Pozdrav da dignem malo temu iz mrtvih....
radovi su stajali, auto sam tek nedavno regao itd....uglavnom....problem nestanka vode je bio u tome što je pukla posuda vode, u međuvremenu sam je pokrpao sa nekom masom nalik plastelinu ili tako nećemu...stavi se gore i ostavi da se posuši nakon toga postane tvrda ko kamen...no to je nastavilo pucati tako da je nosim variti...bio je auto i kod mehaničara, nove svječice, počišćene neke gluposti...radio dobro jedan dan...dalje sve isto....ja sam predlagao onaj regulator pritiska goriva no valjda mene nitko ne shvaća ozbiljno, ili nitko na ovom području ne zna u Volvo....(bit će ovo drugo)

i stoga sam odlučio uzeti stvar u svoje ruke i sam se uvjeriti da je FPR gotov...e sad...odspojio sam crijevo koje se nalazi dolje na regulatoru, tj vakuum ...onako malo je kapalo iz njega, nakon toga sam upalio auto i pratio...i iz njega je lagano počeo curiti benzin, tek primjetno niz njega se počelo slijevat i kapati....sad negdje sam gledao da je to siguran znak da je on gotov? Tj. da je ona membrana u njemu pukla i zato curi? jel to točno?
pošto odustajem od vožnje auta bilo kome zanima me kako se skida rail, tj. kako odpojiti ono kruto metalno crijevo s desne strane tako da ga u potpunosti mogu skinuti i doći do FPR-a? P.S. cijena novoga varira od 650 do 720kn BOSCH koji je kao original, te neki španjolski Metador ili Matador tako nešto za 350kn..jel vrijedi riskirati sa tim zamjenskim?
Unaprijed hvala na odgovorima...
