nova grana izadje ovdje 400 eura
, polovna se dosta tesko nalazi a da nije izjedena iznad prvog cilindra, u oglasima idu do 50e... vjerovao ili ne ja sam jednu dobru slucajno pronasao kada sam bio u Beogradu (20e) i jedva je prebacio ovamo posto nije smjela u avion, a ja ponio pod miskom
umalo me nisu uhapsili...
nov twinpipe sa dihtunzima i maticama ali bez izolacije izadje oko 100e, elasticni nosac ako postoji koristi se uvijek isti, inace je 7e, ako sarafi nisu originalni, poruciti ih, to je par e koje vrijedi potrositi
izolacija (metalni dijelovi i izolacija) su takodje 100 e i prodaju se zajedno...
serviseri se plase skidati granu ako brezoni izgledaju kao s dna mora, a cesto je tako, medjutim iz mog iskustva ispada da je to moguce bez problema cak i u situacijama kada sve zaista izgleda jako lose tj. kada matice nemaju izgled matice nego im fale uglovi ili su jos od ranije ostecene zbog nestrucnih skidanja i namjestanja - bitno je pronaci adekvatan kljuc, mora biti dobra gedora, a ponekad jos i bolje i neka ostecena gedora, manji broj ili colovna itd, koja se moze nabiti na takvu maticu (nekad bas uz upotrebu jake sile tj udarcima cekica...), upalis motor pustis da se jako zagrije, imas spreman neki jako dobar sprej tipa WD40 (ali neki bolji za podmazivanje u kombinaciji sa antirost efektom, Liqui Molly ima jedan odlican koji dugo traje, u svakom slucaju mora imati koncentrisan i jak mlaz) i plasticnu bocu sa hladnom vodom ciji poklopac probusis sa silom, i spricas po matici i vodu i sprej sve dok motor radi (ali ne bas po ostalim dijelovima ili samoj grani sire od zone matice) neposredno prije prvog pokusaja odvrtanja, naravno sve ce se pusiti i dimiti (nece se nista zapaliti, ali uvijek je zgodno imati pri ruci i aparat za gasenje)... Najcesce ce se odvrnuti bez problema sama matica, ili ce izici sve sa brezonom. Ako treba zamijeniti brezon, oni su po 2e komad... i koristiti nove 'bakarne' matice za novo stezanje...
Mislim da je najzahvalnije skinuti i granu i twinpipe zajedno tj. odsarafiti granu i razdvojiti twinpipe od ostatka auspuha, izvuci nagore kroz haubu (pretpostavljam da se zna da se hauba moze podici skroz vertikalno kada se pomjere dva osiguraca na sarkama), i poslije ih rastavljati na ponku. Nekad je sasvim dovoljno samo popraviti twinpipe u zoni plocice - nosaca elasticnog drzaca bez rastavljanja i sve vratiti nazad ako se procijeni da je grana upotrebljiva, to je popravka koja moze imati smisla i biti dugotrajna, naravno treba pregledati oba dijela detaljno.
Takodje, ako se ugradjuju novi dijelovi, isto vazi - sastaviti granu i twinpipe na ponku, stegnuti vezu jako ali ne krvnicki, montirati odozgo tj. kroz haubu, auto mora biti podignut ali ne mora nesto previse - znaci sve se ovo moze lako odraditi i bez kanala ili mosta-dizalice, cak je i lakse tako... kada se spoji tj spaja twinpipe sa ostatkom auspuha tj. prvim loncem ili katalizatorom, procijeniti da li treba popustiti 3 matice na vezi sa granom radi pravilnijeg nalijeganja kraja twinpipea na lonac tj. cijev koja izlazi iz lonca i najprije stegnuti tu vezu skroz (u principu nece biti potrebe, i onda u svakom slucaju dotegnuti jako vezu grane i twinpipea. Elasticni drzac staviti na kraju kad je sve ostalo stegnuto.....
Ja stavljam bakarnu pastu na sve kontaktne povrsine (i navoje i dihtunge) radi eventualnog lakseg rastavljanja u nekoj buducnosti, i nikada nisam imao probleme zbog toga, iako cujem od mnogih da to ne treba raditi. Jedino sto ce se sve dimiti i mirisati mozda i para dana upotrebe nakon sklapanja. Kroz par dana upotrebe pametno je dotegnuti sve spojeve.