Citat:
aj kad te davim da te i udavim.
šta znači td04 , td05 , td06
a vidi i ovo: TD05H-BIG16G-7 EVO1~3 / Eclipse / Galant 4G63
TD06H-20G-12 T3 Flange / External Wastegate
ovo je nešto veče ak se ne varam.
Bi li odgovaralo šta od toga. a na kraju ono T i G ,ŠTA JE TO?
vidim da ova moja ima 4 cijevi na sebi a neke imaju dvije. uff , sa tim turbinama ...to je prava nauka!
što se tiče varenja i modificiranja nema problema , neču te više davit

TD04, TD05 i TD06 su Mitsubishijeve oznake plinske strane turbo punjača, znači onaj dio kroz koji struje ispušni plinovi. Što je veći broj, to je veće kučište te pripadajući kotačić unutar njega. Prednosti manjeg kučišta su brži spool (pojednostavljeno to znači vrijeme odziva turbine), a time i snaga već sa nižih okretaja, što je za svakodnevnu vožnju poželjno. Sa druge strane takva turbina je "usko grlo" za visoke okretaje jer tada počinje stvarati restrikciju u ispuhu, popularno zvanu "back pressure". Back pressure bi bio trenutak kada turbina više ne može "progutati" i propustiti dovoljno brzo sve plinove koji izlaze iz motora kroz ispušnu granu, te se tlak između usisa i ispuha izjednačava, a nakon toga tlak ispuha povećava u odnosu na usis. To pak znači da se dio ispušnih plinova počinje vraćati nazad kroz ispušne ventile, što naravno nije dobro iz više razloga...
No, da ne duljim i kompliciram dalje, ako slažeš auto za svoj gušt i za svakodnevnu vožnju, TD05 ili veća plinska kučišta bih izbjegavao na tvom mjestu, što zbog "laga", a što zbog daleko većih modifikacija da bi takvu turbinu uopće pripasao na ispušnu granu i down pipe. 12T, 14T, 16T, 18T, 19T, Big16G, 20G su oznake kotačića na kompresorskoj strani turbo punjača. Tu u principu vrijedi slično pravilo što je veći broj to je veći kompresor, sa nekim iznimkama tipa Big16G je veći od 19T kotačića. Imam negdje manual sa svim oznakama ako te baš zanima, pa ti pošaljem.