Sada je: ned lip 22, 2025 10:48 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 4 posta ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri pro 01, 2010 11:59 am 
Offline

Pridružen/a: uto stu 02, 2010 9:38 am
Postovi: 20
Vozi: volvo
Moj Volvać nešto trokira kada je hladan nemože da primi gas da ono "slatko odreže", a kada se zagrije i postigne radnu temperaturu, obrtaji padnu na 400-500 obrtaja u minuti na ler gasu, i po mojoj procjeni nema neku snagu "vuču" pogotovo ako se radi o usponu čak na većim usponima moram da prešaltam u drugu brzinu ipak mislim da vozilo od 103 kw treba malo da bude žuštrije.
Znam da bi mnogi rekli na forumu, "otiđi u servis neka ga skopčaju na dijagnostiku i rješen problem sve ćeš znati", a tek tad nastupa problem, bio sam na tri dijagnostike i nijedna nije uspostavila vezu sa elektronikom.
Pa bih zamolijo ljubitelje volvo vozila da mi pomognu kako da rješim ovaj problem, sa trokiranjem i slabom vučom. Svi savjeti i prijedlozi su dobrodošli, nadam se da ima forumaša koji su imali sličnih problema. Pozdrav.


Vrh
   
PostPostano: sri pro 01, 2010 12:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ako je motor mehanički ispravan (dobra kompresija, ne dimi plavo, ne troši pretjerano puno ulja, nema čudnih zvukova itd.), onda se vjerojatno radi o neispravnosti nekog od senzora. Moj wild guess ide na MAF senzor (mjerač mase protoka zraka).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri pro 01, 2010 12:09 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Tomo ak me sječanje ne vara taj motor nema Maf več samo neki temperaturni senzor.Teško mi je ovak odokativno reči kaj je ali mi možda smrdi na zablokirani motorič ler gasa,No treba vidjeti

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: čet pro 02, 2010 12:45 pm 
Offline

Pridružen/a: uto stu 02, 2010 9:38 am
Postovi: 20
Vozi: volvo
Citat:
Ako je motor mehanički ispravan (dobra kompresija, ne dimi plavo, ne troši pretjerano puno ulja, nema čudnih zvukova itd.), onda se vjerojatno radi o neispravnosti nekog od senzora. Moj wild guess ide na MAF senzor (mjerač mase protoka zraka).
Kod ovoga modela, kod motora B4204S kako ja mogu da uočim na Auto Dati nema (MAF) mjerač mase protoka zraka. Šta bih onda drugo moglo biti, ja sumljam na leptir gasa ali nisam imao iskustva sa čišćenjem leptir gasa ako neko ima iskustva neka mi malo pojasni kako to ide. Pozdrav.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 4 posta ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan