Sada je: uto svi 20, 2025 5:22 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet pro 10, 2010 5:41 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned vel 07, 2010 6:35 pm
Postovi: 43
Vozi: v70 aut .2002g 170hp
Lokacija: Bijeljina
Pošto nisam našao ni jedan naslov da se bavi ovom tematikom ,odlučio sam da sam pokrenem ovu temu.Naime pošto vozim benzinca od 2.4 l ova tema mi je itekako zanimljiva a smatram da ima još znatiželjnih ovdje!!!!Želio bih da čujem iskustva i mišljenja vas koji ste vozili ili još uvijek vozite volvaće na plin ,koji uredjaj preporučujete a koji ne ,kakve su posledice na motor, koliko ste najviše prešli kilometara sa istim i.t.d. Razmišlljam da ugradim neki poljski uredjaj "autogaz AC" "STAG-300" koji košta 750e. :?:


Vrh
   
PostPostano: pet pro 10, 2010 7:29 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri pro 10, 2008 11:16 am
Postovi: 1357
Vozi: 850 2.0 plin
Lokacija: Koprivnica
Sa plinskim sistemom Lovato (direktno ubrizgavanje) prešao sam malo više od 100 000 km bez problema. O sistemu o kojem govoriš nemam nikakvih saznanja. Drugi je problem što u HR plin polako prestaje biti isplativ. :doh:

_________________
You drive BMW if you want to be someone!
You drive Mercedes if you are someone!
You drive Volvo if you don't care!


Vrh
   
PostPostano: pet pro 10, 2010 7:55 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Evo ja već vozim na plin skoro 10 godina. Imam ugrađen Lovato na flanđu (popularno na žgance :lol: ) i zbilja nemam nekih problema kaj se tiće vožnje na plin. Prešao sam do sada preko 200 000 km i ja sam plin otplatio u 6-7 mjeseci zato što je onda plin bio 3 kune. Ugradnja me onda koštala oko 6 000 kuna. Za ovaj uređaj o kojem pričaš nemam pojima i prvi put ćujem za njega :!: ,tak da ako to misliš ugrađivat prvo se dobro raspitaj o kakvoj se firmi radi i dali netko već ima iskustava s tim proizvođačem.
E sad trebao bi si dobro izračunati i staviti na papir dali ti se isplatiti ugradnja plina jer ako ne radiš veliku kilometražu onda ti se sa ovim novim cijenama plina koji svako malo ide gore ne isplati ugrađivati plin.

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: pet pro 10, 2010 8:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2001
Lokacija: ploče
sa obzirom na cijenu plina (ponavljam vec receno) treba ocekivati da ce neki serviseri (kao i mnogi do sad) prestat sa radom. zelim ti reci da ako se vec odlucis na ugradnju da potrazis nekog ko je u plinskom biznisu vec dugo i ko se ne misli povuci iz biznisa.
a sad za i protiv- ako mislis zadrzati auto bar 3-4 god i ovisno o predjenoj kilometrazi (bar 15t km godisnje) onda vjerujem da ces isplatiti ulozeno. trazi provjerenog majstora i instalaciju jer ima puno onih koji su ugradili jeftinu instalaciju a sad je nemaju gdje servisirati. protiv svega smatram jedino ovo ludo racunanje cijene plina, zatim davanja pri tehnickom, gdje smo jedina drzava koja kaznjava ekoloski osvjestene vozace.
nadam se da ce se situacija bitno popraviti iduce godine.


Vrh
   
PostPostano: sub pro 11, 2010 10:56 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Cinjenica je da je plin poskupio, ali i dalje je skoro 4kn jeftiniji od benzina. Ako ti auto prosjecno trosi 10L, racunaj da ti je to 35kn ustede na 100km. Dakle, ugradnja bi se trebala isplatit unutar 20k km. Isplati se i dalje, my 2 cents...

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: sub pro 11, 2010 8:52 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet svi 13, 2010 10:56 am
Postovi: 230
Vozi: Volvo S60 2.4T 200KS
Lokacija: Zagreb
Vozim turbobenzinca sa 2.4 L i imam ugradjen plin marke Tartarini godinu i pol dana. Presao sam 26.000 km dakle oko 17.000 km godisnje. Auto mi guta 12.5 litara benzina ili 14.5 litara plina na 100 km. Na 100 km po sadasnjim cijenama potrosim 76,85 kuna ako se vozim na plin ili 110,25 kuna ako idem na benzin. Razlika je dakle cca. 35 kuna na 100 km. Pomnozim li to sa 260 dobijem 9100 kuna ustede do sada na razlici (mada je razlika bila znatno veca dok nisu ovako kretenski digli cijene plina). Sto se tice servisa, radio sam ga do sada dva puta, jednom tamo gdje su mi ugradili plin i doslo me oko 500 kuna i drugi puta kod Marty-ja gdje sam platio upola manje. Za ovaj poljski ugredjaj sam cuo i mislim da mi je Marty rekao da ima odlican software i da mu se cini jako dobar (pitaj njega za savjet). Ja sa svojim Tartarinijem nisam imao velikih problema, gori mi ona zuta lampica za check engine od kada sam ga ugradio, ali to je normalno. Peri-deri. Servisiraj kada treba i to je to.


Vrh
   
PostPostano: sub pro 11, 2010 10:02 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned vel 07, 2010 6:35 pm
Postovi: 43
Vozi: v70 aut .2002g 170hp
Lokacija: Bijeljina
Molio bih forumaše da se više fokusuraju na konkretne primjere i lična iskustva,nego da iznose kalkulacije o cijeni plina i benzina to može svako da izračuna.Mislim da bi informacije tipa>:broj predjenih kilometara,eventualni problemi u eksploataciji,preporuke uredjaja,posledice na trajnost motora i.t.d više bile od koristi! Prije nekoliko mjeseci sam razgovarao sa jednim poznanikom koji radi u fabrici "volvo" motora,tj.na sklapanju istih,malo smo diskutovali o ugradnji plina.On takodje vozi volvo s70 sa fabrički ugradjenim plinom,kaže da prilikom izlivanja glave motora za benzince alate (kalupe) mijenjaju posle 500 izlivenih jedinica,dok iste kalupe mijenjaju posle 50 izlivenih jedinica kada izlivaju glave od plinskih motora,iz toga se izvodi zaključak da su plinske glave motora 10 puta tvrđe od običnih benzinskih! Zato me zanima koliko je maksimalno neko prešao kilometara sa naknadno ugradjenim uredjajem a da nije mijenjao ležišta ventila i druge komponente motora koje su više izložene habanju zbog eksploatacije plina!? :?:


Vrh
   
PostPostano: sub pro 11, 2010 10:13 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
A čuj ,ja sam napisao da sam prešao preko 200 tkm i nikakvih problema s motorom nisam imao ,isti je i s plinom ,osim kaj sam jednom mjenjao membranu na isparivaću. Meni je motor na volvu valjda najbolji dio auta jer se to jako teško troši s obzirom na veliku kubikažu i relativno malo KS. Istinu za volju ,mislim (moje mišljenje :shhh: ) da baš i nemremo uspoređivat motore iz vremena mog volva s motorima novije generacije jer onda se nije štedilo na kvaliteti ko danas :whistle:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: sub pro 11, 2010 10:32 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri pro 10, 2008 11:16 am
Postovi: 1357
Vozi: 850 2.0 plin
Lokacija: Koprivnica
VSR o čemu tvoj poznanik govori je glavni problem kod pregradnje auta na plin, a javlja se zbog nešto veće temperature izgaranja smjese u cilindru. Postoje auti koji su manje osjetljivi na taj problem, i tu spada Volvo, i osjetljiviji što se odnosi na većinu japanskih automobila. Također postoji uređaj Flash lube koji značajno ublažava taj problem, a jeli ti je potreban treba znati serviser koji ugrađuje plinsku instalaciju. (ja ga nemam) Sve ovo odnosi se na tekući naftni plin LPG.
Aute na prirodni plin CNG Volvo također proizvodi koliko znam više od ovih LPG. Kod njih je taj problem znatno izraženiji, i riješava se tvrđim materijalom glave motora osobito sjedišta ventila.

_________________
You drive BMW if you want to be someone!
You drive Mercedes if you are someone!
You drive Volvo if you don't care!


Vrh
   
PostPostano: sub pro 11, 2010 10:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Postavljaš teška pitanja.
Mislim da kod plina bitnu ulogu igraju način eksploatacije i tko ugrađuje plin.
Prije Volva sam 2 godine vozio Omegu 2.0 16v na plin.
Prešao sam s njom 80tkm, mjenjao brtvu glave, senzor okretaja radilice, padala su mi crijeva sa rezervoara, itd itd. Neki od tih kvarova su možda bili povezani s plinom, a možda je problem bio i aljkavi majstor (staro crijeva za vodu koje je puklo u subotu popodne na autoputu), a za brtvu glave sam možda kriv bio ja jer sam ga stalno vozio 190-200.
Sad evo imamo i jednu Octaviu Tour 1.6i koja je sa plinom napravila 140tkm u 3 godine, (od toga skoro 30tkm u zadnjih 3,5 mjeseca) i nema nikakvih problema.
Mislim da se plin još uvijek isplati, ali bi bilo dobro da možeš auto održavati kod mehaničara koji ugrađuje plin (ako nađeš pouzdanog) jer i plin zahtjeva održavanje, pa da ne moraš na dvije strane. Osim toga, uvjek kad imaš kvar prvo tepitaju "jel to kad voziš na benzin ili na plin", pa te uvjek šalje prvo kod onog tko ti je radio plin, pa tek onda da dođeš kod mehaničara za "benzin".


Vrh
   
PostPostano: pon pro 13, 2010 7:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Mislim da su kod plina bitni usisni i ispusni kanali da bi se cim vis ezraka i plina u procesu ispiranja (ili usisa) provuklo kroz motor. Vjerujem da isto vrijedi i za ispuh. Milslim da je svaka kavitacija zraka u kanalima stetna i moguce da je to jedan od razloga zasto se je volvo odlucio za bolje odljevke....

Ja i nisam pretjerano zadovoljan sa plinom, iako ga imam na autu vec sigurno 150 000 km. Razlika od 35 kn na 100 km je vrlo mala. Ako radis ispod 30000 godisnje, neznam dali ti se isplati misliti na plin.
jos kad uzmes u obzir da ces auto palit i djelomicno vozit na bengu, radije to prodaj i kupi si diesel.

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: čet pro 16, 2010 12:22 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
Ja sa svojim Tartarinijem nisam imao velikih problema, gori mi ona zuta lampica za check engine od kada sam ga ugradio, ali to je normalno. Peri-deri. Servisiraj kada treba i to je to.
Nije ti normalno da ti svijetli nikakva lampica i čuvaj se mogućih ozbiljnih (i prilično skupih) posljedica koje mogu nastati radi greške koja je uzrok svjetljenju lampice.

Nije normalno da kod nas majstori uspiju uvjeriti gotovo svakog da je normalno da svijetli greška motora i da ljudi to prihvate i kraj priče.

Čak niti kad ne svijetli lampica to nije garancija da je plin dobro naštelan, a kad svjetli stalno onda je to vjerojatno koma namještena plinska mapa.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: čet pro 16, 2010 12:30 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
Mislim da su kod plina bitni usisni i ispusni kanali da bi se cim vis ezraka i plina u procesu ispiranja (ili usisa) provuklo kroz motor. Vjerujem da isto vrijedi i za ispuh. Milslim da je svaka kavitacija zraka u kanalima stetna i moguce da je to jedan od razloga zasto se je volvo odlucio za bolje odljevke....

Ja i nisam pretjerano zadovoljan sa plinom, iako ga imam na autu vec sigurno 150 000 km. Razlika od 35 kn na 100 km je vrlo mala. Ako radis ispod 30000 godisnje, neznam dali ti se isplati misliti na plin.
jos kad uzmes u obzir da ces auto palit i djelomicno vozit na bengu, radije to prodaj i kupi si diesel.
Koliko ja znam kod plina je bitno da je dosjed venila napravljen od tvrđeg materijala jer pojačano trošenje radi plina se upravo javlja tu na način da
se se dosjedi potroše i da više venili nisu naštelani dobro i da ne zatvaraju dobro pa dolazi do probijanja jako vrućeg zraka kraj njih što onda spali rub ventila koji nema veliku površinu da bi se morao ohladiti.....nakon toga nastane velika ili još veća havarija motora. Pojava se zove VSR.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: čet vel 03, 2011 1:14 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sri sij 05, 2011 12:37 am
Postovi: 354
Vozi: 850 T5 '94
Lokacija: Rijeka
Ugradnja plina da-kod provjerenog majstora s provjerenim dijelovima...
Moji auti na plin:
V340 GL motor B14 1986g. na plin 300.000km bez kvarova (ako ne računamo posljedice fušeraja - padne matica u grlo karburatora pa prođe u cilindar...)
Laguna I 1,8rt karavan 1996g. 120.000km u 4 g. izgorio ventil - brušenje glave (off topic na prodaju) :)
Skupljam lovu za ugradnju u V850T5...

_________________
jednom VOLVO, uvijek VOLVO


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan