ja sam svoj kupio za 2500kn. jedini problem je bio.....
--> sto su misevi pojeli instalacije, strunulo je lajtung za vakuum na turbini, pustala su crijeva, otiso je senzor paljenja, nije bilo ventilatora od kilera, akumulatora nije bilo, odj termoprekidac , popucala je armatura, sicevi su bili podrapani, neupotrebljiva svjetla sa zadnjim zaruljama koje su zgorile,otisao relej od sva 4 zmigavca, nije bilo holendera za povrat goriva, nisu radili elektropodizaci prozora, imao je 2 felge naprijed koje su se drzale samo na sarafima ( kriva glava ) , strunuo je kompletni auspuh, svjetla su se kad upalis stalno klepetala gore dole, zadnji rubovi su bili truli maltene do sajbe, prednje pozicije popucale, boja je komplet apsisala, board computer gubio kontakt....
ulje, filteri, remenje, rubovi, oksidiralo gorivo, prohrdali kocioni diskovi sva 4...
e da, i nije bio regan i prijenos sam radio 50km sjeverozapadno o svom trosku
ali je 88' god - mislim najstariji u hr, sa 260tkm original.
trajalo je 5mj slaganje i auto me regan godinu dana izasao cca 1800€.
auto nije upalio punih 5 godina ali kad je upalio... tko vjeruje a tko ne

to je bila ravna crta.
evo ide 6mj otkad je kod mene i mali se ne boji ni bmw-a ni nikakvih ulicnih trkalica. ide ko vrag.
velika preporuka, nades li u VRLO DOBROM stanju do 2000€ ( dok uracunas registraciju ) uzmi.
ili uzmi za JAKO MALO LOVE ( cca do 500€ ) ako je stanje upitno jer ces ulozit brdo dok poslozis.
sretno

_________________
----speed--till--I--bleed----
robert.orsh@gmail.com