Sada je: pon lip 23, 2025 9:27 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet stu 05, 2010 2:31 pm 
Offline

Pridružen/a: pet stu 05, 2010 1:45 pm
Postovi: 27
Vozi: V50 Drive
Jeli netko imao ovaj problem pa da mi prenese iskustva s popravka?

Radi se o V40 1.6i, 80 kW iz 2003. godine, vozim auto 2 godine, redovno je održavan i nisam imao nikakvih problema do sada.

Auto normalno vozi, nisam primjetio ništa značajno u vožnji, međutim u leru ima čudan iritantan zvuk, nekakvo štektanje s prekidima.

U jednom autoservisu su mi rekli da pretpostavljaju da je problem u ventilu bregaste osovine, i da su mijenjali na jednom V40 na motoru 1.8 jer je kompjutor registrirao grešku na tom ventilu, ali da je zvuk nakon zamjene ventila ostao isti, motor je i dalje štektao, no kompjutor više nije registrirao grešku!? Kažu da novi ventil košta 1300 kn + rad ...

Nazvao sam jedan ovlašteni Volvo servis , kažu da se to zna događati na tim modelima, te da je vrlo velika vjerojatnost da se upravo radi o ventilu bregaste osovine, no koliko sam shvatio kako su mi objasnili, ne mijenja se samo ventil već se mora mijenjati u kompletu s remenicom, a to dođe cca 2000 kn + rad...
I kažu bilo bi dobro to zamijeniti u nekom razumnom roku da se ne bi nešto još dodatno zakompliciralo ...

Molio bi forumaše da podijele svoja iskustva ako su imali sličnih problema s Volvom.

Što da poduzmem, u koji servis ići, što bi u tom slučaju trebalo mijenjati - samo ventil, ili ventil s remenicom, mogu li negdje nabaviti te dijelove osim u ovlaštenom Volvo servisu ... ?

Unaprijed se zahvaljujem!!!


Vrh
   
PostPostano: pet stu 05, 2010 5:38 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Najprije da razjasnimo o kojem ventilu pričaš.
Mislio si valjda na varijator na bregastoj osovini ili :?:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sub stu 06, 2010 8:11 am 
Offline

Pridružen/a: pet stu 05, 2010 1:45 pm
Postovi: 27
Vozi: V50 Drive
Koliko sam shvatio majstora radi se o varijatoru faze na bregastoj.
Ne znam da li ima još uopće nešto drugo slično tome vezano za bregastu ?


Vrh
   
PostPostano: ned stu 07, 2010 12:25 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lis 16, 2010 2:12 pm
Postovi: 21
Vozi: Volvo V40 1.6
Lokacija: Krk
nemam na zalost odgovor na tvoj problem,
ali i ja vozim V40 1.6l, 80KW iz 2003 i svakako bi me zanimalo o cemu se radi.

_________________
Volvo V40, 1.6, 2003, 109HP


Vrh
   
PostPostano: ned stu 07, 2010 1:36 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Iz mog iskustva podosta ih ima problema s tim varijatorom.Mnogo njih štekče ali auto i dalje normalno vozi.Koliko znam (ali tu je još i Kiki) kad taj dio ode to se osjeti u performansama auta i povečanoj potrošnji goriva.
Pokušaj zanemariti to štektanje i vozi :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon stu 08, 2010 10:35 pm 
Offline

Pridružen/a: pet stu 05, 2010 1:45 pm
Postovi: 27
Vozi: V50 Drive
To isprekidano štektanje traje već nekih godinu dana, no mjesec-dva se čuje glasno, u početku je bilo jedva primjetno....pa nisam shvatio kao nekakav problem.
Dok je auto hladan ne čuje se, ali već nakon nekoliko minuta kad se motor ugrije štektanje u leru je vrlo glasno i primjetno.
S obzirom da 90% vožnje imam u gradu, od semafora do semafora, potrošnja mi je nešto veća od nekakvog prosjeka ali je možda prisutan i utjecaj lošeg rada tog ventila!?
Sad mi se čini i da kad je auto na višim obrtajima, na autocesti, i slično, da se nekako muči, ne vuče mi baš kao prije...

Na nekim stranim Volvo forumima sam pronašao slične probleme, ali ne na 1.6 Volvo motoru već na većim zapreminama Volvo motora i većih modela, kažu da se taj ventil treba očistiti, a tek ako čišćenje ne urodi plodom, treba ventil mijenjati...

No, u jednom autoservisu u HR koji popravlja i dosta Volva su mi rekli da su promijenili taj ventil na jednom V40 ali motor 1.8 i da je i dalje štektao...
opet, u jednom ovlaštenom Volvo servisu su mi rekli da bi vjerojatno trebao zamjenu tog ventila (1300 kn), a u drugom ovlaštenom Volvo servisu su mi rekli da osim ventila bi trebalo zamijeniti i varijabilnu remenicu (komplet 2000 kn), jer to navodno ide u kompletu, da se ventil sam ne mijenja, ... pa sad više ne znam što bi trebao mijenjati, a nemam love za razbacivanje...
Pokušati ću prvo dati očistiti taj ventil, pa ću vidjeti što dalje...

Mislio sam možda je netko imao takav identičan slučaj, pa da podijeli svoja iskustva - što je mijenjao, koliko ga je došlo, u kojem servisu je radio, ..., pa da ne lutam.

Unaprijed se zahvaljujem svima koji imaju volje i nekih iskustava i saznanja vezano za probleme rada tog ventila, a mogu pomoći savjetima ili svojim znanjem :)


Vrh
   
PostPostano: pon stu 15, 2010 7:47 pm 
Offline

Pridružen/a: čet ruj 24, 2009 4:47 pm
Postovi: 8
Vozi: V40 1.6i
Lokacija: Zaprešić
imo sam isti problem na v40 1.6 zamjenio sam varijabilnu remenicu i to je nestalo. ja sam je mjenjo u moto ris oko 2200 sam to platio.

imas tu viewtopic.php?f=3&t=4092" onclick="window.open(this.href);return false;

pozz


Vrh
   
PostPostano: ned stu 21, 2010 7:54 pm 
Offline

Pridružen/a: pet stu 05, 2010 1:45 pm
Postovi: 27
Vozi: V50 Drive
Marko4444,

zahvaljujem na obavijesti.

Znači nisi morao mijenjati ventil koji si zaokružio na fotki, već samo remenicu koja je pored njega?
Što to znači, da moram to pod hitno mijenjati ili mogu voziti još možda mjesec dana s ovom remenicom?

Poz


Vrh
   
PostPostano: pon stu 22, 2010 2:16 pm 
Offline

Pridružen/a: pet stu 05, 2010 1:45 pm
Postovi: 27
Vozi: V50 Drive
U ovlaštenom Volvo servisu tvrde da je varijabilna remenica "boljka" na tim motorima i da nema pravila koliko će izdržati. Koliko sam shvatio, varijabilna remenica ima nekakve pločice koje se nakon određene eksploatacije raštimaju, i otuda taj čudan zvuk motora u vidu roštanja, štektanja, ili kako ga već opisati, ali karakterističan je.

No, kod zamjene varijabilne remenice mora se skidati i zupčasti remen, pa ako je blizu interval izmjene uputno je zamijeniti i zupčasti remen, što podrazmijeva i zatezač zupčastog remena, ... pa cijela priča zadire sve dublje u novčanik ...

Eto, nadam se da će ovo malo "istraživanje" eventualno pripomoći nekome "volvašu" koji će se susresti s čudnim zvukom motora.


Vrh
   
PostPostano: uto sij 11, 2011 7:02 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 17, 2010 6:58 pm
Postovi: 45
Lokacija: more
Nedavno u ovlaštenom servisu mi rekoše u vezi varijabilne remenice da je potrebno mjenjati i zupčasti pa me zanima da li je to stvarno tako. Naime, zupčasti je mjenjan na 120t km (prije 2 godine). Od tada sam prešao nešto manje od 40 000km pa me zanima da li je taj zupčasti ok i koliko je preporučljivo mjenjati ga s obzirom da Volvo preporučuje izmjenu istog na 120t km.


Vrh
   
PostPostano: uto sij 11, 2011 10:01 pm 
Offline

Pridružen/a: pet stu 05, 2010 1:45 pm
Postovi: 27
Vozi: V50 Drive
Navodno je 100 tkm interval za izmjenu remenja (zupčasti, microremen, varijabilna remenica).
Ne znam što bi ti preporučio jer nisam serviser, no ako si s tim zupčastim remenom prešao samo 40 tkm, vjerojatno nije potrebno mijenjati ga sad ponovno, kad se mijenja varijabilna remenica...
S druge strane serviserima je u interesu naplatiti što više, vremena su recesijska i svaka naplaćena kuna osigurava opstanak servisa, plaće radnicima, ..., pa i njih treba shvatiti, ..., druga je priča što nam je standard sve lošiji pa si prosječni čovjek sve teže može priuštiti da vozi dobar auto, da ga redovno servisira u ovlaštenom servisu, ...
Jel se i na tvom Volvu čuje taj karakterističan zvuk roštanja?
U koji servis planiraš ići mijenjati varijabilnu remenicu?
Koliko su ti rekli da dođe izmjena varijabilne remenice (skupa s radom)?
Pozdrav


Vrh
   
PostPostano: sri sij 12, 2011 11:14 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 17, 2010 6:58 pm
Postovi: 45
Lokacija: more
Sama remenica je u Mehanizaciji Zadar 2100kn + cca 2000 kn rada.
Zvao sam Nuić auto u Mostaru i tamo su dosta jeftiniji. Remenica je 400km (cca 1500-1600kn) a sa ugradnjom bi me izašlo između 700 i 800km (2800-3200kn). Znači neuporedivo jeftinije. A i sam sam redovno u Mostaru pa mi je uz put.

CVB Split i Mehanizacija i Nuić su mi rekli da je izmjena zupčastog ide na 120 t km po Volvo standardu pa sam ga tada i mjenjao.


Vrh
   
PostPostano: sri sij 12, 2011 2:31 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: sri kol 26, 2009 12:50 pm
Postovi: 185
Lokacija: Bakar
mijenjao mi frend pred mjesec dana u Rijeci u VOLVO-Dragi.varijabilna sa nekim čepom bregaste(ima funkciju semeringa) ga je došlo 1880,00 kn i izmjena 750 kn.


Vrh
   
PostPostano: pon sij 24, 2011 6:47 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 17, 2010 6:58 pm
Postovi: 45
Lokacija: more
Za vikend promjenjeno u Auto Nuić u Mostaru. Sve zajedno 645km (1km ≈ 4kn po najgrubljem tečaju, inače je ≈ 3,7kn).
Sama remenica je bila 410+pdv (480km) i 160 km ruka. Razlika u odnosu na Mehanizaciju Zadar cca 1500kn.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan