Sada je: sri lip 25, 2025 1:34 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet ruj 09, 2011 2:54 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
Pozdrav svima,imam problem na svom ljubimcu,motor je 1.8 16v GDI 90kw,naime cuje mi se zvuk slican radu mercedesa nekog ili zvuku diesel motora tak-tak-tak...,auto sma kupio u njemackoj i odmah sam morao mjenjati ulje,tada se i nije toliko culo,s vremena na vrijeme samo kada je u leru,onda sam promjenio ulje (castrol magnatec 5w40) i onda nedugo kasnije mi je skoro pa ucestalan zvuk,majstor kaze podizaci ventila,odnosno par majstora mi je to reklo,ali kazu da problem moze rijesiti i stavljanje gusceg ulja 10w40 jer je auto presao 185 500km,ako je tako promjeniti cu ulje odmah iako sam ga mjenjao prije 5000km,ako mi to nece rijesiti problem,odnosno ako nije mi pametno staviti gusce ulje jel mnogo bitna kvaliteta podizaca ventila,odnosno jel ima neka marka koja se treba uzimati,jer rece mi mehanicar jedan podizac dođe cca 10km=40kn (manje-vise)
neznam sta da radim,zvuk me iritira,samo zbog toga zelim benzinca da necujem diesela kako rokće :D

unaprijed hvala puno :) :)


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 09, 2011 8:11 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
stavi gusce ulje, problem bi trebao biti ublazen. i pojacaj muziku. :mrgreen:


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 09, 2011 10:16 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Nisam 100%ziher ali taj bi motor mogao imati mehaničke podizače pa ulje tu i nema previše veze.Treba preštelati ventile.Ali treba najprije ustanoviti kakvi su podizači

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 09, 2011 11:26 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
a kako se to šteluje,jel ima tu vele posla,jernitko od mehanicara mi se nije bas susretao s ovim motorom :?

i usput jedno brzinsko pitanje,da li odgovara zadnja opruga od amortizera s volva 2000-o godiste na moj 2001 jer bih trebao mjenjati,nasao jedino 2 volva v40 na otpadu u BiH i oba 2000-o godiste


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 09, 2011 11:52 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
2000 je prelomna godina za S/V40 modele. Oni koji su se proizvodili DO 7/2000 su PhI, oni OD 7/2000 su PhII. Kataloški bojevi opruga za PhI i PhII su različiti.
Auto ti ima hidrauličke podizaće ventila.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 09, 2011 12:01 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
aha,hvala evo poslao sam poruku koji je mjesec,ako bude 7< onda opet trazi :S
a ako nisu mehanički jel to znaci onda da su dosta skuplji za mjenjati ilii ? jer to bas i nekontam


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 09, 2011 12:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Cijene ne znam, ali ne vjerujem da se šta treba mijenjati, samo su se raštelali i treba ih poštelati, to se radi s vremena na vrijeme.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 09, 2011 12:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
aha aha,imam dobrog mehanicara koji nam auta radi godinama,iako se nije mozda susretao s ovim motorom nebitno bi trebao znati to postelati ?


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 09, 2011 12:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Morao bi znati to poštelati. Valjda.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 09, 2011 1:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Morao bi znati to poštelati. Valjda.
ako su hidraulični kako je napisao suveren, onda će ih teško poštelati :lol:
Proba s promjenom ulja prvo pa onda dalje.


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 09, 2011 1:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
kako uvijek nabasam ovako,uzeh motor kojih uopce nema,barem u nas,jos kad sam kupovao htio obicni 1.8,vidim 90kw,kontam to je obicni od volva MPI,kad sam dosao u njemacku po auto,otvorio haubu kad GDI ,motori extra sve s potrosnjom,al jos ima problem s visokotplacnim senzorom goriva,noc 600km =1800kn,nema nigdje polovan,mislim do godine uzeti S60 2.0t ili 2.4t,pa me vec strah jel ima dijelova za njih ili moram uzeti obicni 2.4

pitat cu mehanicara smije li se upustit i u to,hoce li znati,al preci cu jos malo kilometraze da ne mjenjam odmah ulje nakon 5-6000km ,bar jos 1-2000km,valjda nece naskoditi to sto se cuje ?


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 09, 2011 5:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Citat:
Citat:
Morao bi znati to poštelati. Valjda.
ako su hidraulični kako je napisao suveren, onda će ih teško poštelati :lol:
Proba s promjenom ulja prvo pa onda dalje.
Aaaaa, dio "hidraulični" mi je promakao, vidio sam samo da je ovaj pisao o štelanju...

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 09, 2011 5:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
eto,ubište mi zadnju nadu :lol: :lol: :lol:
znaci promjena ulja,ako to ne uspije mogu se slikat :D


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan