Evo malo za raspravu:
osim navedenih radnih sati motora kada stojiš u gradu po raznim semaforima kolonama i gužvama, tu je još jedan sitan ali vrlo bitan detaljčić prijenosni omjer.
ako uzmemo da su omjeri u automatskoj getribi recimo:
(1) 3.61:1
(2) 2.06:1
(3) 1.37:1
(4) 0.98:1
to onda pojednostavljeno znači da će se 3,6 puta više raditi motor u prvoj brzini nego u četvrtoj. Samim time logično je da će potrošnja biti proporcionalno veća.
Naravno ovo je samo pojednostavljeni izračun da bi se dobila samo gruba slika zašto dolazi do tolikih razlika u potrošnji.
Za točan izračun tu bi trebalo razmatrati i mase (i rotacijske i statične), razlike trenja, otpora zraka, radijuse rotacijskih površina i njihove odnose, broj mušica na vjetrobranskom staklu, azimut, položaj planeta i zvjezda naspram Zemlje, astrološku kartu vozača, i naravno IQ pomnožen sa omjerom brzine zvuka i svjetlosti te veličinom stopala vozača.
