Sada je: pet stu 01, 2024 1:13 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 43 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto svi 12, 2009 9:47 am 
Offline

Pridružen/a: pet vel 13, 2009 5:39 pm
Postovi: 16
međuvremenu sam napravio servis na svojem volvu, dakle promijenili su mi sve one filtere i instalirao sam novi software (zbog radia) i sad mi se lampica više ne pali.. ;)


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 12, 2009 3:23 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 20, 2008 8:44 am
Postovi: 300
Lokacija: Bjelovar
U vezi paljenja lampice motora ,bio sam na servisu i razlog paljenja je bio loš kontakt na elektronici.
Serviser je očistio i pojačao kontakte i za sad se ne pali ništa.

_________________
Volvo S40
2.4 Summum
model 2005.


Vrh
   
PostPostano: sri stu 18, 2009 5:55 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 20, 2008 8:44 am
Postovi: 300
Lokacija: Bjelovar
Lampica motora mi se ponovno pali u vožnji. Upali se ,svijetli ukupno dva tri sata (uključujući paljenja i gašenja) i onda se sama ugasi. Na forumu sam pronašao kako pješke pogledati ima li auto grešaka. Dakle okrenuti ključ u položaj 2 (kontakt), držati tipku read putnog kompjutora i dva puta pritisnuti prekidač za paljenje stražnjeg svijetla za maglu. Ako nema grešaka na display-u treba pisati "NO DTCS FOUND" Diagnostic Trouble Code System. No meni javlja "DTCS IN VEHICLE" . Postoji li način ,a da se ne ide u servis očitati koje greške baca? Jer ovaj opisani postupak je koliko vidim samo da se utvrdi ima li grešaka.

To je kao da dogovoriš sudar ,ali bez cure :lol:

_________________
Volvo S40
2.4 Summum
model 2005.


Vrh
   
PostPostano: čet stu 19, 2009 8:11 am 
Offline

Pridružen/a: pet vel 13, 2009 5:39 pm
Postovi: 16
koliko ja znam, kod novog model S40 ta lampica se ne gasi automatsko, već ju treba ugasiti kod servisera...stvarno ti se sama ugasila?
Meni se sad opet upalila nakon dugog vremena..


Vrh
   
PostPostano: čet stu 19, 2009 8:43 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 20, 2008 8:44 am
Postovi: 300
Lokacija: Bjelovar
Je kolega ,sama se pali i gasi. No u zadnje vrijeme sam primjetio da kad se upali auto slabije prima gas. Između 2000 o/min i 3200 o/min. Pošto živim u Bjelovaru ne mogu svaki čas ići u Zagreb u servis. Prvo su mi rekli da je zbog goriva, pa onda loš kontakt na elektronici. Nakon toga nije dugo svijetlila ,jučer se upalila ponovno. Jutros ne svijetli. Sve si mislim da je lambda sonda ili MAF senzor. Auto ima 154000 km ,pa je za očekivati. :)

_________________
Volvo S40
2.4 Summum
model 2005.


Vrh
   
PostPostano: ned srp 18, 2010 10:23 am 
Offline

Pridružen/a: uto lip 15, 2010 11:00 am
Postovi: 23
Vozi: Volvo S 40
Postovani,

Imam identican problem kao i vi i ne mogu se nacuditi da je ista situacija i kod mene. U traganju po netu, naisao sam bas na istu stvar, ali, koliko vidim, odgovora za rjesenje problem ajos uvijek nema.

Zivim u Bl, kupio sam polovan Volvo S40,, 1.6 diesel drive, 80 Kwh, 109 k, 2006. godiste, presao 123 000 km. S obzirom da u Bl nem aservis, nasao sam covjeka koji se bavi prodajom originalnih dijelova Volvo i covjek je regularan, ali problem sada postoji i ne znam sta da radim.

Naime,on kaze da je zbog loseg goriva na OMV pumpama na kojim sipam vec od februara kada sam ga kupio. U posljednje vrijeme, auto mi trza u leru kada radi, na pocetku i nakon nekih 20 minuta voznje sve stane, odnosno tada je ok. Kada je hladan, trza, kaslje, cak i ponekad prasti iz auspuha, a lampica se pojavila i gori stalno. I u brzinama zatrza naglo u prvih 20 minuta.

Vidim da su ivdje ponudjeni odgovori o losem gorivu, ali sada sam promijenio pumpu i pronasao bolju, kako svi kazu, ...ali problem postoji i dalje.


Ako ima neko neku ideju, pomoc, savjet,...molim vas pomozite,

Pozdrav,


Vrh
   
PostPostano: ned srp 18, 2010 3:35 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Neka me neko ispravi(tko zna) ali ja mislim da tvoj motor ima FAP filter ili slično,te s obzirom na kilometražu a i iskustva sa drugif foruma mislim da je problem u njemu.Začepio se.

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon srp 19, 2010 12:28 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lip 15, 2010 11:00 am
Postovi: 23
Vozi: Volvo S 40
Ops....nadam se da je to i bio bih veoma srecan ako je to samo razlog, a bojim se....

Inace, u posljednja dva dana manje trza, ali na pocetku se zakaslje, pucketa nesto iz auspuha, ma uzas.

A imam i osjecaj da je malo oslabio na gasu.....


Ako jos neko ima ideju ili prijedlog, posaljite,


Hvala sto si se javio,,,,,

Javim kada sredim problem, nadam se....


Vrh
   
PostPostano: sri kol 18, 2010 5:02 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet tra 23, 2010 11:48 am
Postovi: 63
Vozi: V 50
Citat:
međuvremenu sam napravio servis na svojem volvu, dakle promijenili su mi sve one filtere i instalirao sam novi software (zbog radia) i sad mi se lampica više ne pali.. ;)
O kakvom software-u je riječ?
Meni je kompletan mani na autu još uvijek na Talijanskom, dali je o tome riječ?


Vrh
   
PostPostano: pet kol 20, 2010 11:37 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Meni se talampica palila najcesce nakon voznje po auto-cesti pa se gasila i tak neko vrijeme dok jednom nije zauvijek ostala upaljena i diagnostika je pokazala da je osla zadnja Lambda. Valjda je lagano ispustala dusu dok nije crkla :think:

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: pet kol 20, 2010 12:47 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
Naime,on kaze da je zbog loseg goriva na OMV pumpama na kojim sipam vec od februara kada sam ga kupio. U posljednje vrijeme, auto mi trza u leru kada radi, na pocetku i nakon nekih 20 minuta voznje sve stane, odnosno tada je ok. Kada je hladan, trza, kaslje, cak i ponekad prasti iz auspuha, a lampica se pojavila i gori stalno. I u brzinama zatrza naglo u prvih 20 minuta.
Prvo saznaj i javi ovdje točno koji su kodovi grešaka radi kojih svijetli lampica check engine.
Ti podaci izgledaju npr. P0300 kad ih očitaš sa standardnim OBD2 scanerima.

Bez toga teško da ti netko može i pokušati pomoći....

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: pon kol 23, 2010 4:10 pm 
Offline

Pridružen/a: pet vel 13, 2009 5:39 pm
Postovi: 16
Pozdrav..
Imao sam identične probleme kao i ti (trzanje, pucketanje, gubitak snage tokom vožnje) no uspio sam se ih riješiti..

Uglavnom problem je software tako da odi do ovlaštenog servisa i reci neka ti naprave "reset adaptacija i ECM SW upgrade"..
..nakon toga trebalo bi ti sve proraditi, ja više nemam problema niti sa paljenjem žarulje niti sa problemima koji su navedeni gore..

Sretno..
Citat:
Ops....nadam se da je to i bio bih veoma srecan ako je to samo razlog, a bojim se....

Inace, u posljednja dva dana manje trza, ali na pocetku se zakaslje, pucketa nesto iz auspuha, ma uzas.

A imam i osjecaj da je malo oslabio na gasu.....


Ako jos neko ima ideju ili prijedlog, posaljite,


Hvala sto si se javio,,,,,

Javim kada sredim problem, nadam se....


Vrh
   
PostPostano: pon kol 23, 2010 4:31 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
Pozdrav..
Imao sam identične probleme kao i ti (trzanje, pucketanje, gubitak snage tokom vožnje) no uspio sam se ih riješiti..

Uglavnom problem je software tako da odi do ovlaštenog servisa i reci neka ti naprave "reset adaptacija i ECM SW upgrade"..
..nakon toga trebalo bi ti sve proraditi, ja više nemam problema niti sa paljenjem žarulje niti sa problemima koji su navedeni gore..

Sretno..
Ak to riješi problem onda je Volvo gori od Windowsa...

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: uto kol 24, 2010 4:13 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 20, 2008 8:44 am
Postovi: 300
Lokacija: Bjelovar
Kada mi se upali ta lampica ,auto slabije vuče u području okretaja između 2000 - 3500 okr/min i poveća se potrošnja. Nakon nekoliko reklamacija u servisu otkrili su problem. Moram mijenjati prednji lijevi i desni kontakt u vratima. Naime u S40 sve funkcionira preko CAN mreže ,dakle sve je umreženo. Kod mene se događa da kada informacija od senzora vanjske temperature putuje kroz CAN mrežu do kompjutera motora (informacija o vanjskoj temperaturi je potrebna radi miješanja smjese zraka i goriva) ,informacija "zašteka" na kontaktima od vrata. Koji su dio vodiča CAN mreže. To sam skužio i tako ,kada mi se upali lampica motora senzor vanjske temperature pokazuje čudne vrijednosti npr. 55 stupnjeva, ili-2 ,a vani 25.

_________________
Volvo S40
2.4 Summum
model 2005.


Vrh
   
PostPostano: sri kol 25, 2010 10:53 am 
Offline

Pridružen/a: uto lip 15, 2010 11:00 am
Postovi: 23
Vozi: Volvo S 40
Pozdrav svima i hvala na sugestijama i odgovorima.


Mislio sam da nema sanse da se neko vise javi, ali vidim da sam bio u krivu.

E ovako stvari stoje.

Problem jos uvijek postoji, ali mislim da je rijesen nekih 90 procenata.

Naime, u Bl imam druga koji prodaje original dijelove i ostale potrebstine za Volvo i daje garancije. Relativno je povoljan, ali je dobra stvar sto stvarno covjek zna, ima 3 kompa i saradjuje sa ovl. servisima u BiH i Evropi. Pored sebe ima ljude s akojima saradjuje, mehanicare, elektronicare i ostale, pa prosledjuje auto njima.

Otkrili su mi da je u pitanju bio FAP ili DPF filter!!!

Znam, dosta ljudi se zacudi sta je to, cak i oni koji su clanovi BH Volvo kluba nisu mogli znati na pocetku.

S obzirom da moj Volvo S4o, 1.6 dizel Drive, 2006 godiste ima PSA motor, on ima ugradjen taj filter cadji ili FAP/DPF filter. On je programiran i obskrbljen aditivom, vrlo skupim da radi do 100 000 km, a moje auto preslo 124 000 km, pa je istrosen aditiv, a filter se ostetio. Uspio sam sve regenerisati, ocistiti, sad auto imab rzinu i snagu, ali, ali...pali se opet lampica i trza u hladnom startu, tj. na pocetku i ond aide super. Jedino mi je cudno zasto, kad apredjem u komadu nekih 300 ili 200 km ona se ugasi i dva dana ne svijetli, a onda kada se motam po gradu ona se upali. Dvije greske se pojavljuju od samog pocetka poslije resavanja filtera cadji. Jedna je da je signal ispusnog plina prevelik, a druga da je signal mase zraka prenizak.

Sada, kada ipak nema onih stucanja, pucanja iz auspuha, eksplozija, gasenja i blokade obrtaja na 3000 obr, meni jeste lakse, ali ostaje i ovo da se rijesi.

Sada mi kazu da je u pitanju EGR ventil koji se moze malo ocistiti i to je to.

To cu probati danas.


Ako neko ima dalje sugestije, hvala unaprijed!!!


Aleksandar


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 43 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan