Sada je: čet lip 26, 2025 9:01 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto pro 30, 2008 12:52 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Počele su mi se događat čudne stvari.Odma da velim nije od hladnog vremena,to se događalo dok je bilo i toplo

1.Nemirno radi(zaletava se),jedva se primjeti na turniću,cajger skače za odprilike jednu crticu.

2. Lampica ulja mi ostaje par sekundi upaljena poslije startanja motora i ima čudni neki zvuk dok se ne ugasi,a poslije se sve normalno radi.Lampica ostaje svijetlit u bilo koje vrijeme,(dali bio hladan,topao,1. 2. 3. 10. paljenje,)

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Zadnja izmjena: V40 neno, dana/u pon sij 05, 2009 4:53 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: uto pro 30, 2008 8:46 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Ovo s lampicom ulja mi se nikako ne sviđa :twisted: Dobro, hladno je pa trebamalo duže da se ulje procirkulira, ali ne bi trebala svjetliti crvena lampica. Ulja pretpostavljam imaš dovoljno. Da nije zaštopano sito od pumpe zaulje ili filtar ulja :confusion-questionmarks:
Ovo s zaletavanjem okretaja se dešava i meni, ali samo kad auto stavim u ler i pustim ga da se sam kotura. Nisam to pripisival nekoj grešci nego jednostavno da se elektronika zbuni budući da dobiva podatak o brzini a položaj papučice gasa je na položaju za ler kao i položaj mijenjača.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pet sij 02, 2009 4:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Kaj niko nema nikakav pametan odgovor :o :o :o :o

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
PostPostano: sub sij 03, 2009 10:33 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
1. Meni se događalo povremeno zbog lošeg goriva...

2. Nekvalitetan filter ulja? Loše ulje? U goroj varijanti zupčanik uljne pumpe je pri kraju

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: sub sij 03, 2009 2:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:
1. Meni se događalo povremeno zbog lošeg goriva...

2. Nekvalitetan filter ulja? Loše ulje? U goroj varijanti zupčanik uljne pumpe je pri kraju

2. mislim da nije do ulja,jer sam zamjenio marku ulja i isto mi se događa,viš za filter se nisam sjetio.Aveliš da bi mogla bit pumpa ulja........hm ......i meni je to palo na pamet.Bum se još raspito,najradije bi zamenil pumpu pa kud puklo da puklo,nemre ona koštat cijelo bogatstvo (ili se varam) :shock: :shock: :shock: :shock:

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
PostPostano: pon sij 05, 2009 11:00 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Ja bi ipak razmislil o čišćenju sita na pumpi. Pogle malo ka to zgleda, zupčanici koji tjeraju ulje kroz pumpu, kaj se tu može pokvariti, nema opterećenja na zupčanike, nemreju se pohabati (teoretski) ali sito može biti začepljeno, više ili manje
slika

slika

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pon sij 05, 2009 12:14 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Ne pričaj gluposti, najčešći kvar uljne pumpe je pohaban zupčanik.
Ne kažem da nije moguće začepljenje sita ali kvar broj 1. koji se najčešće događa je upravo zupčanik...

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: pon sij 05, 2009 9:54 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Zaletavanje može biti uzrokovano svačim tak da bez neke diagnoze možemo samo nagađati.

Isto tako i za pritisak ulja, treba mu spojiti mjerač pritiska i sa njim izmjeriti točni pritisak.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan