Sada je: ned lip 22, 2025 11:36 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub vel 06, 2010 6:16 pm 
Offline

Pridružen/a: uto ruj 23, 2008 11:00 am
Postovi: 17
juce u voznji primjetim da se pali lampica za ulje. prije sam imao problema sa motorom pa sam to rjesio i sjecam se da je samo treperila tada i fakat nije bilo ulja, motor se vrtio na suho, cilindri su bili probili (i tako to...) uglavnom uzeo sam citav novi motor i rjesio se nereda. e al sad opet. al kad pogledam u motoru ima ulja normalno, nije kapi potrosio od zadnjeg redovnog servisa mada je evo bas sad red da ga furam ponovo (7 soma km) tako da ne kuzim koji mu je? usput onaj pokazivac vanjske temperature je poludio skroz od juce, pokazuje bar 10 stupnjeva vecu temperaturu, evo veceras pokazuje 8 stupnjeva a vani pada snijeg i ima najvise -1. uglavnom kontam da se motor pregrijava zbog neceg (ona druga lampica za engine se ne pali ..... temperatura motora oko 70 stupnjeva....al to i nije bas na motoru jelda? kontam da je to na kileru negdje) i kako se motor pregrijava ziher i sonda za vanjsku temperaturu hvata dio toga. otvorim haubu i nekako mi se glasnije cuje vec inace i kao da nesto pisti al nemam pojma mozda je to normalno od remena zvuk ili sta vec.
nemam pojma sta bi moglo bit. parkiro sam do daljnjeg....
ajmo raja, savjetujte. da nije otiso motor koji tjera onu tekucinu za hladjenje? da nije otiso auspuh? fakat nemam pojma....

bajdvej picio sam po onoj zimi kad je tamo oko gospica bilo -11 i smrzo sam se ziv u autu. temperatura motora po onom pokazivacu osla ispod 50 stupnjeva. jel to normalno, mislim iso sam 150 po autoputu, 5 sati sam se vozio i da se motor ne moze ugrijat normalno da zagrije unutrasnjost auta? kako se svedjani griju gore na minus 30 mamicu im?


Vrh
   
PostPostano: sub vel 06, 2010 6:29 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Prosto ko pasulj ,zamjeni termostat :!:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: sub vel 06, 2010 8:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lis 13, 2007 6:30 pm
Postovi: 941
a da posjetiš mehaničara?

_________________
C.T.O (cestovna teroristička organizacija=


Vrh
   
PostPostano: sub vel 06, 2010 9:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
senzor vanjske temperature ti se nalazi na braniku tj. limu iza branika(ispred hladnjaka klime) i nema šanse da ti mjeri temperaturu oko motora.(vjerovatno je dotrajao i treba ga zamjenit ,košta oko 20-25€)
temperatura motora od 50-70C je premala i treba promjenit termostat te zato ti je zima u autu.

to što ti svijetli lampica od ulja znači da ti pada pritisak ulja ,i bilo bi pametno provjerit onu sitku kroz koju pumpa vuče ulje jer se ona često zna začepit, ili se toliko ulovi taloga da štopa pumpu i gubi pritisak.
svejedno moraš na servis pa savjetujem da skinete karter i provjerite sitku i pumpu.

poz

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: ned vel 07, 2010 8:58 pm 
Offline

Pridružen/a: sri tra 01, 2009 6:15 pm
Postovi: 55
Vozi: S40 1.6 2000 B4614S2
Lokacija: BiH
kako vidim da je moja tema zamrla a imam iste probleme (pa i neke dodatne) nadam se da autor teme nema ništa protiv da se priključim raspravi
dakle, imam iste probleme (izgubio ulje, upalila se lampica, nakon što sam zamijeno ulje i dalje se pali kad dođe na radnu temperaturu, kazaljka tem. nikad ne dođe na vodoravnu razinu ako je vanja temperatura manja od 10 stupnjeva, nekad neće da upali pa pri sljedećem pokušaju verglam po 5-6 sec pa mu obrtaji skoče na 3-4 tisuće obrtaja...., i isti problem sa indikatoro vanjske temperature)
riječ je od 1.6 B4164S2 motoru

evo idem ovih dana kod električara pa javm ako što saznam

p.s. kod mene je stalno bijeli dim bez obzira bio motor hladan ili vruć!!! :(

_________________
Jebo lud zbunjenog


Vrh
   
PostPostano: uto vel 09, 2010 12:12 pm 
Offline

Pridružen/a: sri tra 01, 2009 6:15 pm
Postovi: 55
Vozi: S40 1.6 2000 B4614S2
Lokacija: BiH
bio kod mehaničara, kaže da je vjerovatno sitka na karteru i da je treba očistiti

_________________
Jebo lud zbunjenog


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 05, 2010 11:28 am 
Offline

Pridružen/a: uto ruj 23, 2008 11:00 am
Postovi: 17
sorry sto dizem ovu temu opet, uglavnom bio sam kod majstora i ispalo je da su nekakvi lezajevi, nekakvi pomicni lezajevi odozdo od motora, stvarno ne znam sta to je, izgledaju kao kad bi neki debeli prsten presjekao napola. izraubali su se i kao nije se stvarao dovoljan tlak u motoru i ulje nije stizalo svugdje gjde je trebalo. kad je digao auto i pootvarao sve morao je jos par stvari rjesavat koje su nazalost stradale zbog svega toga i na kraju je ispala polugeneralka a ja sam kao auto dofurao u zadnji tren. nije me puno kostalo, 2 soma kuna al motor pred izdisajem zbog takve banalnosti.....

e sad, kao uzrok navodi ili pretjerano stiskanje gasa dok je motor hladan ili dugi rad motora pri velikoj temperaturi. ovo prvo bi moglo bit to sto sam po onoj hladnoci od prije mjesec dva vozio od splita do zagreba i smrzavao se u autu skoro cijelim putem, temperatura koju je pokazivao je bila negdje oko 50 stupnjeva u prosjeku mada je islo i do 45 dolje. mislim picim autoputem 130-140 na sat i da se ne moze ugrijat na radnu temperaturu? pa kako onda svedjani voze na -30? skuzo sam da nekakva plastika odozdo od motora onako ima lufta, mozda se nesto odspojilo i onda se motor odozdo hladi previse al sad sam i to rjesio al ako je zbog toga....preglupo mi je to.
sto se tice grijanja, imam namjeru uzet novi termostat i programator tako da mi 5-10 stupnjeva ranije vec sad pali onaj ventilator, nek pici non stop sto se mene tice, svejedno ljeti nije za izdrzat ni klima ne pomaze kolko grije.

jel ovo normalno? jebo svedjane i njihov inzenjering, ne ide kad je hladno ne ide kad je vruce....


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 05, 2010 11:35 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Jao, samo ću ti to reći. I da, šveđani su taj motor jako dobro složili, čak iz ovakvu nepažnju i očigledno neodržavanje dugo je i izdržao.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 05, 2010 12:35 pm 
Offline

Pridružen/a: uto ruj 23, 2008 11:00 am
Postovi: 17
ma bez daljnjeg da je motor izdrzljiv, mislim sta mu ja sve radim....al ne kuzim jel onda do majstora jebemu, pa ja auto furam svakih mjesec dva redovno, nije moguce da se to desi iznenada i necu takvih iznenadjenja.....iznenadi me ko prst u .....

posto je to sve tako ispalo dajte recite sta bi jos morao pod hitno pogledat da bi moglo bit pri kraju, jebe mi se kolko kosta, s obzirom kolko bi me kostalo da motor rikne ti dijelovi i to, to su pizdarije. remenje je novo, redovni servisi ulje filteri pizdarije itd. sta je sa tim nekakvim dijelovima motora koji se ziher mijenjaju nakon toliko i toliko kilometara kao i remenje?

bajdvej ne pali se lampica vise, motor brunda onako tiho i zapravo mocno :))), prije je bio bas necujan, al jos dok je hladan cujem onaj traktor zvuk kad sam u leru....vuce ko lud jos uvijek al vukao je i kad su mi bila probijena dva cilindra (ovo je sad drugi motor, dakle kad kazem da me jeftinije dodju dijelovi kolko god da ih je, znam sta govorim), samo da ne ode u kurac opet.


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 05, 2010 1:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Onda ti je moj savjet da promijeniš majstora, jer te je npr. zamjenom termostata (koji košta cca 100 kn i treba oko 5 min vremena da se zamijeni) mogao spasiti od te polugeneralke. Izgleda da si "čuva" posao na tvom autu :).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 05, 2010 5:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon srp 27, 2009 6:41 pm
Postovi: 518
Vozi: Volvo FH16
Lokacija: Orahovica
što se tiče majstora, ako vidiš da te zajebava mjenjaj odma, ja sam 4 majstora promjenio, prvi me zavlačio uvjek, kažem mu da napravi neš on ne napravi i auto mi je znao stajat a da ga nije ni taknio, drugi je totalno brljavio po autu i nije znao šta radi, treći je bio totalni amater i lik je jedva bio u stanju zamjenit mi pločice na autu, i onda sam po preporuci Toma sa foruma ošao do jednog kad mi je kvačilo riknilo i lik je pošten, jeftin i stvarno se razumie, dosad kad god sam bio kod njega izašao mi je u susret i stvarno neam riječi
sjebano je to kad te majstor zavlači tak, bez pravog majstora nećeš ni bit zadovoljan, jer kad te jednom zajebe uvjek će ti radit sranja. tak da moj savjet ti je mjenjaj, ali raspitaj se koji je od lokalnih najbolji!

_________________
"There are dreams and desires, sanity or curiosity, rational or gut decision, clear targets or spontaneous detours, and there's the good feeling of driving a car wich is just as individual as you are. That's why you drive one. Volvo for life" :)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Lucas i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan