Sada je: uto lip 24, 2025 9:44 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto svi 17, 2011 4:52 pm 
Offline

Pridružen/a: pet vel 11, 2011 4:43 pm
Postovi: 19
Vozi: V40 1.9D 115hp
Zdravo svima,
lamela je pocela proklizavati i u servisu kazu mora nov set. Sve je to OK medjutim napomenuli su mi da pored lamele moze biti ostecen i zamajac koji kosta nesto strasno, 500-800eura. Nije da im ne verujem ali hteo bih da se konsultujem sa Vama za sledecih par pitanja:
1. da li je neko imao tu situaciju
2. kolike su sanse da je stvarno otisao zamajac (prva zamena lamele)
3. koja je cena zamajca okvirno
5. kako ja mogu da proverim da li me lazu

Nikakve cudne zvukove ne ispusta. Poslednje vreme mu se podiglo kvacilo i na kraju je pocelo da proklizava.

Hvala.
Pozdrav.

_________________
V40 1.9D 115hp


Vrh
   
PostPostano: uto svi 17, 2011 7:43 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 16, 2010 7:59 pm
Postovi: 137
Vozi: Ford Focus Mk1
Lokacija: Zagreb / Samobor
S obzirom da je na autu dvomaseni zamašnjak, to je zamašnjak koji je podložan trošenju jednako kao i ostale komponente kvačila i zbog svoje konstrukcije je toliko skup. Ono što je kod njega jedina pozitivna stvar jest to što ublažuje vibracije, odnosno daje nam bolju komociju i komfor u vožnji.

Evo ja sam na svojoj stranici nešto pisao o tome pa se može pročitati, a isto tako i pogledati neki filmić o tome...
http://lageros-auto-moto.webs.com/pogon.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - samo skrolajte prema dolje, ima teksta dosta i bit će još, jer ima još korisnih informacija i po meni potrebnih i čovjeku koji nije u struci, ali ga zanima, odnosno da kod servisa već i sam bude pripremjen za neke stvari....

Inače, LUK bi trebao biti prva ugradnja, jer ga jedino on ima u ponudi (u odnosu na SACHS), a cijena tog zamašnjaka, kod mene, sa forumskim popustom je 4.050,00 Kn, za gotovinski način plaćanja, a set kvačila (samo lamela i korpa, potisni hidro ležaj ide posebno) od LUK-a bi koštao 1.301,00 Kn, ali umjesto njega više prodajem SACHS po 1.433,00 Kn (isto samo lamela i korpa), a pojedinačno potisni ležaj bi koštao: 1.165,00 Kn/1kom od SACHSa.

Nažalost, da, skup sport su ova nova kvačila za dvomasenim zamašnjakom..... :doh:

_________________
http://lageros-auto-moto.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: uto svi 17, 2011 9:18 pm 
Offline

Pridružen/a: pet vel 11, 2011 4:43 pm
Postovi: 19
Vozi: V40 1.9D 115hp
Hvala mnogo na informacijama. Molim je za jos jednu informaciju, da li postoji nacin da ja utvrdim stanje zamašnjaka pre skidanja sa automobila? Neso po zvuku ili nesto slicno.
Hvala jos jednom.
Pozdrav.

_________________
V40 1.9D 115hp


Vrh
   
PostPostano: sri svi 18, 2011 7:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
da li ti trza ili cuka auto u brzini?


Vrh
   
PostPostano: čet svi 19, 2011 11:31 am 
Offline

Pridružen/a: pet vel 11, 2011 4:43 pm
Postovi: 19
Vozi: V40 1.9D 115hp
Nista posebno. Poslednjih dana desava se to da kada nogu prislonim na kvacilo pocinje da povecava broj obrtaja a auto nastavlja istom brzinom. Inace nikakvi zvukovi i trzanja.

_________________
V40 1.9D 115hp


Vrh
   
PostPostano: čet svi 19, 2011 11:51 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 16, 2010 7:59 pm
Postovi: 137
Vozi: Ford Focus Mk1
Lokacija: Zagreb / Samobor
Obično se čuje zamašnjak kod gašenja auta, nemirno radi, odnosno osjete se vibracije više u odnosu dok je ispravan, no, jedna od dosta bitnih napomena je ta da se u pravilu (gdje je dvomaseni zamašnjak) mijenja i sve zajedno, kao i obratno.
Dakle, otišao set kvačila, mijenja se i zamašnjak, ode zamašnjak, mijenja se i set kvačila... sve je povezano jedno s drugim i bez obzira na puno novaca, sigurnije je mijenjati sve, jer ukoliko jedna komponenta nije promijenjena, može pruzročiti i kvar novog dijela... a proizvođači rezervnih dijelova se također ograđuju od bilo kakvih mogućih reklamacija ukoliko ovo sve nije ispoštovano....
Ali, uvijek se može riskirati, odnosno, to najčešće rade kad se prodaju vozila, pa da imaju manji trošak...

_________________
http://lageros-auto-moto.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: čet svi 19, 2011 12:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
Citat:
Nista posebno. Poslednjih dana desava se to da kada nogu prislonim na kvacilo pocinje da povecava broj obrtaja a auto nastavlja istom brzinom. Inace nikakvi zvukovi i trzanja.
a zasto to radis? noga na kvacilo SAMO kad mijenjas brzinu, ovako przis lamelu.


Vrh
   
PostPostano: čet svi 19, 2011 1:18 pm 
Offline

Pridružen/a: pet vel 11, 2011 4:43 pm
Postovi: 19
Vozi: V40 1.9D 115hp
Ma da znam, ali kada slucajno dohvatim nogom to se desava.

_________________
V40 1.9D 115hp


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan