Sada je: sub kol 02, 2025 4:28 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 108 postova ]  Stranica 1 2 3 4 5 ... 8 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: 5 vs 4 cilindra
PostPostano: sri ruj 16, 2009 2:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ajde da i to više raspravimo, recimo da sam jako mlad, neiskusan i naivan :).
Na koji način biste me uvjerili da je 5 cilindrični motor superiorniji od 4 cilindričnog, znači navedite mi sve prednosti kojih se možete sjetiti u automobilu ukupne težine 1300 Kg i prednjeg pogona.

Unaprijed zahvaljujem 8).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 2:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ajde da i to više raspravimo, recimo da sam jako mlad, neiskusan i naivan :).
Na koji način biste me uvjerili da je 5 cilindrični motor superiorniji od 4 cilindričnog, znači navedite mi sve prednosti kojih se možete sjetiti u automobilu ukupne težine 1300 Kg.

Unaprijed zahvaljujem 8).
Vjerujem da odgovor leži u tome gdje je (u današnjoj tehnologiji motora) optimum zapremnine jednog cilindra gledano po specifičnoj snazi (snaga/radni volumen). Naravno da to nije samo tako za reći obzirom na razne konstrukcije motora (benzinske-dizel, turbo-atmosferske, redne-V-boxer), no, ako se ograničimo na redne turbo benzince rekao bih (pi*oko) da optimum leži na oko 500ccm po cilindru. Zato današnji najbolji 2.0L turbo benzinci imaju 4 cilindra, 2.5L 5 cilindara, 3.0L 6 cilindara itd.

P.S. Ne bih ja uplitao težinu auta u tu priču

P.P.S. Jučer predvečer sam imao priliku provozati Mercedes SL 63 AMG, i mogu ti reći da ono tvoje "A naturally aspirated engine, is an engine with neverending lag" nikako ne stoji, barem ne za taj auto! :wink:


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 2:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Mirnije radi.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 2:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Ima lijepši zvuk, al to je stvar ukusa i kao takvo teško mjerljivo.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 2:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ali ja baš želim konkretno znati za auto ukupne težine do 1300 Kg i prednji pogon. Sasvim slučajno takav vozim, a sugerirali ste mi u više navrata kako bih trebao u njega ubaciti 5 cilindrični turbo motor, pa me zanima što bih sa time dobio?


Što se tiče AMG-a, vjerujem da si impresioniran, ali me to ne čudi jer očigledno nisi probao turbaka sa pravom turbinom, a ne restriktorom na ispušnom sistemu ;).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 2:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ima lijepši zvuk, al to je stvar ukusa i kao takvo teško mjerljivo.
Ovak ili onak, ima ljepši zvuk! :lol:


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 2:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Znači zvuk i eventualno mirniji rad (pretpostavljam da se ovo odnosi na ler?)?
Za sada niste previše uvjerljivi. Nadam se da to nije sve?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 2:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Znači zvuk i eventualno mirniji rad (pretpostavljam da se ovo odnosi na ler?)?
Za sada niste previše uvjerljivi. Nadam se da to nije sve?
ne, tu je još i potpuno besplatno prekrasan set noževa :lol:


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 2:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ali ja baš želim konkretno znati za auto ukupne težine do 1300 Kg i prednji pogon. Sasvim slučajno takav vozim, a sugerirali ste mi u više navrata kako bih trebao u njega ubaciti 5 cilindrični turbo motor, pa me zanima što bih sa time dobio?


E da, skoro pa zaboravih - naravno, dobio bi mogućnost da uživaš u nevjerojatnoj ljepoti zvuka rasnog petaka! 8)

Što se tiče AMG-a, vjerujem da si impresioniran, ali me to ne čudi jer očigledno nisi probao turbaka sa pravom turbinom, a ne restriktorom na ispušnom sistemu ;).
U tom scenariju ne bi ništa dobio. Po meni bi dobio jedino sa AWD (i to onim pametnim, koji zna i do 90% snage prebaciti na stražnju osovinu kad prepozna da ubrzavaš). Kada bi pak imao AWD (ili stražnji pogon) onda bi dobio mogućnost da nafrljiš veću snagu (jedan cilindar više nije zanemariv) jer bi imao pogon koji to može spustiti na podlogu.

Taj auto nema turbinu ali (ak se dobro sjećam) ima skoro duplo veći moment od tvoje pile. Vozio sam i prije aute preko 400KS (ovaj čini mi se ima oko 520) ali nikada nešto s takvim momentom. Nema tu nikakvog lag-a, vuče fakat kontinuirano, kao da je elektromotor. S tim da tom motoru namjerno nije stavljen supercharger (prošla verzija je imala), tako da sam fakat impresioniran. Pravo remek djelo njemačke tehnologije. Ali ok, iz principa neću dalje hvaliti Mercedesa (pa makar to bio i AMG) na Volvo forumu! :naughty:


Zadnja izmjena: Kova, dana/u sri ruj 16, 2009 2:52 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 2:51 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
eventualno dobiješ malo manje prostora pod haubom, koju kilu više pritiska na prednju osovinu. Ovak moraš utege metat ko na tomu vinkovića :mrgreen:


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 2:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Ali ok, iz principa neću dalje hvaliti Mercedesa (pa makar to bio i AMG) na Volvo forumu! :naughty:
zašto ne, uz svu ljubav prema volvu ja sam sklon tvrdnji da je mercedes radio, radi i radit će bolje aute nego volvo ( osim dvojke :mrgreen: )


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 2:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Znači zvuk i eventualno mirniji rad (pretpostavljam da se ovo odnosi na ler?)?
Za sada niste previše uvjerljivi. Nadam se da to nije sve?
ne, tu je još i potpuno besplatno prekrasan set noževa :lol:
:lol:


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 2:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Ali ok, iz principa neću dalje hvaliti Mercedesa (pa makar to bio i AMG) na Volvo forumu! :naughty:
zašto ne, uz svu ljubav prema volvu ja sam sklon tvrdnji da je mercedes radio, radi i radit će bolje aute nego volvo ( osim dvojke :mrgreen: )
Pa ne znam baš.. Volvo nema auto u cjenovnoj klasi jednog SL63 AMG pa svaka usporedba pada u vodu, međutim u istoj cjenovnoj klasi meni je Volvo bolji od Mercedesa, Audia i BMWa (gledam u odnosu na svoj C70).


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 3:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Taj auto nema turbinu ali (ak se dobro sjećam) ima skoro duplo veći moment od tvoje pile. Vozio sam i prije aute preko 400KS (ovaj čini mi se ima oko 520) ali nikada nešto s takvim momentom. Nema tu nikakvog lag-a, vuče fakat kontinuirano, kao da je elektromotor. S tim da tom motoru namjerno nije stavljen supercharger (prošla verzija je imala), tako da sam fakat impresioniran. Pravo remek djelo njemačke tehnologije. Ali ok, iz principa neću dalje hvaliti Mercedesa (pa makar to bio i AMG) na Volvo forumu! :naughty:
Ako se radi o novom modelu, taj ima 620Nm pri 5200 okretaja. AKo je to duplo više od mog onda meni matematika stvarno ne leži. A možda se ti ipak "loše" sjećaš ;). Jednog lijepog i sunčanog dana (a taj je sve bliži), kada budem imao kovane klipnjače i presložen motor, na 5200 okretaja garantiram moment od barem 550 Nm, odnosno mogao bih ga i sada postići ali sa upitnim vijekom trajanja klipnjača. No, pustimo ono što će biti, a držimo se onoga što je sada. Mojih 480Nm u 1300 Kg se osjeti samo mrvicu jače nego njegovih 620Nm i 1940Kg+vozač ;).
http://www.leftlanenews.com/mercedes-be ... 3-amg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 16, 2009 3:22 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Citat:
Citat:
Ali ok, iz principa neću dalje hvaliti Mercedesa (pa makar to bio i AMG) na Volvo forumu! :naughty:
zašto ne, uz svu ljubav prema volvu ja sam sklon tvrdnji da je mercedes radio, radi i radit će bolje aute nego volvo ( osim dvojke :mrgreen: )
Eto to ti ne stoji nikako...
Koji su to bolji mercovi... Inače sam bmw fan da se razumijemo...
C klasa koja trune sve i jedna, tromi benzinci do bola (govorimo o normalnoj ponudi 4 i 6 cyl), a troše ko fapovi, problemi s ručnim mjenjačima c klase 2001-2008, e klase isto trunu do 2000 da je to strašno, S350D od 2.5 tone i performansama kamiona i isto takvoj potrošnji goriva i ulja, S500 rikavanje elektronike masovno, problemi sa prvim serijama cdi-a, itd itd... Nije volvo sad neka božanska i bezgrešna marka, ali moj ruka i mercedes je prestao biti nešto još 95. kad se prestala raditi linija 124, tu je prestala kvaliteta kod njih...

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 108 postova ]  Stranica 1 2 3 4 5 ... 8 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan