Sada je: pet svi 02, 2025 1:03 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 32 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned vel 27, 2011 2:33 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lis 23, 2009 11:55 pm
Postovi: 80
Vozi: s 60 2.4 aut.
Lokacija: BEDEKOVCINA
Hej ekipo, recite mi jel netko zna mozda u cemu je problem, znaci upali mi se COOLANT LOW STOP ENGINE Tekucine u sistemu ima dovoljno, ovo se upali svaki put kad upalim auto i traje nekih 10 sec i onda se ugasi. Jel se kuzi tko u senzor taj njegov ili sta vec izbacuje gresku? Hvala!


Vrh
   
PostPostano: ned vel 27, 2011 3:44 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet stu 25, 2010 9:16 am
Postovi: 431
Vozi: S40 phII 1.6 2002.g V50 D3 2011 R-design
Lokacija:
možda je senzor dal svoje pa baca grešku, odi u servis da ga spoje na dijagnostiku da se vidi di je greška

_________________
...ne vozi brže nego što tvoj anđeo čuvar može letjeti...


Vrh
   
PostPostano: ned vel 27, 2011 5:52 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
a ima li kod tog auta i neka crvena lampica koja svjetli kad fali tekućine, ili to javlja samo porukom?
mislim, ono kad stvarno fali?

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: ned vel 27, 2011 6:03 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lis 23, 2009 11:55 pm
Postovi: 80
Vozi: s 60 2.4 aut.
Lokacija: BEDEKOVCINA
Citat:
a ima li kod tog auta i neka crvena lampica koja svjetli kad fali tekućine, ili to javlja samo porukom?
mislim, ono kad stvarno fali?

Ima onaj trokutic na sredini koji pokazuje kvar, svijetli zuto i crveno, ovisi o gresci.
Vjerojatno se upali ta lampica kad bi tekucina pala ispod razine... :?:


Vrh
   
PostPostano: ned vel 27, 2011 6:18 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
mislio sam ona na kojoj je nacrtan hladnjak ili slično, jer kad fali tekućine to je ozbiljna stvar i potencijalna havarija na motoru, tako da se takve "obavjesti" ne ugase nakon 10-tak sek
vjerojatno je kod tebe neka glupost u pitanju...

ali, opet, treba ga spojiti na komp da si siguran

meni je plovak u banani i kaže da nema vode, a ima

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: ned vel 27, 2011 6:31 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
evo baš sam gledao u Vadisu, kaže da je indikacija za nivo tekućine crveni trokut plus poruka o čemu se točno radi...
a u tvom slučaju nema ništa osim poruke...

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: ned vel 27, 2011 6:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Hej ekipo, recite mi jel netko zna mozda u cemu je problem, znaci upali mi se COOLANT LOW STOP ENGINE Tekucine u sistemu ima dovoljno, ovo se upali svaki put kad upalim auto i traje nekih 10 sec i onda se ugasi. Jel se kuzi tko u senzor taj njegov ili sta vec izbacuje gresku? Hvala!
natoči vodu do maximuma.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: ned vel 27, 2011 7:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lip 28, 2010 8:31 pm
Postovi: 573
Vozi: 2020 Volvo V60 R Design
Lokacija: okolica Samobora
Meni se to pojavljivalo kad sam imao oko sredine nivo izmedju max i min antifriza i kad je bio parkan malo pod koso javljalo se to, pa sad kad sam nataocio do vrha ne dogadja se.


Vrh
   
PostPostano: pon vel 28, 2011 6:23 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto sij 15, 2008 10:09 am
Postovi: 209
Lokacija: Samobor
Deckovi ti pravo zbore! Kad je motor hladan, nivo tekucine je nizi, i eto greske.

_________________
S70 2.5 TDI (Trese Do Iznemoglosti) - I to službena kola...


Vrh
   
PostPostano: pon vel 28, 2011 8:16 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Citat:
Meni se to pojavljivalo kad sam imao oko sredine nivo izmedju max i min antifriza i kad je bio parkan malo pod koso javljalo se to, pa sad kad sam nataocio do vrha ne dogadja se.
Nivo tekućine koji si imao je normalan nivo, tj. u granicama normale, tako da ti nije smio prikazivati grešku. Ne znam pod kolikim kosinama parkiraš pa da se tekućina slije ispod minimuma, ali u svakom slučaju, poruka bi trebala nestati kada se dovezeš na ravno. Na poslu imam dosta nekakvih senzora nivoa tekućine i znam da ih često zaštopa neka sitna prljavština. Tek neki nivo preko maksimuma im ostvari dovoljan pritisak da se pomaknu i ne prijavljuju grešku. Uostalom, ne vjeruj uvijek senzoru. Imaš oči i možeš vidjeti koliko tekućine imaš u sistemu.
P.S. To što si nalio preko maksimuma nije ni malo dobro. Razmisli šta će biti sa tom tekućinom kada se zagrije.

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
PostPostano: pon vel 28, 2011 8:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lip 28, 2010 8:31 pm
Postovi: 573
Vozi: 2020 Volvo V60 R Design
Lokacija: okolica Samobora
Citat:
Citat:
Meni se to pojavljivalo kad sam imao oko sredine nivo izmedju max i min antifriza i kad je bio parkan malo pod koso javljalo se to, pa sad kad sam nataocio do vrha ne dogadja se.
Nivo tekućine koji si imao je normalan nivo, tj. u granicama normale, tako da ti nije smio prikazivati grešku. Ne znam pod kolikim kosinama parkiraš pa da se tekućina slije ispod minimuma, ali u svakom slučaju, poruka bi trebala nestati kada se dovezeš na ravno. Na poslu imam dosta nekakvih senzora nivoa tekućine i znam da ih često zaštopa neka sitna prljavština. Tek neki nivo preko maksimuma im ostvari dovoljan pritisak da se pomaknu i ne prijavljuju grešku. Uostalom, ne vjeruj uvijek senzoru. Imaš oči i možeš vidjeti koliko tekućine imaš u sistemu.
P.S. To što si nalio preko maksimuma nije ni malo dobro. Razmisli šta će biti sa tom tekućinom kada se zagrije.
Mislim da si krivo shvatio ili sam ja krivo rekao, ja sam nalio do maximuma di pise max jel imam oci i znam ocito malo vise o takvim stvarima nego neki laijk.
A sto se tice kosine dovoljno ti je da je kosina 12-20 % da se to dogodi jel je posoda uska i jel se u takvoj posudi dogodi da na onoj strani na kojoj je senzor nebude antifriza.
LP


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 01, 2011 10:30 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Ok. Kako si napisao, ja sam shvatio da si sipao do čepa. Kod mene je nivo na pola između min i max i nikada nije prijavio grešku bez obzira na nagib, a ako ih igdje ima to je Sarajevo gdje sam vrlo često.

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 01, 2011 5:21 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lis 23, 2009 11:55 pm
Postovi: 80
Vozi: s 60 2.4 aut.
Lokacija: BEDEKOVCINA
Natocio sam do max i sad kad se ugrije tekucina dodje skoro skroz do cepa gore, i iznad razine onog je gdje ima crijevo do hladnjaka ono tanko na vrhu. Ali istina vise se ne pojavljuje poruka ni crveni trokutic. Samo sto ipak mislim da je zdravije za motor da je tekucina izmedju min. i max. nego na max jer se dogadja upravo ovo sto sam naveo. Poruka je kako kolega mirjo kaze samo upozorenje ali opet vidis da po vadisu se i trokutic upali crveni, da nema vode mislim da bi on stalno svijetlio a ne da se ugasi nakon 10 sec. Ugl. auto sam odvezao na servis za svaki slucaj pa cu sutra vise znati. Frend mi ima servis i kad sam mu objasnio sto se dogadja rekao je da je moguce da se stvara podtlak neki pa zato ta kolicina varira...tko ce ga znati, vidjet cemo sutra.


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 02, 2011 9:31 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Sve su ti odgovorili, samo ću dodati:ako je nivo blizu minimuma trokutić se može upaliti pri naglijem ubrzavanju ili kočenju. Ali nije nikakva panika jer će se za minutu ugasiti.

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 03, 2011 2:42 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lis 23, 2009 11:55 pm
Postovi: 80
Vozi: s 60 2.4 aut.
Lokacija: BEDEKOVCINA
Evo zamijenjeno crijevo koje ide od hladnjaka do glave motora, ono je bilo probuseno i pocelo lagano pustat kod selne na hladnjaku i zbog toga se stvarao podtlak pa je i visina tekucine varirala. Kojeg li olaksanja vec sam sumnjao na digtung da je poceo popustat! :pray:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 32 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan