Autor/ica:  gonzo [ sub lip 14, 2008 9:30 pm ]
Naslov: 

može i ta ali sa staroga eRa. 18T ili 19T a za taj motor najidealnija 16T.
novi R ima KKK turbolader.

ono što tvoja strela već ima a toje je indentična grana kao na novome S60R modelu koju si planiram ubosta samo :roll:

Autor/ica:  Branimir [ sub lip 14, 2008 9:35 pm ]
Naslov: 

Citat:
može i ta ali sa staroga eRa. 18T ili 19T a za taj motor najidealnija 16T.
novi R ima KKK turbolader.

ono što tvoja strela već ima a toje je indentična grana kao na novome S60R modelu koju si planiram ubosta samo :roll:
Postoji neki link za više informacija? Ono, za sad samo informiranje, a onda tko zna. 8)
Usput, i 2.5T i R su u osnovi identični motori sa 2521 ccm. T5 je 2.4. :P

Autor/ica:  OnYX [ sub lip 14, 2008 9:35 pm ]
Naslov: 

znači turbo od Mitcubishija bi lipo išo, al onda bi još trebo platit i dodatnih 600€ da mi podesi čip za taj turbo right...?

Autor/ica:  gonzo [ sub lip 14, 2008 9:39 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
može i ta ali sa staroga eRa. 18T ili 19T a za taj motor najidealnija 16T.
novi R ima KKK turbolader.

ono što tvoja strela već ima a toje je indentična grana kao na novome S60R modelu koju si planiram ubosta samo :roll:
Postoji neki link za više informacija? Ono, za sad samo informiranje, a onda tko zna. 8)
Usput, i 2.5T i R su u osnovi identični motori sa 2521 ccm. T5 je 2.4. :P
isti je samo borung bloka a sve drugo je priča za sebe jer R ima sve kovano unutra.
nemam nikakav link ali velim ak staviš 16T voziš 250-260 konjofa bez pol frke i straha za motor.

Autor/ica:  gonzo [ sub lip 14, 2008 9:41 pm ]
Naslov: 

Citat:
znači turbo od Mitcubishija bi lipo išo, al onda bi još trebo platit i dodatnih 600€ da mi podesi čip za taj turbo right...?
Mitsubishi MHI Heavy Industries radi turbine za X40 benzinske motore isto tako i za 850 S60 V70 benzinske modele .(osim S60R)(KKK)

Autor/ica:  Branimir [ sub lip 14, 2008 9:49 pm ]
Naslov: 

Citat:
isti je samo borung bloka a sve drugo je priča za sebe jer R ima sve kovano unutra.
nemam nikakav link ali velim ak staviš 16T voziš 250-260 konjofa bez pol frke i straha za motor.
Da , jasno i logično. Nije koštao toliko bez veze. :cry:
250 pak konjova dobijem kod RSR-a bez mehaničkih intervencija. ;)

Autor/ica:  OnYX [ sub lip 14, 2008 9:52 pm ]
Naslov: 

Gonzo osjecam koda davim ali pomažeš puno, hvala! :)

Autor/ica:  gonzo [ sub lip 14, 2008 9:52 pm ]
Naslov: 

. ..

Autor/ica:  gonzo [ sub lip 14, 2008 9:54 pm ]
Naslov: 

Citat:
Gonzo osjecam koda davim ali pomažeš puno, hvala! :)
nije samo navali da malo razbijemo monotoniju na forumu :wink:

Autor/ica:  OnYX [ sub lip 14, 2008 10:04 pm ]
Naslov: 

hvala šefe, bit če toga ;)

Autor/ica:  gonzo [ sub lip 14, 2008 10:25 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
isti je samo borung bloka a sve drugo je priča za sebe jer R ima sve kovano unutra.
nemam nikakav link ali velim ak staviš 16T voziš 250-260 konjofa bez pol frke i straha za motor.
Da , jasno i logično. Nije koštao toliko bez veze. :cry:
250 pak konjova dobijem kod RSR-a bez mehaničkih intervencija. ;)
taj turbo koji ti imaš je 16T 6 LP turbo i njega da nasviraš na 250 ks što mu je limit moraš mu dušu istjerat iz njega,vjerovatno bi morao boostat 1,5 bar za tu snagu.
zato staviš 16T 7 i imaš već na 0,8 bara 250ks a na 1-1,1 bara nekih 280ks(1,5 bar cca300ks max).
280ks je apsolutni limit za tvoj motor ako ga želiš zadržati u granicama sigurnosti.
uvjek je bolje ići sa većim turbom i sa manje tlaka jer što više tlačiš to se više zrak zagrijava i zadaje teškoće ionako jadnim serijskim intercoolerima.

Autor/ica:  quasymodo [ ned lip 15, 2008 5:27 am ]
Naslov: 

haha ko zna-zna a?

Autor/ica:  Branimir [ ned lip 15, 2008 4:18 pm ]
Naslov: 

Citat:
taj turbo koji ti imaš je 16T 6 LP turbo i njega da nasviraš na 250 ks što mu je limit moraš mu dušu istjerat iz njega,vjerovatno bi morao boostat 1,5 bar za tu snagu.
zato staviš 16T 7 i imaš već na 0,8 bara 250ks a na 1-1,1 bara nekih 280ks(1,5 bar cca300ks max).
280ks je apsolutni limit za tvoj motor ako ga želiš zadržati u granicama sigurnosti.
uvjek je bolje ići sa većim turbom i sa manje tlaka jer što više tlačiš to se više zrak zagrijava i zadaje teškoće ionako jadnim serijskim intercoolerima.
To je odgovor. Hvala. :) Ovo sa većim turbom i manje tlaka me asocira na veći napon&manja struja=tanje žice i manje zagrijavanje istih, ima logike. U principu mi je do 260 ks sasvim dovoljno, jedino će onta to zahtijevati i samozatvarajući diferencijal. Već i sad ima problema sa prijenosom na podlogu, neki dan me na semaforu odero G4 gti samo zato jer je nježnije startao i nije vrtio u prazno kao ja (mokro i kiša). Počeo sam ga stizati u drugoj brzini ali mi je ponestalo prometne trake (suženje s dvije na jednu).
Sad još pitanje gdje ima više tehničkih infoa o dotičnim turbinama, tko ih radi i gdje ih ima za kupnju? Nešto sam našao na http://www.mts-turbolader.at/haupt/Turb ... _Volvo.pdf ali nema nikakvih slika, infa šta na šta paše i slično.

Autor/ica:  gonzo [ ned lip 15, 2008 5:12 pm ]
Naslov: 

nema još potrebe za lsd diferencijalom, malo treninga i nije to još velik problem.
ako se odlučiš na 16T 7 imat ćeš manje snage i okretnog momenta pri 2000-2500 rpm pa i samim time bit će i kretanje nešto malo lakše i sa manje proklizavanja ,ali zato sa 16T 7 turbinom će se auto vrtit ko luud u crveno područje okretaja, manji je backpressure zato što je veće ispušno kućište turba pa se i samim time motor lakše razvrtava i postiže više Konjofa na visokim obrtajima.
na tvojoj turbini je sve kontra zato jer je taj turbo osmišljen za snagu na niskim obrtajima ali zato se počne daviti na oko 5tisuča rpm zbog ,malog kućišta turbine.

ovaj link koji si dao je samo neka firma u austriji koja dila sa turbopunjačima.

Autor/ica:  OnYX [ ned lip 15, 2008 7:48 pm ]
Naslov: 

mogu li ja stavit tu 16T 7 turbinu? :) i jaa bii i ja biiii!

Stranica: 2/17. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/