Sada je: sri lip 18, 2025 9:33 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: čet ožu 13, 2008 8:12 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
senzor protoka zraka ne zuji i ne nalazi se ispod kutije zraka nego direkt na njoj sa strane prema usisnoj grani ili turbu.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ožu 13, 2008 8:13 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Da. Vjerojatno je na momente prebogata.
koliko sam vidio da ima sportski otvoreni auspuh pa zato puca.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ožu 13, 2008 10:22 am 
Offline

Pridružen/a: pet vel 08, 2008 8:27 am
Postovi: 39
Lokacija: Osijek
Citat:
senzor protoka zraka ne zuji i ne nalazi se ispod kutije zraka nego direkt na njoj sa strane prema usisnoj grani ili turbu.
Hvala na infou, a sto se nalazi ispod osiguraca, (MAF ili MAP) senzor, tako nesto nesto za usis je

_________________
VOLVO V40 1.8 lpg


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ožu 13, 2008 5:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 09, 2008 3:15 pm
Postovi: 709
Vozi: C70 T5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
a jel može utjecati na potrošnju AIT? senzor ulaznog zraka? trebao bi barem po AutoData imati otpor od 2-3kOhma! naravno na temp 20oC!
kad ga odspojim svijetli mi lampica od lamda sonde. Šta bi bilo kad bi se vozio a da je otpojena??? Auto ionak radi normalno (barem mi se čini)!
Neznam mislimo li na isto, meni se kada je auto hladan cuje jedno 2 min u zimi neko zujanje, iz nečega što se nalazi kod kutije za filter zraka, ispod osigurača, to je navodno nekekav senzor količine protoka zraka nešto, i to prestaje čim se auto zagrije (tj. kad otpusti čok)

A ne-ne nije ti to nikakav senzor u pitanju! To ti je zračna turbina koja se nalazi s lijeve strane filtera zraka, ali ispod nje; kraj kutije osiguraća! Znaći ta turbina ti daje kad je motor hladan, više zraka; tj upuhuje zrak kroz filter da motor bolje radi a kad se zagrije ugasi (cca 2min). Uglavnom otišo' ti ležaj na turbini i pa probaj podmazat mada neće pomoć. Savjet: Na turbini imaš jedan đek, fino ga iskopčaj i riješena stvar! Nećeš se više nervirat i uostalom to ti nije potrebno! Ak otvoriš filter zraka ispod ćeš vidjet na podnožju gdje taj dodatni zrak ulazi, kroz onu klapnu!!!! BTW turbina ti je jako skupa; čak i kod velje!

_________________
:)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ožu 13, 2008 6:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
moj ima samo 14T turbinu :lol: :lol:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet ožu 14, 2008 10:12 am 
Offline

Pridružen/a: pet vel 08, 2008 8:27 am
Postovi: 39
Lokacija: Osijek
Citat:
Citat:
Citat:
a jel može utjecati na potrošnju AIT? senzor ulaznog zraka? trebao bi barem po AutoData imati otpor od 2-3kOhma! naravno na temp 20oC!
kad ga odspojim svijetli mi lampica od lamda sonde. Šta bi bilo kad bi se vozio a da je otpojena??? Auto ionak radi normalno (barem mi se čini)!
Neznam mislimo li na isto, meni se kada je auto hladan cuje jedno 2 min u zimi neko zujanje, iz nečega što se nalazi kod kutije za filter zraka, ispod osigurača, to je navodno nekekav senzor količine protoka zraka nešto, i to prestaje čim se auto zagrije (tj. kad otpusti čok)

A ne-ne nije ti to nikakav senzor u pitanju! To ti je zračna turbina koja se nalazi s lijeve strane filtera zraka, ali ispod nje; kraj kutije osiguraća! Znaći ta turbina ti daje kad je motor hladan, više zraka; tj upuhuje zrak kroz filter da motor bolje radi a kad se zagrije ugasi (cca 2min). Uglavnom otišo' ti ležaj na turbini i pa probaj podmazat mada neće pomoć. Savjet: Na turbini imaš jedan đek, fino ga iskopčaj i riješena stvar! Nećeš se više nervirat i uostalom to ti nije potrebno! Ak otvoriš filter zraka ispod ćeš vidjet na podnožju gdje taj dodatni zrak ulazi, kroz onu klapnu!!!! BTW turbina ti je jako skupa; čak i kod velje!

Ako sam gledao dobar dio na e-bayu oko 90 funti, ali ako iskopcam nece sto ce se desiti, kako ce raditi motor?

_________________
VOLVO V40 1.8 lpg


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet ožu 14, 2008 7:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 09, 2008 3:15 pm
Postovi: 709
Vozi: C70 T5
Lokacija: Zagreb
Meni radi najnormalnije, već dvije godine je prošlo od kad sam isključio turbinu!

_________________
:)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan