Citat:
Citat:
Pročitaj si još jedno pet puta naslov topica i uključi barem na trenutak mozak prije nego ideš išta pisati, pa možda shvatiš da taj VW sa milion i osamsto statičkom kompesijom nema apsolutno veze sa ovom temom, a još manje Hic. Rekao sam ti već, nauči elementarne stvari ako želiš sa mnom u raspravu, ako ne, lijepo te molim da ubuduće izgbjegavaš odgovaranje na moje postove.
injace taj vw ima jako slicnu elektroniku kao moj volvo i svi drugi novije generacije, a sa takvom rade svi bolji auti u zadnjih desetak godina,pitaj hica ak ti nije jasno jer je on pokusao slagat mapu za moj auto pa nek te nauci nekim stvarima.(ako bude htio jer svaka skola kosta)
"injace" se piše
inače, da si pročitao sa razumijevanjem, a očigledno ti je to veliki problem no tu ti ja ne mogu previše pomoći

, shvatio bi da ja ne pričam o elektronici nego o mehanici. I da znaš ono što ne znaš, znao bi da knock ne ovisi samo o jednom parametru kao što je oktanska vrijednost goriva. I da postoje serijski motori koji postižu maks. okretni moment prije nego se dođe do točke knock-a i nema se potrebe niti se ide sa paljenjem prema knock-u u takvim slučajevima. Sasvim slučajno su baš Volvo motori takvi

. Ali ti si pretvrdoglav i preuporan u vječnom dokazivanju sa mnom, tako da ti takve sitnice sasvim lako promaknu.
Citat:
Citat:
To koliko sam ja auta kalibrirao je potpuno nevažno, meni je dovoljan jedan, jer sam NAUČIO za razliku od tebe koji samo C&P-aš sa Interneta i slušaš naklapanja sa strane po stranim forumima i onda ovdje pametuješ sa polu-informacijama i još gore, krivim informacijama jer uopće ne razumiješ to što interpretiraš. Napravio sam ga dobro i radi savršeno, i to je još uvijek jedan više nego ti. Neš ti problema sada kada imam znanje napraviti 100x istu stvar i dičiti se iskustvom. Jednostavno neću jer sam hobist, takav me način zarade ne zanima niti se imam vremena time zanimati. Kada dođe vrijeme za to, složit ću još auto-dva svojim dobrim prijateljima, pa će to valjda čak i po tvom kriteriju biti nekakvo iskustvo vrijedno pažnje.
jebiga ja C&Peam ono sta drugi pisu po raznim forumima jer mi se neda pametovat kao sto ti pametujes tj. citas druge forume pa se ovdje radis pametan.(cudi me sto ne pametujes tako na hrawebu ili na s40conceptsima??)
upravo zbog TVOG pametovanja drugi sudionici ovog foruma sve manje pisu o ovakvim stvarima jer si TI uvjek najpametniji i svakome loncu si poklopac.
nije mi samo jasno zasto se svi uvjek moraju slagati sa tvojim stavom i misljenjem jer ako se ne slazu onda pocinjes uvjek ovako kenjat kao sto kenjas u ovoj temi.
Na hraweb se nisam logirao ohoho mjeseci jer je forum praktično mrtav. Ako si mislio na myhraweb, kao prvo, itekako sam aktivan tamo i kada imam nešto pametno za napisati, napišem to bez ikakvog ustručavanja, a također i na s40concepts.net forumu. Koliko me ljudi tamo cijene i kako doživljavaju, te koliko detalja me pitaju neka svatko koga zanima slobodno lurkne na forum jer je otvoren. Myhraweb forum je zatvorenog tipa i evo ti usput jedan dobronamjeran savjet, ako ga čitaš za Zlajinog account-a znaj da to nije dopušteno i neka se Zlaja ne iznenadi ako pobere bananu za to.
Za razliku od tebe, kako na drugim forumima, tako i ovdje, pišem ono u što sam siguran i ono što ZNAM, a ako nisam siguran onda to otvoreno kažem ili još češće, uopće ne pišem u takvim temama. Kao što vidiš, niti sam najpametniji niti sve znam.
A ako to znači biti svakom loncu poklopac onda, jebi ga, jesam.
Citat:
nemoj me krivo shvatit TI se jako puno razumjes u te stvari,puno vise nego ja jer mene to ne zanima i ne treba mi ,jer imaju ljudi koji ce to odradit kvalitetno za mene kad bude trebalo.
problem je samo u tvome postanju,, a to sam ti jednom vec rekao pa si se uvrjedio i rekao da neces vise ni slova napisati na ovom forumu.!!
molim te nemoj sad opet pocet o jalu,ljubomori i toj dominikovoj gripi koju stalno citiras.
tebi svaka cast na tvom projektu i na neki nacin sam ti zahvalan jer kroz njega sam naucio puno o volvu, i ne samo ja nego i svi mi ovdje na forumu.
Ne moraš se ti meni niti zahvaljivati niti diviti, ja ti od toga ne živim niti se time hranim. Ali brate prestani biti tvrdoglava mazga, ako već vidiš da o nečemu znam više od tebe, zar je to tako sramotno i teško priznati? Umjesto toga svaku našu raspravu tjeraš do te mjere i spuštaš na nivo da se maltene počinjemo vrijeđati u trenutku kada ostaneš bez argumenata. Opet ti kažem, ja ako nešto ne znam ili ne razumijem, to mi nikakav problem nije priznati i pitati da mi se objasni. Kod tebe toga nema, tebi je to automatski uvreda i kreneš sa šamaranjem.
Citat:
Citat:
Tako je, drži se ti ljudi koji znaju i koji su napravili xyz auta jer oni upravo žive od vas koji tu pamet plaćate. Živio ti meni, te uživaj i dalje u osjećajima koje ti daje tvoje "jače" 100 oktansko gorivo.
naravno da cu se ja drzati tih ljudi jer sigurno necu dati nekome da mi mapira auto a u svojoj karijeri je slozio 1-2 auta i misli da je najpametniji i da sve zna.
ipak motor u mome autu kosta oko 2500€ rabljen i vrlo je bitno povjerenje i iskustvo tunera koji ce ga radit.
na kraju kajeva mozda 100 oktansko gorivo u austriji ima 100 oktana a dok nas hrvatski 95 ima samo 92 pa zato tolika razlika al mozda su u sumi........
ljep pozdrav i misim da nema vise smisla o ovome raspravljati jer je DEBEL off....
Kad ti je tako jako bitno "iskustvo", što se ne javiš npr. Mitji da ti sredi elektroniku, em je jeftiniji od ove dvojice, em je "napravio" više auta (prema njegovim riječima) nego ova dvojica zajedno.
Vidiš, to je još jedna razlika između tebe i mene, ti dovezeš auto i platiš nekome da prestane biti tvoja briga, a ja sam se sam uhvatio problematike i da bih ju riješio portrošio sam ohoho vremena kako bih shvatio što i kako u motoru radi. Samim time uzimam si za pravo tumačiti i tvrditi neke stvari koje su meni kristalno jasne, poput recimo ove o kojoj sada razglabamo.
Uostalom, dva puta sam ti nudio praktičan i vrlo jednostavan test, ja natočim gorivo a ti kažeš koje je, kada si već tako siguran i čvrsto stojiš iza toga, zašto nisi rekao, ok probat ćemo, nego se i dalje sa mnom raspravljaš i pokušavaš rušiti moj kredibilitet u očima forumaša. Uopće ne sumnjam u moć njihovog rasuđivanja, tako da me to niti najmanje ne dira.
2 all: da se razumijemo, ja nigdje nisam tvrdio niti tvrdim da vam nije pametno točiti više oktansko gorivo ako ste u prilici, naprotiv, točite ga ako vam moj savjet išta znači, ali ne očekujte zbog toga ekstra konje jer ih nebude. No, da će motor biti sigurniji u nekim ekstremnim uvjetima, biti će.