
Problemčić na ovom autu se pokazuje prilikom šaltanja i to uglavnom 2. i 3. gang. Naime prilikom otpuštanja pedale kuplunga, osjeti se udarac kao da lamela "primi" prebrzo / odjednom. Mijenjao sam lamelu, košaru i druk lager, međutim problem je ostao prisutan i dalje. Nažalost, Nenad tada nije mogao to napraviti pa sam dao jednom frendu u rad i naravno požalio jer je sve to bilo uzalud, naime i košara i lamela i druk lager su mogli držati vjerovatno još jedno 100tkm. Problem je kao i gotovo uvijek u šlampavim nadrimajstorima (pa bili oni i frendovi) koji nemaju pojma pa se i sad pokazalo da naprosto nedostaje jedan mali plastični, ali vrlo važan dio vrijednosti 20-tak kn - tko ima sličan problem neka se javi Nenadu. Osim tog "detalja" koji će vjerujem riješiti problem (naime motor i getriba su još vani pa ne mogu provjeriti) ima još bisera kao npr. postolje motora koje naliježe na zadnji nosač motora ima 3 šarafa od kojih je jedan bio uredno zašarafljen, drugi je bio priheftan rukom i trebalo je našarafiti još jedno 10-tak navoja, a trećeg uopće nije bilo

. Pa onda, crijeva naštukana iz 2-3 komada - pa kak bi motor mogel radit normalno

, neugrađen štitnik na španeru zupčastog remena, nepromijenjeni semering na bregastoj i slični egzemplari. Lijeva poluosovina je skidana na način da je zagrijavana brenerom

s obrazloženjem da je zapečena / zahrđana pa drukčije ne ide iako je desnu Nenad odšarafio na najjednostavniji i jedini mogući način - polugom od 1,5 metar

.
Dakle, ak nemate nedjeljom kaj pametno delat, a neposredno prije toga ste bili u npr. ovlaštenom Volvo,
Fiat ili nekom drugom servisu gdje vas uvjeravaju da auto mora delat baš tak i nikak drukčije i da je sve kaj vi vidite i čujete kao neobično zapravo samo vaša fikcija i uobrazlija, iako se to protivi zdravom (vašem) razumu koji vam nalaže da nekaj ipak nije O.K. - put pod noge u Jasku. Ima tam jedan meštar kaj zna i hoće.