Bez obzira kaj je anemični ponedjeljak još sam pod dojmom onog kaj se desilo sunčanog petka. Vozim se ja tako Zagrebačkom (ili se zove Ljubljanska?

), i naletim na nekaj iz svoje kategorije: Audi S4 cabrio. istina, nije imao oznaku S4 ali je imao 2 dvostruka auspuha koja ima samo S4 i zvuk koji odgovara V8 motoru. Čovjek me obišao uz riku motora dok sam se ja lagano vozio pa si mislim eto prilike da vidimo kako to izgleda protiv jačeg protivnika iz iste kategorije! Na semaforu sam bio iza njega, stisnuo čovjek gas i budući da ima quatro pobjegne on u prvoj nekih 3-4 metra ali kad smo prešaltali u drugu imao sam dojam da ga čak pomalo stižem. Idući semafor smo prošli jedan kraj drugog na nekih 50Km/h pa je to bila prilika za pravi "leteći" start kakav i priliči prednjem pogonu, i tu gle čuda moja druga dobije bitku za cijelu dužinu auta. Na idućem semaforu dobije on, isto za dužinu auta.
E sad, kako to objasniti?
Ako mislite da to možda ipak nije bio S4 nego neki slabiji motor, mogu vam reći da to otpada. Znam iz iskustva da A4 sa 3,2 FSI motorm gubi bitku uvjerljivije.
S4 ima 344HP i 420Nm max momenta, a deklarirano ubrzanje je 5,9s (ručni mjenjač) tj. 6,2s (automatski mjenjač), međutim svi znamo da su to jaaako varljive brojke, koje ne samo da ovise o uvjetima na cesti, gumama itd nego čak i da neki proizvođači pomalo i "muljaju" pa se te brojke u praksi nikako ne daju ponoviti. Druga je stvar još značajnija. Naime, S4 ima 150Kg više od mog C70, a i omjer snage na kotačima naspram snage motora mu je nepovoljniji budući da ima quattro pogon, koji mu i nije od neke koristi kad je cesta suha i kad više nismo u prvoj brzini. Moj C70 trenutno ima oko 275Hp i vrlo živahnu momentnu karakteristiku, taman da gume ne proklizavaju u drugoj kad je suha cesta i temperatura iznad 8C.
Ok, nije to baš bilo kao da smo sami na cesti pa da smo mogli "noriti" kak nas je volja - u tom scenariju bi on možda i bio nešto brži, ali možda i ne bi. U svakom slučaju, iznenadilo me kako je razlika mala i kako je Volvo uspio osvjetlati obraz!
