Nitko ne govori o potrebnim mehaničkim zahvatima,pa ću malo i o tome.Naime,potrebno je nabaviti
papučice kuplunga i kočnice,prilagoditi getribu-(ne znam da li paše zvono getribe),nabaviti vrlo vjerojatno novi zamašnjak,lamelu i druk ležaj,sve lajtunge za hidraulički cilindar kao i sam cilindar naravno,možda i anlaser,a to je fajn skupo.Ne znam kako je s poluosovinama.Što se tiče elektronike,sve se svodi na blokiranje prekidača P ili N položaja,kao i prekidača ispod sada već bivše papučice kočnice.Naime auto pali samo u tom položaju ako se ne varam, a kontakt unutar prekidača se prospoji,i cijelo vrijeme ostaje u tom položaju-to je potrebno da bi se zavarao kompjuter paljenja,naravno i gašenja automobila.Po logici stvari,bitno ga je upaliti-nakon ubacivanja u brzinu i povećanja broja okretaja auto se pokreće,htjela to elektronika ili ne,jer mehanička getriba vrti poluosovine,a one kotače.Naime,taj smo postupak nekoliko puta odradili u radionici mog frenda kad su ljudi htjeli izbaciti neispravnu automatsku getribu i ubaciti manualnu, a radilo se o Opel Omegama,i nekoliko starijih Volvo modela.Što će reći ostala elektronika-kontrola proklizavanja,kut volana,tempomat i slično-to samo zvijezde znaju.Vjerojatno se da nekako zavarati,kao i sva današnja moderna elektronika.Uglavnom,ogroman posao sa diskutabilnim rezultatom.Lijep pozdrav svima.
_________________ Volvo V 50 2.0 d
Volvo S 60 R
Volvo XC 90 V8
Volvo XC 60 2.4 d
Volvo V 70 2.5 t
|