Sada je: pon lip 23, 2025 9:46 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri pro 16, 2009 6:41 pm 
Offline

Pridružen/a: čet vel 12, 2009 9:35 am
Postovi: 33
Lokacija: Zagreb
Pozdrav,

Već tjedan dva čujem da se nesto cuje iz prednjeg lijevog kotaca, sto je brzina veca ritam lupanja je brzi, kada se doda gas zvuk gotovo da nestane.

Navodno je problem u lezaju na diferencijalu?!

Ako je to tako imam dvije opcije: zamjena getribe s nekom polovnom ili raskapanje diferencijala i zamjena lezaja?!

Zanima me da li je itko imao slicna iskustva i/ili probleme i koji je najbolji nacin za rjesavanje doticnih? Svaka pomoc je dobro dosla....

THX


Zadnja izmjena: damba1304, dana/u čet pro 17, 2009 5:26 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: sri pro 16, 2009 8:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
Pozdrav,

Već tjedan dva čujem da se nesto cuje iz prednjeg desnog kotaca, sto je brzina veca ritam struganja je brzi, kada se doda gas zvuk gotovo da nestane.

Navodno je problem u lezaju na diferencijalu?!

Ako je to tako imam dvije opcije: zamjena getribe s nekom polovnom ili raskapanje diferencijala i zamjena lezaja?!

Zanima me da li je itko imao slicna iskustva i/ili probleme i koji je najbolji nacin za rjesavanje doticnih? Svaka pomoc je dobro dosla....

THX

Joooj, ja bih tako volio da čujem taj zvuk, a i da ti čuješ moj, pa da usporedimo!
Ima li šanse da dođeš na meet u subotu?

_________________
Nike patike


Vrh
   
PostPostano: sri pro 16, 2009 9:20 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Treba najprije vidjeti kod obojice da nije problem na ležaju koji je na desnoj poluosovini i pričvrščen je na blok motora

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sri pro 16, 2009 9:55 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sri vel 07, 2007 4:24 pm
Postovi: 361
Lokacija: Mihovljan
Moj je iste godine i isti motor pa javi se ak nešto trebaš, prodajem ga u dijelovima.

_________________
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not "Eureka!" (I found it!) but "That's funny..."


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 7:52 am 
Offline

Pridružen/a: čet vel 12, 2009 9:35 am
Postovi: 33
Lokacija: Zagreb
Citat:
Treba najprije vidjeti kod obojice da nije problem na ležaju koji je na desnoj poluosovini i pričvrščen je na blok motora
A kako i gdje saznati/otkriti gdje je stvarni problem? Moze neki savjet


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 10:36 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
U pravilu je to malo zaje skužuiti.Najbolje je otiči kod nekoga na dizalicu dignuti autoi onda slušati ispod njega gdje je zvuk najjači.Naravno neko mora biti u autu i davati gas dokje auto npr.u 3 brzini :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 10:55 am 
Offline

Pridružen/a: čet vel 12, 2009 9:35 am
Postovi: 33
Lokacija: Zagreb
Citat:
U pravilu je to malo zaje skužuiti.Najbolje je otiči kod nekoga na dizalicu dignuti autoi onda slušati ispod njega gdje je zvuk najjači.Naravno neko mora biti u autu i davati gas dokje auto npr.u 3 brzini :wink:
Bio je jucer na dizalici kod jednog servisera, i covjek je izrekao da sumnja da je to lezaj diferencijala. Savjet je bio da sacekam dok se stvar jos ne pogorsa pa da budemo sigurniji :)

Danas sam malo testirao i osluskivao zvukove, zvukovi su postali malo glasniji, lupanje se cuje u situaciji kada je doticni kotac/prijenos/osovina odterecena, a nestaju kada dobije neko opterecenje. Npr. kada se doda gas, kada se stisne nozna kocnica, kada skrenem u desno....

Moze li to nesto biti na poluosovini?


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 7:10 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 17, 2009 2:59 pm
Postovi: 31
Vozi: V40 1.9td 01.g 85kw
Lokacija: Zagreb
se čuje to lupkanje i pri kočenju?

_________________
V40 1.9 td, 85kw, 2001.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 7:51 pm 
Offline

Pridružen/a: čet vel 12, 2009 9:35 am
Postovi: 33
Lokacija: Zagreb
Citat:
se čuje to lupkanje i pri kočenju?
kako sam i rekao cim opteretis osovinu odnosno prednji llijevi kotac lupkanje prestaje.... kocenjem se opterecuje kotac i lupkanje je slabije cak kao i da prestane!

zasto pitas?


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 8:01 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 17, 2009 2:59 pm
Postovi: 31
Vozi: V40 1.9td 01.g 85kw
Lokacija: Zagreb
imao sam slične/iste simptome na hondi. bio je ležaj u pitanju... nisam neki stručnjak, već prema riječima mehaničara, bio je pohaban pa je zbog viška lufta lupetao. uglavnom, zamjenio i dalje vozio ko violina. inače kad se čuje lupetanje u kotaču, ljudi se rijetko sjete da bi problem mogao biti sama guma. točnije defekt na gumi, što može bit ebeno opasno na autoputu recimo. doduše, lupetanje bi u tom slučaju više došlo do izražaja upravo kod kočenja.

_________________
V40 1.9 td, 85kw, 2001.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 8:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon srp 27, 2009 6:41 pm
Postovi: 518
Vozi: Volvo FH16
Lokacija: Orahovica
i da se nadovežem, ja sam tek ovo danas od starog doznao, al vi iskusniji vjerovatno znate već, ak vam se treska auto u vožnji i ako se volan isto tak treska, to je zbog leda i snijega jer sad ga fala bogu ima, pa se zavuče valjd. ja već digo paniku danas kad sam osjetio da treska, onda sjednem u kedija i vidim ista stvar. uf... :D

_________________
"There are dreams and desires, sanity or curiosity, rational or gut decision, clear targets or spontaneous detours, and there's the good feeling of driving a car wich is just as individual as you are. That's why you drive one. Volvo for life" :)


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 8:18 pm 
Offline

Pridružen/a: čet vel 12, 2009 9:35 am
Postovi: 33
Lokacija: Zagreb
Citat:
imao sam slične/iste simptome na hondi. bio je ležaj u pitanju... nisam neki stručnjak, već prema riječima mehaničara, bio je pohaban pa je zbog viška lufta lupetao. uglavnom, zamjenio i dalje vozio ko violina. inače kad se čuje lupetanje u kotaču, ljudi se rijetko sjete da bi problem mogao biti sama guma. točnije defekt na gumi, što može bit ebeno opasno na autoputu recimo. doduše, lupetanje bi u tom slučaju više došlo do izražaja upravo kod kočenja.
ja sam gotovo siguran da je lezaj.... samo jos nisam shvatio koji :)

inace, guma nije, kao prvo guma je ganz nova nema niti 200km, a drugo zvuk se pojacava korz zadnja dva tjedna...


Vrh
   
PostPostano: uto pro 22, 2009 6:43 pm 
Offline

Pridružen/a: čet vel 12, 2009 9:35 am
Postovi: 33
Lokacija: Zagreb
Kratak update, a onda moze ici zakljucavanje teme....! Naime, problem je rijesen :)

Kao prvo zahvala svima na pomoci, komentarima i sugestijama.

Problem je toliko bizaran i glup, a s druge strane opasan i jako glup. Sva sreca da je problem jednostavan, a s druge strane je mogao ispasti jako jako gadno...

Naime, Mariachi je sugerirao da je guma... nije guma ali je jako blizu.... naime promjenio sam gume, skinuo ljetne i stavio zimske.... i djecaci kod vulaknizera su ocito imali malo previse posla i preveliku guzvu, tako da su zaboravili stegnuti vijke na prednjem lijevom kotacu. Vijci stegnuti i Volvo ide kao :violin: !

Inace, doticnu fobiju imam svaki put kada mijenjam kotace/gume... no od sada moment kljuc i provjera nakon svakog takvog poduhvata.
Na srecu otklanjanje kvara je bilo jeftino, ali si ne mogu zamisliti sta bi se desilo da se kotac odsarafio?! I pitam se moram li nakon svakoga majstora sve serafe spojeve i slicno provjeravati.....?! :doh:

S druge strane uvjerih se da je Volvo Volvo... ne odlaze na njemu na tako maloj kilometrazi (cca 160 tkm) takvi dijelovi... :D

Pozdrav


Vrh
   
PostPostano: sri pro 23, 2009 7:24 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: ned srp 01, 2007 5:33 pm
Postovi: 234
Lokacija: Zagreb
da se ja sada nadovežem i poučen iskustvom da predložim svima da provjeravaju šarafe nakon mijenjanja guma, jer su se meni odšarafili na brzini od cca 150km/h na putu prema Samoboru dok nisam stao da pogledam kaj toliko lupa odjednom a kad ono fali jedan šaraf a druge rukom vrtim!?!?!??!
mogli smo sletiti samo tako i da ne pomišljam dalje.. od tada, vjeruj samo sebi oko takvih bitnih stvari..
drago mi je da si riješio, pozz

_________________
s40 t4 2001 lpg


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan