Citat:
Točno objašnjenje:
Zbog boljih voznih osobina, okretnog momenta te snage a sve to da se smanji potrošnja te postigne manja količina CO2 .
Pa po tvorničkim podacima baš ne vidim da je potrošnja manja i da je okretni moment veći. A kaj se tiče emisije CO2, na
http://www.volvocars.com/hr/All-Cars-MY ... hSpec.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; stoji da atmo ima čak 2 grama veću emisiju. ova "novija" 2.5T verzija sa 30 ks više vjerojatno ima malo veću emisiju od ove uspoređene 200 konjske, ali to je zanemarivo.
A to znači (S80 geartronic 6 brzina):
motor, snaga, moment, ubrzanje do 100, Vmax, potrošnja grad/otvorena/kombinirana, emisija CO2
2,5T 200ks/4800okr, 300Nm/4500okr 8sec 210 kmh, 15,2/7,3/10,2lit, 244g/km
3.2 238ks/6200okr, 320 Nm/3200okr 7,9sec 240kmh, 15,6/7,2/10,3 lit 246 g/km
Ima tu još zanimljivosti: na sajtu nema podataka za 230 ks verziju u S80/V70 ali pretpostavljam da je to motor koji se u C30/S40/V50 zove T5:
2.5T 230ks/5000 okr, 320 Nm/1500-5000 okr
To su potpuno isti podaci kao i za moju 210 ks verziju u S60 te Alanovu u V70.
Prema novome cjeniku S80 je sa 3.2 238 ks skuplji cca 4000 eura od usporedivog 2.5T 230 ks (ako se nadoplati 1900 eura za Geartronic na turbaku, atmo niti ne postoji sa ručnom getribom), inače je razlika 6000 eura.
Koliko te bolje vozne osobine drže vodu, procijenite sami.
Vrlo je čudan podatak da u novim podacima na
http://www.volvocars.hr" onclick="window.open(this.href);return false; i S60 i S80 imaju Vmax 210 kmh (kao za geartronic) a ne spominje se da ručne getribe idu do 235. Nekak mi se čini da je tu puno papirnatog šaranja podacima bez prave podloge u stvarnosti.
PS to Kiki: Ako budete prodavali onog plavog testnog XC60 T6 kojem su od stajanja na Zavrtnici pohrđali diskovi, volio bih znati na vrijeme. Se može urediti kakva test vožnja?