Sada je: sub svi 10, 2025 9:10 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 2 posta ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub pro 05, 2009 12:14 am 
Offline

Pridružen/a: sub stu 14, 2009 2:06 pm
Postovi: 31
Lokacija: Beograd
Zanima me da li je neko imao iskustva sa reparacijom lamele kao i da li je trajanje obnovljene priblizno kao i nove.


Vrh
   
PostPostano: sub pro 05, 2009 1:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Mislim da to nije dobro rješenje za auto s toliko Kw. Nedavno sam mijenjao na svom 850 / 155Kw i odlučio se za novi set iako sam imao repariranu lamelu i 2 dobre košare. Razloga je više. Prvo, federi na lameli vremenom popuste. Drugo, košara tj. japanski šešir se potroši na vrhovima i što je najvažnije otvrdne. Ako si napravio puno kilometara u kratkom roku tada možeš mijenjati samo lamelu. Ako su prošle godine, tada bi trebalo mijenjati i košaru. Tu je i cijena lamele koja iznosi i do 65% cijene cijelog seta s druklagerom pa se ne isplati kupovati posebno. Ako se odlučiš za repariranu, a pokaže se loše rješenje tada valja ponovo platiti i promjenu kuplunga koja na 850 / 70 baš i nije jednostavan i brz, a niti jeftin zahvat.

_________________
850 T-5


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 2 posta ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan