Sada je: sri tra 30, 2025 9:20 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 440 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 35 postova ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon pro 20, 2010 7:45 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
eh ovako ali prvo da vas sve pozdravim još jednom....

ne znam odakle da krenem :D

1) uradio sam dijagnostiku onu ispod haube i izbaci mi tri greške, senzor temperature rashladne tečnosti greška :123, druga greška je otpornik podešavanja smjese B18EP greška: 211, eh sad me zanima jel ovo ista svar tj senzor rashladne tečnosti, ali tamo na instrument tabli ne pokazuje temperatru , osim kada se motor malo vishe zagrije.. sve sam ovo fino pročitao u autodati , al ne mogu da skontam tačnu lokaciju senzora za temperaturu...

vash savjet sta da radim da kupim drugi ili.....

i da napomenem nekad motor radi na 1100 obrtaja pa nekad na 1000, ali uglavnom kada dodam gas sporije vraća obrtaje....

i treći problem ventil kontrole vazduha greška :223...

ali auto ide sve je normalno nemam nikakvih problema osim sto sam primjetio da malo vishe torši :? i jel ovo uzrok senzora za temperaturu ili....

ovo za sad imam još nekih sitinih stvri za pitat...

pozdrav očekujem pomoć 8)


Vrh
   
PostPostano: uto pro 21, 2010 12:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Taj motor ima dva senzora temperature, jedan ti je za "centralinu" od motora, a drugi je samo za instrument tablu. Ako ti ne radi ovaj za centralinu onda su ti injektori malo duze otvoreni i motor trosi vise goriva.
Ako si blizu rijeke moren ti ja posudit jedan svoj senzor... Uzmi malo ohm metar pa izmjeri otpor senzora na hladan i na topal motor pa nam javi.

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: uto pro 21, 2010 1:14 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
slika

i jel ovo lokacija jednog od tih senzora, a drugi je pored šipke za ulje, probat ću danas ako stignem da izmjerim otpor pa ću vidjet, i zaboravio sam reć auto je stajao skoro 10 mjeseci nije vožen, ne znam jel to stajanje imalo uticaja na ovo sve, jel mozda trebam nesto očistiti ili...

i nisam blizu Rijeke al hvala u svakom slučaju i za informacije, ja sam iz Sarajeva... :D


Vrh
   
PostPostano: uto pro 21, 2010 3:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Nije, ovo ti je grijanje tijela gasa, temperatura usisanog zraka i sama klapna gasa.
senzor temperature rashladne tekucine ti je iznad prvog cilindra ( pogonski kraj motora) misli. Da su oba dva tamo. Baci malo oko u auto datu.

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: uto pro 21, 2010 3:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Skuzaj, bas san sad zaprl haubu ;)
Tako je, senzor koji je za ECU je ispod klapne zraka.

Izmjeri malo otpore, a u auto dati ti je i vrijednost za toplo i hladno.

Javi ako bude poteskoca

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: uto pro 21, 2010 3:24 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
još malo pa zvršavam s poslom pa ću kući i mjerim otpor, ali nisam danas autom pa tako imam temeperaturu nula stepeni celzijusa :D idealno za hladno, i jel ti imaš isti motor ko kod mene... :?:


Vrh
   
PostPostano: uto pro 21, 2010 4:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Ja imam b18ep, ali malo doradjeni.

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: uto pro 21, 2010 5:21 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
eo sad sam izmjerio otpor senzora za temeraturu i kaze da je 4.91 kilo oma tj 4900 a auto data kaze 5800 oma na nula stepeni celezijusa , a vani je temperatura +1, auto danas vozio nisam nikako , pa kontam da je to nekako Ok, ali me zbunjuje zasto mi ne pokazuje kzaljka na ins tabli, osim kada se auto zagrije tek tada, jel to znači da drugi senzor za temp nije ok

ali sam nesto uradio i ne kontam hehe, kada sam skino džek sa senzora za temperaturu usisnog vazduha spustio je obrtaje na 900, ali sam zaboravio izmjerit otpor :?

uglavnom komfuzno je ovo za mene, a nesto mi se ne ide do servisa hehe

i ne kontam ti ja ovo b18ep :D


Vrh
   
PostPostano: uto pro 21, 2010 6:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Hm, u tom grmu lezi zec,
Bit ce da je senzor temperature zraka jako prljav ili neispravan. Izvuci ga van, ocisti, provjeri i javi ;)

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: sub sij 01, 2011 7:08 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
danas mi se desila jedna stvar koja do sad nikad, auto nisam vozio od prošle subote jer mi je posao blizu pa idem pješeke (da ne gulim led ujutru s auta itd...) auto sam upalio dva puta u toku sedmice po nekih 5-10 minuta jer su konstatno temperature u minusu do -10, danas je auto upalio normalo radio u leru dok sam očistio led i krenem samo paf propade gas i ugasi se, i da upalim neće :evil: verglam više puta bez gasa neće pa neće inupali jedva s gasom, i krenem nekih 100 metar u drugu brzinu ista stvar samo neće da primi gas i ugasi se, jedva sam upalio i onda je nesto pucalo iz auspuha, i nekako je odradio i vozio sam poslije sve normalno radilo, al malo smrdi benzin, znam da je presaugo.... eh sta je sad jesam li ja grešku napravio sto sam palio auto ili je nesto drugo....


Vrh
   
PostPostano: pon sij 03, 2011 2:40 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 30, 2010 9:45 pm
Postovi: 106
Vozi: Opel Astra S100
Lokacija: Savica
Ista stvar kao što se meni desilo na Astri... Nisam čitao temu od početka... Al ovak...
Jesi primjetio da auto više troši?
Sad veliš teže pali i osjeti se benzin....
Verglaš, verglaš ali ništa... Samo kad daš gas do kraja, on upali...
Ler ti je višlji... Dosta.. i kad se auto zagrije?

Ako potvrdiš moje sumnje, znam kaj te muči njofra :D

_________________
ACIKA - Advanced Car Electronics


Vrh
   
PostPostano: pon sij 03, 2011 8:25 am 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
jeste radi na 1100 al ne mogu da skonatm sta je problem koji senzor, nekad se spusti na 900, uradio sam onu dijagnostiku ispod haube i kaze da je problem u otprniku smjese e gdje mu je taj otpornik :evil:jel to taj MAF jel se on nalazi na onoj gumenoj cijevi na usissu:D , ubi me ova elektronika više :evil: i da troši malo više čini mi se litar , al kontam zima pa mu treba ...

ovo je slika moje mašine pa ako mozeš malo pojasniti bio bi ti zahvalan :D

slika


Vrh
   
PostPostano: pon sij 03, 2011 11:39 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 30, 2010 9:45 pm
Postovi: 106
Vozi: Opel Astra S100
Lokacija: Savica
To naprijed nije MAF.. To je senzor temperature usisa(zraka kao).. Ler lauf ventil je to što si prikazao, ali palio bi normalno...
Jer meni je auto(Opel Astra) trošio 17lit po gradu... A inače 9.. Senzor temperature motora(mislio je da je -40 vani), ali onaj za ECU.. To promjenjeno..
Odmah promjenio lambdu, jer mi je pisalo da mi je smjesa ''siromašna''... I eto ga sad... Ko beba...
E sad, ja navikao radit s Opelom, a ovo je Renault... Al opet, sve to radi na isti način, a simptomi su slićni...
Premda, moj neki predosjećaj... Da ti je lerlauf već u banani...

Otpornik smjese? Lambda sonda... Jedino to... Na ispuhu,odmah di ide iz 4 cijevi u jednu... Tamo se mjeri smjesa... Tj omjer goriva i zraka...

_________________
ACIKA - Advanced Car Electronics


Vrh
   
PostPostano: pon sij 03, 2011 2:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Otpornik omjera...
Pogledaj u airbox, ili oko njega. To je otpornik kojime obogacijes ili osiromasujes smjesu. Naravno, radi se o open loop sistemu i vjerojatno nemas lambda sondu. Provjeri pa javi.

Zna se desit da se potenciometar raspadne i da ga treba popraviti i ponovo podesiti smjesu. Obicno su napravljeni da kada se raspadnu smjesa ide u bogato.

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: pon sij 03, 2011 3:19 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 20, 2010 7:32 pm
Postovi: 74
Vozi: s80
Lokacija: Sarajevo
danas mjerio ler lauf ventil otpor OK, MAP ok otpor :? bit će da je senzor temperature za ECU jer mi ne mjeri temp na instrument tabli unutra, i imam lambda sondu dole je negdje na izduvu, al danas upalio normalno sve ide :D osim sto radi na 1100 pa na 1000,

nista do subote i ako nađem kod nas senzor temperature tečnosti :evil: mozda i svjećice da promjenim.....
i samo još ovo jel ovo kod mene motor B18EP , tako je napisano u saobraćajnoj..
:D hvala ljudi...nadam se da nisam dosadan :D jer su majstori truba i nigdje mi se ne ide samo nesto čačkaju i bezveze naplate, a volvo servis :lol: :shock: ...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 35 postova ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan