Napokon uhvatismo malo vremena supruga i ja,pa pravac Italija do kumova i naravno malo šopinga kako to obično biva u inozemstvu nam Europskom.Uglavnom,pun tank benge i gas.Auto se ponašao jednom riječju-fenomenalno.Udoban,ugodan, i vrlo siguran.E sad dolazi ono glavno,a to je potrošnja 4.4 l V8 motora.Vodjen sigurnom rukom(a naravno i nogom!)moje supruge-jer ja sam odlučio malo pauzirati od volana,auto je potrošio-pazi sad-na 700 km vožnje,uglavnom autoputem,a stotinjak km po Udinama i okolnim šoping mekama- niti 80 litara goriva!Ja sam ostao i još sam fasciniran.Iako sam bio prijateljski i manje prijateljski upozoren da je on žderač goriva u svakom periodu,nisam odustao od kupnje.I nisam požalio ni u jednom trenutku,a bogami ni ostatak obitelji.Da li je to zasluga idealnih vremenskih prilika,Yamahinog inžinjeringa,ženske intuicije u vožnji,ne znam ,ali činjenice govore same za sebe.Brzina je održavana u rasponu 130-160 km/h cijeli put,bez velikih promjena do ulaska u grad.Sve za svaku pohvalu,osim zvuka motora.Na moju žalost,debela izolacija,vrhunski audio i njegov ispušni sustav čine sve da ga se unutra -ne čuje.Priznajem,ponekad bih volio onaj američki burbl burbl sound kod V8,al ne može se imati baš sve,kaj ne.Fakat,Volvina i pol!
