Sada je: pon lip 23, 2025 11:44 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 16 postova ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub srp 16, 2011 8:01 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ruj 29, 2009 8:34 pm
Postovi: 31
Vozi: S40 T4 '98 & V70 2.4T AWD '01
Citat:
Svi sa turbacima koji imate plin uzmite NGK BCR8ES.Jeftina a super radi na plin.Ima manju toplinsku vrijednost što je pogodno za plin
Trenutno su svječice PFR7G koje po NGK katalogu idu za moj auto s plinom i imaju cca 12t km, inače idu PFR6G. U svakom slučaju, probat ću i ovu varijantu, stvarno nisu skupe, u Auto Kreši su po 32kn/kom. Na koliko bi trebalo mjenjati ove svječice, 10tkm ili?
Citat:
imao sam sličan problem ali meni se znala upaliti i dsa lampica i onda bi auto trokirao i jedva bi se vozio.
problem sam rješio tako da sam kupio novu bobinu i spremio ju u bunker za svaki slučaj (stara je napukla ali radi i be primjećujem da "probija"). međutim popravio sam ove kontakte (žice do bobina):

slika

ovaj "ženski" dio se uvlačio unutra i kad bih spojio on bi pobjegao skroz unutra u plastiku i mislim da je u nastajao problem.
nakon što sam to sredio i zamijenio nove novcate NGK bkr6evx svječice (hoće netko kupiti za siću?) BERU svječicama koje su kao za t4+LPG. problema više nema.
tu i tamo osjetim između 4-5t okretaja u petoj brzini da malo auto zastane pa povuče jače ali mislim da to ima veze s gorivom/zrakom/turbom?! a ne sa strujom jer ne cuka.

također imam plin ugrađen kod boyskog i nikakvih problema s njim. auto kad je javljalo taj poblem s CEL i DSA lampicom nije htio uopće prebaciti na plin. komp od plina navodno da nije dozvoljavao zbog greške.

ne znam je li pomoglo ali čini mi se da je tvoj problem na putu da postane isti kao i moj. meni se također na počtku javljala samo CEL lampica i auto je radio gotovo kao normalno.
To se i meni desilo, ali sam riješio tako da sam one stopice direktno spojio na bobine i stavio konektor, sad kad skidam prvo maknem konektor a potom stopice sa bobine.

Inače sve je u redu dok god ga vozim s max. 3/4 gasa, ali ako idem punim gasom između 2500-4000 okretaja stalno ostaje kratkotrajno bez snage na plinu, na benzini ne cuka, ali nema punu snagu. Iznad i ispod tih okretaja nema problema.

Usput jel se može još šta napraviti bez dijagnostike? Više mi je dosta mehaničara, jedan kaže jedno, drugi drugo, a na kraju opet sam na početku, samo s manje para u novčaniku.
Citat:
Tlak plina nije toliko bitan, kod turbaka prilikom ubrzanja mapa plina se postepeno spušta
dok kod atmo ide prema gore,tlak plina na mom zelenku recimo za primjer je bio
1,1bar a radilo se o 166kw T-5 motoru.
Volio bih više pomoći jer imam opremu ali smo si daleko :wink:
Hmm, u 11. mjesecu idem na godišnji blizu VT, pa bi mogao jedan dan doći do tebe, ipak mi je bliže od tamo doći nego iz Istre.

_________________
S40 1.9 T4 '98
V70 2.4T AWD '01


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 16 postova ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan