Kad smo već kod diesela i gašenja motora
V40, 2000. g., 1.9D (75 kW) sljedeći simptomi:
- prije 3 godine kad sam se vraćao s mora ugasio se pred Sv. Rokom i ne bi ga više ni Bog upalio, vergla kao blesav, 0 bodova. odšlepali za Sisak, upalio uz "pomoć" cockpit spraya. Auto završio kod Baloga na servisu (stari je još tada bio živ), ustanovili su po njihovom da je kvar bio takav da se "uvuklo" vlage između nekih konektora senzora i instalacije, sve fino ispuhali, 400 kn popravak i nakon toga samo gas
- unazad godinu dana auto mi se ugasi kad rezervar goriva padne ispod nekih, recimo 30% punoće. da pojasnim, vozim se autocestom brzinom od 140 km/h, stanje na rezervoaru je tri crtice ispod pola (znači crtica ili dvije iznad rezerve), i odjednom kraj, auto se ugasi i nema više paljenja. upalim ga uz "pomoć" cockpit spraya (koji je btw postao osnovni dio opreme u mom Vovlu), gas na benzinsku (to mi se desilo na izlazu kod Buzina, pa sam završio na Tifonu), natočim do vrha i dalje peri samo tako.
- noćas se vraćam iz Gračaca, stanem na odmorištu (dvije crtice ispod polovice rezervara), jedva upalim auto, vergla veselo i "hvata" paljenje. upalim ga i gas na benzinsku, natočim do vrha i peri samo tako dalje.
- redovno svake godine jednom skidam rezervar goriva, perem ga. svakih 15 tkm mijenjam filter goriva, skidam i ispirem kućište filtera goriva, no "sranje" je sve češće i češće.
- čuo sam se sa Tonijem u AK Biškup, pa mi je dao savjet da skinem rezervar, operem sito u rezervaru, sve dobro ispušem i operem i očistim kućište filtera goriva (to ću probati kad potrošim nešto goriva, jer je rezervar pun).
- zadnje dvije godine nije mi se rezerva ni upalila, kak me to "hebe". svaka pomoć savjetima i iskustvom dobrodošla
