S obzirom da je na autu dvomaseni zamašnjak, to je zamašnjak koji je podložan trošenju jednako kao i ostale komponente kvačila i zbog svoje konstrukcije je toliko skup. Ono što je kod njega jedina pozitivna stvar jest to što ublažuje vibracije, odnosno daje nam bolju komociju i komfor u vožnji.
Evo ja sam na svojoj stranici nešto pisao o tome pa se može pročitati, a isto tako i pogledati neki filmić o tome...
http://lageros-auto-moto.webs.com/pogon.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - samo skrolajte prema dolje, ima teksta dosta i bit će još, jer ima još korisnih informacija i po meni potrebnih i čovjeku koji nije u struci, ali ga zanima, odnosno da kod servisa već i sam bude pripremjen za neke stvari....
Inače, LUK bi trebao biti prva ugradnja, jer ga jedino on ima u ponudi (u odnosu na SACHS), a cijena tog zamašnjaka, kod mene, sa forumskim popustom je 4.050,00 Kn, za gotovinski način plaćanja, a set kvačila (samo lamela i korpa, potisni hidro ležaj ide posebno) od LUK-a bi koštao 1.301,00 Kn, ali umjesto njega više prodajem SACHS po 1.433,00 Kn (isto samo lamela i korpa), a pojedinačno potisni ležaj bi koštao: 1.165,00 Kn/1kom od SACHSa.
Nažalost, da, skup sport su ova nova kvačila za dvomasenim zamašnjakom.....

_________________
http://lageros-auto-moto.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;