Citat:
Citat:
... najbolje bi bilo mjenjati ulje svakih 50etak tisuća km i getribe bi uvjek savršeno radile i nikad nebi bile u kvaru...
Citat:
... za razliku od novoga kojega bi čovjek poželio popiti, staro ulje je crno i rijetko i to iz auta koji još nije prešao ni 100 000 km...
Da čujemo malo i iskustva članova koji voze automatik. Na koliko km mijenjati ulje?[/quote
najbolje je mjenjati što češće a najkasnije nakon 75tkm, samo zahvaljujući stručnjacima iz japana koji su konstruirali tu getribu izmjena ulje može biti kobna.
pošto ta getriba nema poštenog uljnog filtera cijelo smeće i špene ostanu u getribi, pa tako nakon nakon izmjene ulja velik dio tog smeća ostane u getribi.
problem tek dolazi jer naljevanjem friškog ulja to se smeće razbaca po cijeloj getribi i zaštopa elektromagnetske solenoide koji mjenjaju brzine.
rezultat toga nemoram govorit a najgore je što poslje toga getriba lupa ko 100 đavlova i potrebno je skidanje jednog dijela getribe preciznije ploče koja mjenja brzine (košta sitnicu samo oko 9000 kuna), te se taj dio mora očistit a u gorem slučaju i izmjenit solenoid koji je zaštopan ili neradi.(cijena sitnica samo 200€ a ima ih 6 komada).
naravno potrebno je opet staviti novo ulje jer prilikom skidanja ploče skoro sve iscuri.
e sad nakon toga sljedi instaliranje novog softwera tko ga nema i potrebna je ponovna adaptacija getribe.
naravno treba se dobro pomoliti bogu da sve proradi kako treba jer ako ne onda cijeli postupak treba ponoviti ponovno uključujući skidanje i čišćenje ploče te zamjena novog ulja.
naravno JA nisam imao sreće sa izmjenom te je krenulo sve po zlu ,getriba koja je injače perfektno šaltala ,nakon izmjene počela je lupati ko 100 đavlova a razlog mjenjanja ulja je pređenih 100tkm .
naravno sve je rastavljano,čišćeno mjenjano ukupno 3 puta čak i oko 20lit org. ulja(cijena oko 25€ litra) je promjenjeno ali uspjeha nije bilo.
čak smo i stavljali novu ploču ali idalje to nije to,puno je bolje ali opet nabija.
jedino šta nam još preostaje je rastavljanje čitave getribe ,naime postoji nekakva metalna sitka koja glumi filter ulja tj. ima ulogu da pokupi samo grubo smeće i da bi došao do nje treba doslovce rastavit sve i naravno vadit getribu van .
naravno taj filter se nemože kupiti nego se stari mora izvadit i oprat u nekoj kemikaliji.
eto još jedino to nismo probali pa javim ako pomogne.
puno sreće svima koji planiraju izmjenu ulja a i sad vam je jasno zašto serviseri ne žele mjenjati ulje na volvo auto.getribama i tvrde da se to netreba mjenjati.
vi koji još imate nove volvače sa auto getribama savjetujem da mjenjaju ulje svakih 40-50tkm da se ulje što manje zaprlja jer ovo što smo mi izvadili na 100tk bilo je crno i puno taloga ko da je iz traktora izvađeno.
injače ulje izvađeno iz getribe mora bit crvene boje i u ovom slučaju očita je konstruktorska greška a i tko zna dali to ulje uopće valja za te getribe iako je orginal VOLVO ulje.
mislim da nije potrebno komentirati šlampavost japanskih stručnjaka koji nisu konsturali pošten filter ulja,a nisu ga planirali zato jer su mislili da su te getribe vječne i nisu potrebna nikakva servisiranja što je totalna glupost jer ništa nije vječno a pogotovo automatska getriba nije.
Lp gonzo
_________________
Essixtypowa

MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!