Sada je: sub svi 10, 2025 11:46 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 128 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 5 6 7 8 9 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: pon ruj 15, 2008 8:19 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Da Izy sve sam ja to napravio ali turbini treba puno više da zapuni sve svoje kanaliće :lol: Pitaj Ruku ima slična iskustva :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ruj 16, 2008 10:29 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Neznam koliko kojoj turbini treba, znam da je meni to uvijek palilo i nikad nije bilo nikakvih problema. No turbine se razlikuju od modela do modela a o proizvođačima da niti ne govorim....
Meni je obično bila mjera 2 popušene cigarete. Pa si računaj.... :lol: Srećom više ne pušim pa ti nemrem to preračunati.... :lol:
Jedini put kada je dimio auspuh nakon montaže nove turbine je bilo kada se stara turbina razletjela pa je u auspuhu ostalo cca 1000ml ulja što u katalizatoru što u loncima. Pa je dimio još par stotina km dok nije sve sagorjelo....
Anyway drago mi je da ti sve sad dela kak spada.
lp

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ruj 16, 2008 11:56 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Da Izy sve sam ja to napravio ali turbini treba puno više da zapuni sve svoje kanaliće :lol: Pitaj Ruku ima slična iskustva :wink:
skoro slična, meni je turbina puštala prema turbinskom djelu, znači u auspuh direktno, uzrok je talog koji se napravi na "semeringu" ( to je zapravo neki kanal koji radi tak da prilikom rotacije sprečava ulje da prolazi preko njega, blablabla, da ne duljim dalje) i uz to je kanalić kod ulaza bio puluzačepljen tak da tu i nije bilo nekog podmazivanja osim na višim okretajima kad je pritisak ulja malo veći, uglavnom pakung turbine je bio vidno pregrijavan. Ja sam od tri turbine složio jednu koja je sad skoro dobra. Uglavnom kod stavljanja gore, napuniš uljem ulaz u turbinu, do vrha, spojiš, kod prvog nabijanja ulja već ima lagano na osovinama jer ne stavljamo to na suho natrag, malo se podmaže to iznutra sve. Ono ulje koje smo nalili slobodnim padom u međuvremenu malo kapa po tom svemu, tak da sve skupa nije na suho, uljni tlak se nabije jako brzo, nema nikakvih problema. Meni doduše nije dimilo baš ništa, ali kod nenada je bila situacija drugačija i njemu je puštalo u kompresorski dio vrlo vjerojatno tak da mu je bilo svega u interkuleru i šlaufovima pa dok to obgori i izađe treba malo vremena. Meni se čini da mi je turbina sad malo troma, al vele dečki koji se bave s tim da je to normalno prvih parsto do hiljadu kilometara, i da se u tom periodu ne bi smjelo baš previše tiskat u bust do kraja.
Uglavnom, te turbine su sprdačina od mehanizma, osim lopatica, to je nauka skupa s kućištem kompresora, to je bitno kod proračuna i izrade. Međutim, ovi kaj repariraju to ni ne diraju, eventualno operu, tu nema nikakve reparacije na tom dijelu. Ova lova kaj uzimaju je čista pljačka, pogotovo u slučaju da je sa osovinom sve ok, i da su sve lopatice na broju, ( za primjer, ova moja počepljena-sjebana turbina, s polupodmazivanjem je poslije svega imala zdravu osovinu i zdrave lopatice, tak da ne znam kaj bi moral čovjek radit da se to potroši) bitno je samo kod rastavljanja označit točan položaj lopatice turbine prema lopatici kompresora, onda ostaje i balans i sve.
Osobno sam očekivao neki složeniji sistem, al ovo je zbilja simplex vulgaris, plus svega kaj je moguće svašta kombinirat prema tipu pakunga. Sve u svemu zgodno.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 25, 2008 10:59 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Danas sam malo mjerio sa Dabobom koliki mi je tlak turbine(westgate pritegnut).Puni do 1,6 bara :shock: auto ide ko sam vrag :lol: Samo mi nemojte reči dokle :roll: Ne kužim a naime bi komp trebal rezati kod 1,2 bara ili nekaj laže ali mislim da ne s obzirom kak auto ide :lol: Dabob je čak i snimio filmić o tom pa ga možda vidimo :lol:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 25, 2008 11:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Imam samo jedno pitanje. Koliki boost vidiš na 6000 rpm-a?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 25, 2008 11:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
:lol: :lol: jel ovo spada pod rubriku vicevi ili? :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 25, 2008 11:13 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Na oko 6 somova i je takav bost i to prvenstveno u 3,4pa čak i u5,dobro u 5 je teško postići takav bosst.Ni meni nije niš jasno kak ide do tog bossta da ga comp ne reže.Neznam bumo videli za skupštinu ak se nađemo svi pa da to vidite(ak bu još motor cijeli :wink: )

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 25, 2008 11:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
i da može nebude jer si pretegao WG

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 25, 2008 11:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Na oko 6 somova i je takav bost i to prvenstveno u 3,4pa čak i u5,dobro u 5 je teško postići takav bosst.Ni meni nije niš jasno kak ide do tog bossta da ga comp ne reže.Neznam bumo videli za skupštinu ak se nađemo svi pa da to vidite(ak bu još motor cijeli :wink: )
Mislim da si štangicu wg-a toliko skratil da se ne može niti otvoriti do kraja. Ne znam, ne bu to dobro završilo ak tak ostane.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 25, 2008 11:25 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ma zanimljivo je da ju nisam skratil do kraja i još ju ima mjesta otvarati i to i radi :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 25, 2008 11:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Otvara, ali vjerojatno ne može tanjurić otvoriti do kraja. Ovo što sada imaš je boost creep, a to nikako nije dobro.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 25, 2008 11:39 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ma jasni su mi svi rizici ove rabote ali testiram krajnje granice ovog motora :wink: Pa znate da je drugi u rezervi :lol:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 25, 2008 11:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
samo nemoj granu sjebat trebat će mi jedna :wink:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 25, 2008 11:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Mislim da ćeš uskoro mijenjat dihtung glave na tom motoru :lol:. Mogli bi neku internu kladionicu otvorit, koliko dugo ćeš se vozit :D

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lis 26, 2008 10:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
I sve to + plin na kojie se vozi , jebote EGT mu je preko 1100 stupnjeva, bit će kaše, a smijesa banana, Neno više zraka trošiš od goriva :shock: , to je parvo hibridno vozilo, aj baš me zanima kolko će dugo dobar projekt :!:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 128 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 5 6 7 8 9 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan