VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

S40 2.0T upgrade
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2004
Stranica: 8/17.

Autor/ica:  V40 neno [ uto lip 24, 2008 12:16 am ]
Naslov: 

Citat:
Mobil 5W-40 - cca90kn/l
5W-50 - -cca120kn/l

Tako se barem cijene vrte po Rijeci :)
Kod DIESEL-a mobil ne valja k.....(isprobao :evil: :evil: )

Jedino kojim sam bio zadovoljan je SHELL HELIX

Sada imam LIQY MOLY i nije loše ulje,ne troši ga i nije tako bučan motor kao sa MOBOL-om

Autor/ica:  v850 [ uto lip 24, 2008 12:28 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Mobil 5W-40 - cca90kn/l
5W-50 - -cca120kn/l

Tako se barem cijene vrte po Rijeci :)
Kod DIESEL-a mobil ne valja k.....(isprobao :evil: :evil: )

Jedino kojim sam bio zadovoljan je SHELL HELIX

Sada imam LIQY MOLY i nije loše ulje,ne troši ga i nije tako bučan motor kao sa MOBOL-om
Neznam govorim za benzince. Imam ga i cve 5. :D

Autor/ica:  tcode [ uto lip 24, 2008 8:39 am ]
Naslov: 

Citat:
iggy: nisma danas ništa stigo, kupovo kozmetiku za auto po RI, cijeli dan potrošio, sutra ču ja to poskidat pa slikat da...
hvala za pomoč! :)

tcode: dok sma ja odšifriro te nazive po netu, pol sata prošlo hehe, oke, poslikat ču malo to kad skinem poklopac, usput ču i očistit AIC :) vidit ču još šta se da očistit pa to uradit. i hvala što si provjerio za ulje! usro sam se! bio u Volvu tu u RI, ali zabušanti rade do 16:00 h!!!! dobro d aja radim do 16 pa stignem na vrijeme. pas mater.

o da usput, primjetio sam kad stojim u leru, i kad dam malo gasa i pustim, da nakon cca 5 sec izađe ko neki bjeli dim iz auspuha...? kad ga stisčem više i na duđe vrijeme, u leru, nema tog dima.

lud sam više s ovim sutra idem kod Repca da vidi koj je to k.... da ja njega moram nafrljit do preko 3000 o/min da bi on nešto povuko!

frend me s golfom 4 TDI čipanim na 125 ks pojede u startu! on ima nekih 300 Nm ja mislim.

( i nije problem u vozaču ;) )
Ako ti motor zadimi dok je na radnoj temperaturi, znači full zagrijan, onda nije kondenzat. Ovak napamet.. gumice ventila, karike, turbina..

Autor/ica:  gonzo [ uto lip 24, 2008 4:52 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
ako se odlučiš na 16T 7 imat ćeš manje snage i okretnog momenta pri 2000-2500 rpm pa i samim time bit će i kretanje nešto malo lakše i sa manje proklizavanja ,ali zato sa 16T 7 turbinom će se auto vrtit ko luud u crveno područje okretaja, manji je backpressure zato što je veće ispušno kućište turba pa se i samim time motor lakše razvrtava i postiže više Konjofa na visokim obrtajima.
na tvojoj turbini je sve kontra zato jer je taj turbo osmišljen za snagu na niskim obrtajima ali zato se počne daviti na oko 5tisuča rpm zbog ,malog kućišta turbine.
Tako nekako i je. Nema potrebe vrtitit ga preko 5000 okretaja jer se ne dobiva ništa više. Linearno i dobro ubrzava ali bez nekakvog gušta.
Idealno bi bilo da je do 4000 okretaja kao sad, a onda da se "uključi" još jedan virtualni cilindar. ;)

nema potrebe na malim turbinama koje gube snagu na visokim obrtajuma al probaj neku veću turbinu. :wink:

Autor/ica:  gonzo [ uto lip 24, 2008 4:55 pm ]
Naslov: 

Citat:
iggy: nisma danas ništa stigo, kupovo kozmetiku za auto po RI, cijeli dan potrošio, sutra ču ja to poskidat pa slikat da...
hvala za pomoč! :)

tcode: dok sma ja odšifriro te nazive po netu, pol sata prošlo hehe, oke, poslikat ču malo to kad skinem poklopac, usput ču i očistit AIC :) vidit ču još šta se da očistit pa to uradit. i hvala što si provjerio za ulje! usro sam se! bio u Volvu tu u RI, ali zabušanti rade do 16:00 h!!!! dobro d aja radim do 16 pa stignem na vrijeme. pas mater.

o da usput, primjetio sam kad stojim u leru, i kad dam malo gasa i pustim, da nakon cca 5 sec izađe ko neki bjeli dim iz auspuha...? kad ga stisčem više i na duđe vrijeme, u leru, nema tog dima.

lud sam više s ovim sutra idem kod Repca da vidi koj je to k.... da ja njega moram nafrljit do preko 3000 o/min da bi on nešto povuko!

frend me s golfom 4 TDI čipanim na 125 ks pojede u startu! on ima nekih 300 Nm ja mislim.

( i nije problem u vozaču ;) )
mislim da je problem u vozaču jer ako ti svaki put budeš čekao dok ti auto ulovi 3 kile onda ćeš se i načekat svaki put. :wink:

Autor/ica:  gonzo [ uto lip 24, 2008 4:57 pm ]
Naslov: 

btw promejni ulje i onda ćemo dalje razgovarat.
(neznam šta svi kemijate sa uljima na TB motrima,stavi sintetiku i gas)(mineralno je uvjek alternativa kad motor zariba,)

Autor/ica:  OnYX [ uto lip 24, 2008 5:07 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:

mislim da je problem u vozaču jer ako ti svaki put budeš čekao dok ti auto ulovi 3 kile onda ćeš se i načekat svaki put. :wink:

my ass! u tome i je stvar! što manje treba njegovom DIZELU dok dođe na 3 milje nego meni! operem ga na večim brzinama bez problema, al kod ubrzanja malo teže.

probo sam vozit nejgov golf i auto stvarno ide, super ide, bolje ubrzava od mog.

probaču u sljedeča 2 dana ulje promjenit.

Autor/ica:  gonzo [ uto lip 24, 2008 5:08 pm ]
Naslov: 

pa kreni sa više obrtaja driveru :wink:

Autor/ica:  iggy [ uto lip 24, 2008 7:04 pm ]
Naslov: 

Evo, skinuo sam poklopac pa se vidi od kud ide crijevo. Valjda nisam zaboravio koje sam crijevo slikao dok sam došao doma :oops: :roll: :wink:

slika

Ma 99% sam siguran da je to to. :roll:
A gdje vodi to crijevo, nisam mogao slikati, gužva u šesnaestercu pa se ne vidi ništa, ali ide u turbinu.

Autor/ica:  OnYX [ uto lip 24, 2008 9:20 pm ]
Naslov: 

gonzo: on 1. brzinu razvrti ooodma!! koda ga nešto guši, poor bastard :( ma ja mislim da njemu nešto oko turbine ne šljače, ili da mu je ispuh u banani.

iggy: e hvala ti jos jednom, sad sma doso doma tako da cu to ja odma ujutro pogledat, morat ču i ja rastavit malo toga da vidim točno di kamo :)

najrađe bi odnio taj auto kod nekog ko zna šta radi i da sredi motor skroz naskroz.

Autor/ica:  gonzo [ uto lip 24, 2008 9:26 pm ]
Naslov: 

možda mu je kat u banani.

Autor/ica:  OnYX [ uto lip 24, 2008 9:34 pm ]
Naslov: 

Citat:
možda mu je kat u banani.
a frik je reko da je stavio novi katalizator, da nije stavio neko smeče...pas mater....

Autor/ica:  OnYX [ sri lip 25, 2008 9:28 pm ]
Naslov: 

evo ovako to umene izgleda:

slika

jeli ja to stavljam na ovu drugugu tanju cijev, iza ove deblje?
popratio sam tu cijev, i čini mi se da odlazi u turbinu.

slika

Autor/ica:  tcode [ sri lip 25, 2008 9:45 pm ]
Naslov: 

U principu je svejedno, jer svi ti vakuumi idu iz iste točke pritiska, usisne grane.

Autor/ica:  OnYX [ sri lip 25, 2008 9:52 pm ]
Naslov: 

Citat:
U principu je svejedno, jer svi ti vakuumi idu iz iste točke pritiska, usisne grane.
aaa sad je to meni jasnoooo turbina šiba zrak tuda u motor, i onda je ustvari svejedno na koju cijev stavljam....daaa u r right.....!!!

zato kad se stisne gas kazaljka padne u negativno, tj napravi se vakuum, i sve dok se turbina ne razvrti i počne pumpat, i onda kazaljka prijeđe u +....

sad sve jasno...! hvala ti!!

Stranica: 8/17. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/