Citat:
Pošto vidim da me nisi shvatio nimalo, ja pišem o tome da su ovi novi auti sama elektronika i to ih skupo košta-kvare se ko ludi za razliku od auta starih 10ak godina. A malo i o tvom pitanju - to ponajprije ovisi o vlasniku istog i o njegovom održavanju vozila, samo ak nađem koju sliku svog bivšeg una, auto je bio za austrijsko tržište, čini mi se da je 87.g., kod nas je bio 10 godina, prvo od starog, pa moj i na kraju ga je buraz terao 2 godine, 1.5 benzinac, em je išao ko vrag, em je dan danas taj auto u super stanju i sve sa njega se skida ko lojem podmazano, a auto ima original 300.000km i samo se mijenja potrošni materijal, nit je ko šta čačkao po motoru ni po čemu, samo gassss... Btw, ja sam imao 5 una sa različitom motorizacijom i nikad ni sa jednim apsolutno nikakvih problema - 1.0Fire, 1.3 dupli karb., prerađeni 1.4Sie, spomenuti 1.5 i dobri stari jednostavni 1.9d. A nekidan je stari kosti ostavio za skinut ležaj sa mazde 2002., na okcu automatiku 98. se rasula getriba, na kii sportage 2005. isto, oću dalje?? Moj Nenade, kad bi bar svi auti bili toliko izdržljivi i toliko malo skloni kvarovima kao što je Unić...
Ti nisi niš shvatio
Kao prvo ja sam temu započeo o problemu skidanja vijaka sa Alfe iz 2003g.a ti za početak bljezgaraš o elektronici,jedino ak je to kod tebe nekaj povezano,neznam neki novi model valjda 8) Nadalje kaj smatraš pod tim da to sve ovisi o održavanju auta

Kaj bi trebal te šarafe jedanput godišnje sve vaditi van da ih podmažem i očistim

Ili
