Citat:
Upravo tako, prva ugradnja. Znači remen koji kupiš u originalnoj Volvo ambalaži. Naravno da Volvo ne proizvodi sam remenje, kao što ne proizvodi niti gume na felgama...
Nekako sumnjam da prilikom prve ugradnje vade remen iz kartonske kutije na kojoj piše volvo.
Naravno da volvo ne proizvodi niti remen, niti gume, niti felge, a niti veliku većinu djelova koji se ugrađuju u auto, ako uopće išta proizvode, jer je početna filozofija firme tamo dvadesetih godina i bila da drugi sve rade a oni samo kalupe. To je danas normalno u svim granama industrije i zove se outsourcing, ništa novo. Dakle, fetiš s originalnim djelovima je samo fetiš, ne dobiješ ništa bolju svar nego kad kupiš od istog proizvođača pod brandom proizvođača jer se koriste apsolutno isti materijali i ista tehnologija pri izradi. Prilikom posjete tvornici fiaam, to su oni kaj proizvode filtere, slučajno sam vidio da imaju i "originalne" filtere za mercedes, renault, opel, volvo, man i još brdo drugih. Ista stvar je sa remenjem, imamo par vodećih firmi za remenje koje rade za sve. Opet ista stvar i sa dihtunzima, o tome pitajte više ronija, on zna više o tome.
Naravno da treba izbjegavati tigar gume i remenje, filtere teleoptik zemun i slične egzotične proizvođače, kao i jeftine disk pločice čudnih imena. Sve ostalo se radi manje više unutar strogih normi i tu nema greške, sve ostalo je mit. Inzistiranje na originalnom volvo dijelu je napravljeno zato da se izbjegne ugradnja zamjenskih djelova od sumnjivih proizvođača, naprimjer klipova koje radi koncern xy u rusiji, u slučaju ugradnje mahle-a sve ok, nema razlike u kvaliteti.
Da se vratimo na topic, na tom svom autu mjenjaš remen svakih 100000 ili svakih 5 godina, ako ne napraviš 100000 u tom vremenu.