Sada je: pon lip 23, 2025 2:27 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 28 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet lis 22, 2010 1:04 am 
Offline

Pridružen/a: sri sij 27, 2010 5:08 pm
Postovi: 46
Lokacija: Pula
Vozio sam se iz Slovenije za Pulu sa mojim T4,nije da sam ga stedio,nego kao i inace 150-170 po novom Y-nu.I pred Pulom na naplatnim kucicama kad sam usporio auto trza ko lud! pomislio sam sigurno opet bobina,to je postalo vec redovno svakih 30tak tkm... A kad sam otvorio sve,imao sam sta vidjeti! Na prvom cilindru rastopljena svjecica i elektrode nema! Mjerio si kompresiju a ona 0!?! Vjerojatno komadic elektrode otpao u cilindar i napravio feštu unutra... sad cekam da mehanicar skine glavu pa da vidim sta se desilo,inace vozim na plin,a svjecice imam Bosch FR7DPP+ kakve mi daju po katalogu za T4.Inace sviječice mjenjam svakih 20 a ne 40 kako kaze volvo,a ove su imale oko 11tkm... Ludo...

_________________
V40 T4


Vrh
   
PostPostano: pet lis 22, 2010 8:33 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Elektroda nije otpala i napravila havariju, nego se jednostavno istopila, kao i komad ispušnog ventila (zato ti je kompresija 0).
A sve to se dogodilo zbog presiromašne smjese i previsoke temperature u cilindrima u kombinaciji sa dužim vremenskim periodom u tim uvjetima (vožnja AC-om).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet lis 22, 2010 11:09 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
I da nebiš krivo shvatio tcode-a nije se to desilo samo od ovog jednog puta u Pulu već je to problem koji ti se javio davno prije i polagano načimao cilindar dok nije kulminiralo. Nažalost.

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
PostPostano: pet lis 22, 2010 11:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Točno tako, a izgaranje plina u motoru dodatno podiže temperaturu ispušnih plinova, i dodatni je katalizator prema havariji.

Inače, na plin se vozim jako puno km i sada već i u drugom autu (doduše niti jedan nije Volvo, ali nije niti bitno), i apsolutno nikada nisam imao nikakvih problema.
Samo treba imati na umu da se na plin ne smije dugo vremena voziti u visokim okretajima motora i sve 5 (npr. to znači na AC do cca 4k rpm). Ako se treba poganjati, prebaci
na benzin i po gasu :).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet lis 22, 2010 11:53 am 
Offline

Pridružen/a: sri sij 27, 2010 5:08 pm
Postovi: 46
Lokacija: Pula
Hvala vam decki! Stvarno prvi put ovo cujem! Bolje onda da se desilo doma nego... A za ubuduce,te Bosch FR7DPP+ su ok ili imate koju bolju preporuku?

_________________
V40 T4


Vrh
   
PostPostano: pet lis 22, 2010 12:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Na T4 motoru vozim sa NGK-R BCR8ES, oko 25 kn/kom. Mijenjam ih svakih 10k km.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet lis 22, 2010 8:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 12, 2007 12:03 pm
Postovi: 2022
Vozi: XC90 2.5T
Lokacija: Jaska
Citat:
Na T4 motoru vozim sa NGK-R BCR8ES, oko 25 kn/kom. Mijenjam ih svakih 10k km.
Odlične svjećice, negdje prije sam ih mjenjao, prošao sam s njima 100tkm :D


Vrh
   
PostPostano: sri lis 27, 2010 11:13 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet lip 24, 2010 8:35 pm
Postovi: 343
Vozi: v40t4+lpg, 2001
Citat:
Točno tako, a izgaranje plina u motoru dodatno podiže temperaturu ispušnih plinova, i dodatni je katalizator prema havariji.

Inače, na plin se vozim jako puno km i sada već i u drugom autu (doduše niti jedan nije Volvo, ali nije niti bitno), i apsolutno nikada nisam imao nikakvih problema.
Samo treba imati na umu da se na plin ne smije dugo vremena voziti u visokim okretajima motora i sve 5 (npr. to znači na AC do cca 4k rpm). Ako se treba poganjati, prebaci
na benzin i po gasu :).

jel to znači da sam ja skurio motoro vozeći se po autocesti 1000 km uglavnom na plin?
ak je tako jebeš volvo, al ozbiljno.
ako nisam već sjebao motor što sad da napravim da se ne raspadne?!


Vrh
   
PostPostano: sri lis 27, 2010 11:51 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Točno tako, a izgaranje plina u motoru dodatno podiže temperaturu ispušnih plinova, i dodatni je katalizator prema havariji.

Inače, na plin se vozim jako puno km i sada već i u drugom autu (doduše niti jedan nije Volvo, ali nije niti bitno), i apsolutno nikada nisam imao nikakvih problema.
Samo treba imati na umu da se na plin ne smije dugo vremena voziti u visokim okretajima motora i sve 5 (npr. to znači na AC do cca 4k rpm). Ako se treba poganjati, prebaci
na benzin i po gasu :).

jel to znači da sam ja skurio motoro vozeći se po autocesti 1000 km uglavnom na plin?
ak je tako jebeš volvo, al ozbiljno.
ako nisam već sjebao motor što sad da napravim da se ne raspadne?!
1. Ne znači, ovisi kako si se vozio.
2. Da ne voziš Volvo, motor bi u takvim uvjetima na nekom drugom autu odavno kihnuo.
3. Vozi kako sam preporučio, na autocesti bez predugih relacija pun gas na plin i sve će biti ok.

I četvrto, pretpostavljam da ti motor nije nov. Motor sa 200 i više tkm na grbači vrlo lako kihne i bez plina, ovisno koliko i kako je gažen, te (ne)održavan.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri lis 27, 2010 8:16 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 11, 2008 6:20 pm
Postovi: 105
Vozi: BMW 528i
Prije neki dan sam napisao negdje...ista stvar mi se dogodila ali na benzinu..radi presiromašne smjese, rezultat kompresija 0 na prvom cilindru radi izgorenog/rastaljenog ventila kroz koji je proletio komadić svjećice.

E sada, ne treba dizat paniku nego skinut glavu i pogledat. Treba računat na zamjenu ispušnih ventila i sređivanje glave, sjedišta itd., što i nije neki problem ako je ostalo sve u redu, nadaj se da glava nije oštećena i najgore stijenke cilindra..

Nema to veze sa Volvom, već sa tisuću drugih faktora..

_________________
S40 T4/460 Turbo/BMW 528i


Vrh
   
PostPostano: sri lis 27, 2010 8:50 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 27, 2010 5:08 pm
Postovi: 46
Lokacija: Pula
A sad krajem tjedna kaze mehanicar da ce ga otvorit pa da ce mi znati reci,tako da cim saznam javim! Al stvarno cudno..jer sam lani nekoliko puta vozio Pula-Genova gdje bi ga i po vise sati u komadu drzao izmedju 160-210kmh i to sve na plin,samo sam stao za tankat prvo ulje,onda plin,u takvom rezimu mi je potrosnja bila ravno 19plina a pula-genova-pula 2L ulja,al ok przio sam ga...Ocekivano...I stvarno nikad nista,jedino su mi bobine redovito rikavale...

_________________
V40 T4


Vrh
   
PostPostano: čet lis 28, 2010 6:58 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Citat:
Prije neki dan sam napisao negdje...ista stvar mi se dogodila ali na benzinu..radi presiromašne smjese, rezultat kompresija 0 na prvom cilindru radi izgorenog/rastaljenog ventila kroz koji je proletio komadić svjećice.

E sada, ne treba dizat paniku nego skinut glavu i pogledat. Treba računat na zamjenu ispušnih ventila i sređivanje glave, sjedišta itd., što i nije neki problem ako je ostalo sve u redu, nadaj se da glava nije oštećena i najgore stijenke cilindra..

Nema to veze sa Volvom, već sa tisuću drugih faktora..
IMHO ako je ventil izgorio onda uzrok tome nije dio svjećice, već je redoslijed zbivanja obrnut. Zbog presiromašne smjese ti je nagorio ventil a zatim i svjećica. Da je prvo krepala svjećica, cilindar bi bio ispran, a da je pritom i pukla ziher bi ti šteta bila u cilindru.

A ono kaj tcode kaže je OK osim točke 2. Desilo bi se jednako i na drugim vozilima iste klase... Nije tu Volvo ni po čemu superiorniji.

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
PostPostano: čet lis 28, 2010 7:53 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 11, 2008 6:20 pm
Postovi: 105
Vozi: BMW 528i
Naravno, ventil i svjećica su tu naj.. čisto usput :D

_________________
S40 T4/460 Turbo/BMW 528i


Vrh
   
PostPostano: čet lis 28, 2010 8:39 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Citat:
A sad krajem tjedna kaze mehanicar da ce ga otvorit pa da ce mi znati reci,tako da cim saznam javim! Al stvarno cudno..jer sam lani nekoliko puta vozio Pula-Genova gdje bi ga i po vise sati u komadu drzao izmedju 160-210kmh i to sve na plin,samo sam stao za tankat prvo ulje,onda plin,u takvom rezimu mi je potrosnja bila ravno 19plina a pula-genova-pula 2L ulja,al ok przio sam ga...Ocekivano...I stvarno nikad nista,jedino su mi bobine redovito rikavale...
I nisi se nakon toga pitao dali je sve u redu sa motorom?

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: pet lis 29, 2010 11:39 am 
Offline

Pridružen/a: sri sij 27, 2010 5:08 pm
Postovi: 46
Lokacija: Pula
Pa od prvoga dana kad sam ga kupio mi je pio ulja,radio generalku,opet trosio...Tako da.. dali me mehanicar prevario ili jednostavno tako mora biti neznam,odonda sam presao na ulje Liqui Moly i njega trosi puno manje,a prije sam koristio Shell helix ultra,pa Mobil1 pa kad sam vidio da guta ulje sam poceo stavljat unutra millenium zbog cijene,jer nema smisla stavljat top ulja ako ih trosi,dok nisam probao LM.U međuvremenu sam promijenio mehanicara,i on govori da radi starije turbine normalno je da trosi ulja... Al evo sad cekam njegov poziv pa cu sve znati...

_________________
V40 T4


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 28 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan