Sada je: pet svi 23, 2025 1:13 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. C70 2.4, 98g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 198 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 4 5 6 7 8 ... 14 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 12:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
turbo koji je na tvom motoru bi trebao bit kkk k16 ak se ne varam i integriran je u ispušnu granu.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 12:36 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
:text-worthless: :whistle:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 12:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Znam da taj turbo kit može i više, zapravo se pitam koliko sam motor može podnijeti? Sumnjam da je to igdje dostupno kao službeni podatak, tako da mi jedino preostaje iskustvena metoda, što bi značilo da bih trebao naći nekoga tko je probao ugraditi GT2871r kit na motor kao moj.. :think:
To je pitanje na koje ti nitko ne može dati odgovor, jer ovisi od jednog do drugog primjerka. Primerice, uspio sam popigati klipnjaču na T4 motoru sa samo 240KS, zamijenio motor (starijieg godišta nego li je bio moj) koji, eto, do dana današnjeg trpi i debelo preko 300KS :). Ono što ti sa sigurnošću mogu tvrditi je da će ti motor manje patiti sa većim turbom nego sa manjim, pri istoj snazi. Veći turbo jednostavno kasnije i linearnije razvija okretni moment, a to je presudno za život klipnjača.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 12:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
:text-worthless: :whistle:
+1 :D

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 3:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
:text-worthless: :whistle:
Kak me pere! Ali s pravom.. :)

Od sramote sam izašao pred kuću (unatoč kiši) i poslikao Volva s mobitelom, Nisu neke slike, ali bolje išta nego ništa.. :)


Privitak/ci:
DSC00018 (Medium).JPG
DSC00018 (Medium).JPG [ 63.94 KiB | Pogledano 3418 puta. ]
DSC00017 (Medium).JPG
DSC00017 (Medium).JPG [ 57.9 KiB | Pogledano 3418 puta. ]
DSC00015 (Medium).JPG
DSC00015 (Medium).JPG [ 63.38 KiB | Pogledano 3416 puta. ]
Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 3:32 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
:clap: :text-thankyouyellow:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 3:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
:clap: :text-thankyouyellow:
Nema na čemu! :)


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pet pro 19, 2008 6:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Kak me pere! Ali s pravom.. :)

I treba, 5 stranica postova i takav auto, a niti jedne slike! :naughty: :wink:

_________________
Nike patike


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: ned pro 21, 2008 10:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
I treba, 5 stranica postova i takav auto, a niti jedne slike! :naughty: :wink:
Šta mislite, je li ova tema više za rubriku Tuning, ili da je ostavim tu? Brojim prvih 5 glasova (demokracija na djelu). 8)

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: ned pro 21, 2008 1:18 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ma ostavi ovdje ipak se radi o c70 kojeg baš i nemamo na tapeti :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon pro 22, 2008 10:02 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Znam da taj turbo kit može i više, zapravo se pitam koliko sam motor može podnijeti? Sumnjam da je to igdje dostupno kao službeni podatak, tako da mi jedino preostaje iskustvena metoda, što bi značilo da bih trebao naći nekoga tko je probao ugraditi GT2871r kit na motor kao moj.. :think:
To je pitanje na koje ti nitko ne može dati odgovor, jer ovisi od jednog do drugog primjerka. Primerice, uspio sam popigati klipnjaču na T4 motoru sa samo 240KS, zamijenio motor (starijieg godišta nego li je bio moj) koji, eto, do dana današnjeg trpi i debelo preko 300KS :). Ono što ti sa sigurnošću mogu tvrditi je da će ti motor manje patiti sa većim turbom nego sa manjim, pri istoj snazi. Veći turbo jednostavno kasnije i linearnije razvija okretni moment, a to je presudno za život klipnjača.
Evo kakav je odgovor stigao iz aptuninga:

This engine has been very strong and it can take the 450HP max of the
GT3071R without internal modification. Just injectors, intercooler
and tuning.

Thank yoU!


Quoting Krunoslav Kovacic <krunoslav.kovacic@gmail.com>:

> Hi!
>
> Are there any other changes that need to be done on the T5 engine
> when installing GT3071R Turbo Kit for Volvo C30 T5 (beside adopting
> the ECU)?
>
> Is the engine capable of such increase in power without any other
> modifications?
>
> Regards,
> Krunoslav Kovacic


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon pro 22, 2008 2:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ja bih tu izjavu uzeo sa debelom rezervom. No unatoč tome, kao što već prije rekoh, uz pametan tuning, mislim da nije nerealno očekivati zdravih 350+ KS.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: pon pro 22, 2008 3:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ja bih tu izjavu uzeo sa debelom rezervom. No unatoč tome, kao što već prije rekoh, uz pametan tuning, mislim da nije nerealno očekivati zdravih 350+ KS.
Svakako si u pravu, i ja je uzimam s debelom rezervom. Brinu me klipnjače, baš mi se ne kupuje novi motor, a niti mi se mijenjaju klipnjače (tak jako baš nisam zapeo za taj dobitak u snazi). Jednostavno ne znam gdje bih dobio pouzdanu informaciju.. :think:

Poslao sam mail i Slovencima u RSR pa bumo vidjeli kaj budu oni rekli..

U idućem mailu čovjek je rekao da mi nebi preporučio GT2871R nego GT3071R (rekao je da je to baš dobro pogođena turbina, zazvučalo mi je poznato! :) ), i da je uvjeren da će za 350KS i 450Nm to ići i sa tvorničkim injektorima.


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: uto pro 23, 2008 10:42 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Svaka čast na opisu ali po meni tu definitivno fali dobar spuh, kako Gonzo kaže 3" 100 cela kat i to bi zaokružilo ovu tvoju priču
A u toj varijanti nadam se nebudem dobivao nikakve poruke greške jer će se neki senzor buniti radi katalizatora od 100 cela, jel tak?


Vrh
   
 Naslov: Re: Heico
PostPostano: sri pro 24, 2008 9:34 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Svaka čast na opisu ali po meni tu definitivno fali dobar spuh, kako Gonzo kaže 3" 100 cela kat i to bi zaokružilo ovu tvoju priču
A u toj varijanti nadam se nebudem dobivao nikakve poruke greške jer će se neki senzor buniti radi katalizatora od 100 cela, jel tak?
Ne nebi trebalo jer to je ipak kat koji je puno protočniji i obavljat će svoju funkciju, ja na svom auto nemam kat i pali se odmah lampica čim ga stavim gasi se.

_________________
VOLVO S40 T4 Ph II-"silver bullet"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 198 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 4 5 6 7 8 ... 14 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan