Sada je: pon lip 23, 2025 1:04 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto pro 22, 2009 7:40 am 
Offline

Pridružen/a: čet lis 30, 2008 9:32 am
Postovi: 40
Lokacija: Zagreb
Evo u ponedjeljak ujutro bilo je ekstra hladno (moja procjena -20tak) i moj volvo je otkazao.
Ali svejedno mislim da je dao sve od sebe.

Parkirao sam ga na mjestu između zgrada gdje uvjek puše, nije bio na rezervi ali skoro,
tako da je moja procjena da je imao u rezervaru oko 5 litara euro dizela.

Jucer sam otkrio da mu je akumulator 60Ah, znam da je premalo uzet cu jaci.
Uglavnom trebalo mi je 5 min da ga upalim. Bio je upaljen dok sam ga cistio
od leda cc 4min, sjeo sam krenuo i nakon 500m se jednostavno ugasio kao da je ostao bez goriva.
Uspio sam samo smotat sa strane.

Popodne smo ga pokusali upaliti na kablove ali nije islo, kao da mu uopce ne dolazi gorivo,
na auspuhu izbacuje koliko vidim cisti zrak. Nalio sam jos 10 litara u rezevar.

Imate li vi ideje sto bi moglo biti?

Moja je pretpostavka da mi je smrzlo gorivo i da sam ga uspio upaliti i voziti na ono malo goriva
u filteru kada se to potroslio jednostavno je stao.

Da li trebam sto raditi ili samo cekati da malo ugrije i naravno kupiti jaci akumulator.

_________________
Web Rješenja -> http://www.izrada-web-stranice.net


Vrh
   
PostPostano: uto pro 22, 2009 8:38 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Gorivo si več natočio,uzmi hamper tople vode i polij po filteru nafte i boš pumpi.Mada je vani ionako zatoplilo :D Ako ne pomogne onda se je filter nafte skroz začepio

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: uto pro 22, 2009 8:43 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ali svejedno mislim da je dao sve od sebe.
Vjerovatno ovo ne misliš inaće možeš s njima odmah na otpad. :-)

Šalu na stranu, po ovome kako si opisao vjerojatno je da je došlo do kristalizacije dijela nafte, točnije parafina. Oni začepe filter nafte i nafta više ne prolazi a posljedica je da se auto ugasi. To što si imao malo nafte u tanku samo je pripomoglo ovom nesretnom događaju. Sve to skupa i nije toliko zabrinjavajuće jer će se porastom temperature kristali otopiti. Bilo bi dobro prijeniti filtar goriva kao mjeru predostožnosti. No problem je što auto nije 5 min mogao upaliti. Zašto? Grijaći su u redu?

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: uto pro 22, 2009 8:46 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Gorivo si več natočio,uzmi hamper tople vode i polij po filteru nafte i boš pumpi.Mada je vani ionako zatoplilo :D Ako ne pomogne onda se je filter nafte skroz začepio
Ovo nemoj ni u ludilu delati jer iznad filtera za naftu je kutija sa osiguračima koju ak zalije slučajno...... pogodi sam kaj bu se desilo. Inače neki kalolifer pod haubu koji puše, naravno toplo, drito na filter ne bi bilo loše. No kak je nenad rekal sad je dovoljno toplo da bi trebal zapaliti bez problema. Ak je sve ostalo u redu.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: uto pro 22, 2009 9:00 am 
Offline

Pridružen/a: čet lis 30, 2008 9:32 am
Postovi: 40
Lokacija: Zagreb
Ne brini, ako bi i proljevao toplom vodom pazio bi, ne bi samo zapljusnio po svemu :D

Filter sam mjenjao ovo ljeto tako nadam se da je samo od hladnoce zacepljen. Strpit cu se dok malo ne ugrije pa cu ga ponovo pokusat upalit.

_________________
Web Rješenja -> http://www.izrada-web-stranice.net


Vrh
   
PostPostano: uto pro 22, 2009 4:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
Citat:
Gorivo si več natočio,uzmi hamper tople vode i polij po filteru nafte i boš pumpi.Mada je vani ionako zatoplilo :D Ako ne pomogne onda se je filter nafte skroz začepio
Ovo nemoj ni u ludilu delati jer iznad filtera za naftu je kutija sa osiguračima koju ak zalije slučajno...... pogodi sam kaj bu se desilo. Inače neki kalolifer pod haubu koji puše, naravno toplo, drito na filter ne bi bilo loše. No kak je nenad rekal sad je dovoljno toplo da bi trebal zapaliti bez problema. Ak je sve ostalo u redu.
Gospon Govorcin a vi kad perete motor na autu sa minivaschom te osigurače zabandažirate tak da ni kap vode ne dojde na njih :shock:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: uto pro 22, 2009 7:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Molim lijepo, ja svoj motor uopće ne prem jer je u takvom savršenom stanju da je potreno samo ponekad, kada dugo stoji, lagano krpom obrisati prašinu. I to ne bilo kojom nego samo mekanom of flanela ili kašmira da se nešto slučajno ne ogrebe. :-)
Zezam se, minivash je valjda 30% vode i 70% zraka. raskapal sam onu kutiju s zihernugima i nije baš wasediht. Pa ju je onda bolje ne oblevati s vručom vodom.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: uto pro 22, 2009 8:19 pm 
Offline

Pridružen/a: čet lis 30, 2008 9:32 am
Postovi: 40
Lokacija: Zagreb
Odpeljao sam ga na servis, tako da nisam eksperimentirao sa vrucom vodom :geek:

Hvala na savjetima, javim sto je bilo.

_________________
Web Rješenja -> http://www.izrada-web-stranice.net


Vrh
   
PostPostano: čet sij 07, 2010 2:51 pm 
Offline

Pridružen/a: čet lis 30, 2008 9:32 am
Postovi: 40
Lokacija: Zagreb
Ukratko, osvježili akumulator, zamjenili mi filter goriva startali ga sa start sprejom i sada radi i bolje nego prije. Akumulator mi je 60Ah da li mi treba jaci, koja su vasa iskustva?

_________________
Web Rješenja -> http://www.izrada-web-stranice.net


Vrh
   
PostPostano: čet sij 07, 2010 8:51 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon srp 27, 2009 6:41 pm
Postovi: 518
Vozi: Volvo FH16
Lokacija: Orahovica
treba treba, za njega ide 75
imao sam i ja 60 pa mi je srao svako jutro, a sad pali bez problema, dva grijanja i odma upali!

_________________
"There are dreams and desires, sanity or curiosity, rational or gut decision, clear targets or spontaneous detours, and there's the good feeling of driving a car wich is just as individual as you are. That's why you drive one. Volvo for life" :)


Vrh
   
PostPostano: ned sij 31, 2010 10:05 pm 
Offline

Pridružen/a: sub pro 15, 2007 2:05 am
Postovi: 32
Lokacija: Čakovec
Citat:
treba treba, za njega ide 75
imao sam i ja 60 pa mi je srao svako jutro, a sad pali bez problema, dva grijanja i odma upali!
Hehe, dva grijanja?? čemu ?
Ako je sve ok mora s jednim da upali...
Te subote kad je bilo vani ispod -20 ni moj nije htio, naše kvalitetno gorivo ne podnaša toliko niske temperature, ali je nakon desetak minuta i dva akumulatora ipak upalio.
Sve do -20 pali s jednim grijanjem bez problema osim ako ne radi koji grijač...

_________________
s40 1.9td 1998


Vrh
   
PostPostano: ned sij 31, 2010 10:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon srp 27, 2009 6:41 pm
Postovi: 518
Vozi: Volvo FH16
Lokacija: Orahovica
ah eto, mislio sam da zato nekad zna serendat što teško pali, ali uspostavilo se da je bosch pumpa ošla, tj ujutro nekad zna upalit na zub, nekad verglam 5x i jedva, nebitno ak je vani + 30 (i po ljeti je tak srao) ili -15, ali ovak i dalje normalno ide i to sve, sam što trenutno nisam pri lovi da bi išao na popravak pumpe, ali nadam se da ću idući mjesec moć

_________________
"There are dreams and desires, sanity or curiosity, rational or gut decision, clear targets or spontaneous detours, and there's the good feeling of driving a car wich is just as individual as you are. That's why you drive one. Volvo for life" :)


Vrh
   
PostPostano: ned sij 31, 2010 10:25 pm 
Offline

Pridružen/a: sub pro 15, 2007 2:05 am
Postovi: 32
Lokacija: Čakovec
Eh i mene to isto čeka... :(
pumpa mora na servis a uz to bi i još nekaj promjenio pa čekam neku lovu da to sve odjednom rješim...

_________________
s40 1.9td 1998


Vrh
   
PostPostano: ned sij 31, 2010 10:30 pm 
Offline

Pridružen/a: sub pro 15, 2007 2:05 am
Postovi: 32
Lokacija: Čakovec
Skoro sam previdio pitanje o akumulatoru...
Imam Banner 55Ah sa stare alfe i radi vec drugu godinu na volvacu, iznevjerio me samo te subote kad je bilo -20 ...
Bolje bi bilo da je 74 ili 75 kako već ali probaj neki skuplji model jer se na kraju ipak isplati---

_________________
s40 1.9td 1998


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan