Sada je: sub svi 17, 2025 12:29 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 47 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: čet lip 28, 2007 3:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Startati u višoj brzini kad je klizavo - pa to znamo napraviti i sami, rukama i nogama.
Ja sam mislio da je ovaj automatik nešto sofisticiranije :(
Kako ces startat u visoj sa automaticom bez winter programa?

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet lip 28, 2007 3:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Kupiš normalan auto sa normalnim mjenjačem i startaš kak te volja 8)

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet lip 28, 2007 3:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Upravo tako.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet lip 28, 2007 3:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon svi 14, 2007 2:02 pm
Postovi: 1001
Vozi: S80
Lokacija: Šibenik
Citat:
Citat:
Startati u višoj brzini kad je klizavo - pa to znamo napraviti i sami, rukama i nogama.
Ja sam mislio da je ovaj automatik nešto sofisticiranije :(
Kako ces startat u visoj sa automaticom bez winter programa?
Da i mene je malo zblesiralo... :roll:

_________________
S80 2.4i '00 140KS LPG
S80 2.4D '09 195KS


Vrh
   
 Naslov: Winter mode
PostPostano: čet lip 28, 2007 8:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Ma htio sam reći da winter mode i nije neko čudo ako samo preskače prve dvije brzine i da to svaki vozač zna i sam izvesti s ručnim mjenjačem.
No vjerujem da stvar nije ovako jednostavna i da ovaj automatik ipak nudi nešto više. Nije li ga Volvo - kad se pojavio - nazvao "thinking miracle"?

Zna li netko to lijepo objasniti nama koji ne znamo? :wink:


Vrh
   
 Naslov: Re: Winter mode
PostPostano: čet lip 28, 2007 9:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Ma htio sam reći da winter mode i nije neko čudo ako samo preskače prve dvije brzine i da to svaki vozač zna i sam izvesti s ručnim mjenjačem.
No vjerujem da stvar nije ovako jednostavna i da ovaj automatik ipak nudi nešto više. Nije li ga Volvo - kad se pojavio - nazvao "thinking miracle"?

Zna li netko to lijepo objasniti nama koji ne znamo? :wink:
Pa u tome i je stvar koliko mi se čini, svatko to zna izvesti sa ručnim mjenjačem ali ne znam tko je sposoban sa klasičnim automatskim krenuti iz druge ili treće brzine.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet lip 28, 2007 9:46 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Mislim da ste ipak nešto krivo shvatili :idea:


Start u 2 ili trečoj brzini nije okretati kotače u prazno nego auto za kretanje koristi 2 ili 3 brzinu što automatski smanjuje mogučnost proklizavanja tj. zaguši snagu motora,


To vam je isto kao da pokušavate zastartati sa manualnim mjenjačem u trečoj brzini, mislim da nebu išlo (ne računajuči aute preko 300Ks i to je pitanje :?: )

a sve to je bit dobrog gripa na vlažnoj ili zaleđenoj podlozi,

Kretanje u drugoj brzini sa malo gasa na snjegu mi je bila prva stvar koju me je instruktor vožne u auto školi naučil..


Vrh
   
 Naslov: Re: Winter mode
PostPostano: čet lip 28, 2007 10:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Ma htio sam reći da winter mode i nije neko čudo ako samo preskače prve dvije brzine i da to svaki vozač zna i sam izvesti s ručnim mjenjačem.
No vjerujem da stvar nije ovako jednostavna i da ovaj automatik ipak nudi nešto više. Nije li ga Volvo - kad se pojavio - nazvao "thinking miracle"?

Zna li netko to lijepo objasniti nama koji ne znamo? :wink:
Pa cuj, moram priznat da mi ne pada na pamet sta bi jos mjenjac mogao napravit osim kretanja u visoj brzini... Mislim da je mjenjac sa time napravio najvise sto je mogao, ostalo je na ostatku...

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lip 29, 2007 9:40 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
...Kretanje u drugoj brzini sa malo gasa na snjegu mi je bila prva stvar koju me je instruktor vožne u auto školi naučil..
Baš na to sam mislio. Svi znamo (ili pokušavamo) na snijegu startati u drugoj.

Ako mjenjač samo direktno ide u drugu ili treću, nije li to bilo jednostavnije (i jeftinije) riješiti posebnim položajem ručice mjenjača koji bi se npr. zvao high, kao što postoji položaj low koji šalta samo prvu i drugu i ne ide dalje?
No ako se nešto zove winter PROGRAM, vjerujem da zna i nešto više.


Zadnja izmjena: Mrky, dana/u pet lip 29, 2007 10:56 am, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lip 29, 2007 9:57 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Citat:
...Kretanje u drugoj brzini sa malo gasa na snjegu mi je bila prva stvar koju me je instruktor vožne u auto školi naučil..
Baš na to sam mislio. Svi znamo (ili pokušavamo) na snijegu startati u drugoj.

Ako mjenjač samo direktno ide u drugu ili treću, nije li to bilo jednostavnije (i jeftinije) riješiti posebnim položajem ručice mjenjača koji bi se npr. high, kao što postoji položaj low koji šalta samo prvu i drugu i ne ide dalje?
No ako se nešto zove winter PROGRAM, vjerujem da zna i nešto više.
Meni se cini jednostavnijim stavit jeftini gumb na konzolu i dodat par linija elektronici koji kazu: kreni u trecoj kad je gumb pritisnut od stavljanja jos jednog polozaja mjenjacu. A i jos je jedan razlog, ako si procitao post od Kikija, vidis da se winter program ne ponasa uvjek isto, vec ovisi o polozaju rucice mjenjaca.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov: Re: Winter mode
PostPostano: pet lip 29, 2007 9:58 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
Pa cuj, moram priznat da mi ne pada na pamet sta bi jos mjenjac mogao napravit osim kretanja u visoj brzini... Mislim da je mjenjac sa time napravio najvise sto je mogao, ostalo je na ostatku...
Isto kao što TRACS djeluje na kočenje kotača koji proklizava, tako bi se i nekakvom kontrolom motora (napajanja gorivom ili paljenja) moglo djelovati na smanjenje momenta na kotačima...

Sjećam se da je Volvo prilikom predstavljanja "thinking miracle" automatskog mjenjača u materijalima isticao hidraulički kuplung kao nekakvu novost. Zato ne vjerujem da je winter mode isto što i economic mode kojem su odrezane prve dvije brzine.

Tehnika mi nije struka, pa sve ovo govorim otprilike. Vjerujem da netko zna više i da će nam to objasniti :wink:


Zadnja izmjena: Mrky, dana/u pet lip 29, 2007 3:07 pm, ukupno mijenjano 3 puta.

Vrh
   
PostPostano: pet lip 29, 2007 2:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Mrky gnjavator :)


Vrh
   
 Naslov: Re: Winter mode
PostPostano: pet lip 29, 2007 2:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Sjećam se da je Volvo prilkom predstavljanja "thining miracle" automatskog mjenjača u materijalima isticao hidraulički kuplung kao nekakvu novost. Zato ne vjerujem da je winter mode isto što i economic mode kojem su odrezane prve dvije brzine.
Zasto ne? Ustvari, ajde da otvorimo drugu temu, jer smo gadno u OTu. Kad otvorimo, ovu cistim...

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov: Re: Winter mode
PostPostano: pet lip 29, 2007 2:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Citat:
Pa cuj, moram priznat da mi ne pada na pamet sta bi jos mjenjac mogao napravit osim kretanja u visoj brzini... Mislim da je mjenjac sa time napravio najvise sto je mogao, ostalo je na ostatku...
Isto kao što TRACS djeluje na kočenje kotača koji proklizava, tako bi se i nekakvom kontrolom motora (napajanja gorivom ili paljenja) moglo djelovati na smanjenje momenta na kotačima...

Sjećam se da je Volvo prilkom predstavljanja "thining miracle" automatskog mjenjača u materijalima isticao hidraulički kuplung kao nekakvu novost. Zato ne vjerujem da je winter mode isto što i economic mode kojem su odrezane prve dvije brzine.

Tehnika mi nije struka, pa sve ovo govorim otprilike. Vjerujem da netko zna više i da će nam to objasniti :wink:
Ma što si ti toliko zapeo za tu getribu? U to vrijeme je bila novost, danas više nije. Dakle, koliko je meni poznato, sport, normal i winter režimi su vezani direktno uz moment sile u getribi i podešeni su tako da getriba šalta u drukčijim područjima, znači kod sporta dozvoljava prijenos većeg momenta na osovinu, kod winter režima taj moment mora biti manji da bi se spriječilo proklizavanje kotača, uz to je išao na nekim modelima i zatvarač( blokada) diferencijala, pa ti kotači rade u tom momentu kad je to aktivno u paru, tj, ako ti lijevi prokliže desni će i dalje normalno vrtiti što nije slučaj bez toga. Uz te stvari kod te getribe je samo naglašena sinhronizacija sa motorom gdje kod promjene brzine motor malo zastane da bi se promjena lakše izvršila, bez bespotrebnih trzaja i opterećenja sam getribe. Itd itd, getribe su super, čak i omogućuju kočenje motorom nizbrdo, dok rade rade, kad prestanu radit ima čovjek na samoborskoj koji ih popravlja, plati mu se, popravi i voziš dalje. Što manje znaš to bolje, manje se opterećuješ sa svim tim.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lip 29, 2007 3:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Kratko, jezgrovito i poučno.
Hvala Ruka :D


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 47 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan