Sada je: sub svi 10, 2025 8:43 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 91 post ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned ožu 15, 2009 9:04 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Kad smo taj motor otvarali i provjeravali cilindre bili su ok.Ali to je kod volva normalno.Izgleda da su karike aj zbogom :wink: Kakva su vaša razmišljanja u vezi toga da se prilikom raskapanja motora izvade klipovi radi provjere stanja karika i onda vračenje istih tih karika natrag u cilindre :?:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 15, 2009 9:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
koliko ja znam stara karika se ne vraća nazad iz vrlo logičnog razloga. :roll:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 15, 2009 9:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Nadam se da to niste napravili na tom motoru!?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 15, 2009 9:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Onda kak da provjerim stanje karika?

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 15, 2009 9:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Nikako. Osim fizicki na oko, nikako, barem koliko ja znam mada se nisam sa time bas opterecivao.
Kupis nove i to je to. Nikad se ne vracaju stare karike nazad. A pogotovo ih skidat sa klipa pa opet gore. Ako me kuzis?

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 15, 2009 10:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Onda kak da provjerim stanje karika?
1. izmjeriš kompresiju prije nego raskopaš motor
2. ak si ga već raskopo onda laički- naliješ u svaki cilindar rijetkog ulja, najbolje rijetko finomehaničko, može i petrolej ili nafta, ako se zadržava dulje vrijeme ok je, ako koji iscuri bitno prije drugog tu ti je slab. Bitna je otprilike ista količina.
3. rukama probaš klipove, ne bi se smjeli lagano micati unutar cilindra ( ljevo desno, ne gore dole)

Ako vadiš klipove ne vraćaš stare karike, ako su i bile dobre razjebo si im poziciju. Cilindri se ne provjeravaju na oko. Za to postoji sprava kojom mjeriš uz dimenziju i ovalnost, u tri točke barem, gore, u sredini, i dole. Kad to napraviš onda znaš da su ti cilindri dobri. Ovak neznaš niš jer su na oko u većini svi dobri, ak na oko vidiš da ne valjaju onda su karike ili slomljene ili ih više ni nema.

Nego, prije nego baš optužiš karike, ajde ti izmjeri kompresiju, ja sam nekak još uvijek uvjeren da niste sve šlaufove od pcv-a promijenili i složili kak treba, sve mi nekak ide na to da vam boost odlazi u karter.


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 15, 2009 10:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Onda kak da provjerim stanje karika?
Izmjeriš kompresiju.

Blok se prije ugradnji novih karika mora pohonat, tako da se nove karike što brže jednim malim dijelom "potroše" i prilagode cilindru kako bi što bolje brtvile, jer cilindar nikada nije 100% savršenog okruglog oblika. Jednom kada skineš kariku i vratiš ju nazad, šansa da "sjedne" baš tamo gdje bi trebala (znači na mjesto u kojem se prilagodila i brtvi) je ravna dobitku sedmice na lotu.

Ako ste skidali karike i ponovo ih vraćali (bez honanja bloka i novih karika), to vam je razlog zašto auto dimi.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 16, 2009 8:23 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
nije ti baš neka utjeha al meni kad je bacao ulje na šipku van - kad bi ga stiso samo - mijenjao sam klipove itd. treči klip nije imao niti jedan cijeli prsten - od kompresije.

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 16, 2009 10:11 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Bio na mjerenju, no s obzirom na starost mjerne aparature, majstor kaze da mi je to samo okvirno:

1. 7,5
2. 6,5
3. 9 (??)
4. 7
5. 7,5

Sutra ili prekosutra cu probat skemijat neko preciznije mjerenje.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 16, 2009 11:11 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Jako jako loše!!

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 16, 2009 11:55 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Lose mjerenje ili lose stanje? :wink:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 16, 2009 12:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ako uzmeš u obzir da bi brojke trebale biti oko 11, sam prosudi.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 16, 2009 1:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
11?

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 16, 2009 1:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Da, 11. Ne pričamo o statičkoj kompresiji, odnosno omjeru volumena 8.5:1, nego o tlaku prilikom kompresije od 11 bara.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 16, 2009 2:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
pretpostavit ćemo da ste glavu dobro složili i da ne pušta prema njoj nego prema dole.
Pretpostavit ćemo i da ste vadili klipove i vraćali ih unutra s istim karikama. Obzirom na to sklop cilindara je bio sasvim dobar prije toga. Prije nego brzopleto krenete opet raskopavat sve pričekaj nekih 5000km, možda karike opet legnu kak treba, treba im neko vrijeme za to. Za to vrijeme izbjegavaj izlete u gornje okretaje i smanjite boost kolko god možete da se to sve skup ne opterećuje previše i da ne baca to ulje toliko.
Nakon tih nekih 5000km odi opet zmjeri kompresiju, ak budu negdje oko 9 ovi lošiji možeš se tak vozit, bude ti malo srkal ulja al ko ga jebe.

Nakon svega, što ti je ovo sve trebalo?


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 91 post ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan