Sada je: uto lip 04, 2024 9:06 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon stu 19, 2007 10:00 pm 
Offline

Pridružen/a: pon stu 19, 2007 3:05 pm
Postovi: 3
Pitanje : koliko vremena treba motoru 2.0D (V50) da ovih dana )cca + 2 do +4 stupnja)
da postigne radnu temperaturu?
Auto je nov (100 km !!!) i treba mu oko 20 minuta!
Na moja pitanja u više ovlaštenih odgovor je slijedeći: ..a to je dizel, znate,
njemu treba VIŠE VREMENA.

Nakon pet minuta rada motora otvorim haubu i pipam tzv KILER - a on topao
do mlak, isto i plast. posuda s antifrizom.
Ja mislio ima neki termostat koji neda vodi van motora dok se motor ne zagrije
al..eto dileme. Je li moguće da je termostat "SKRENUO"?

Pitam jednu damu s istim modelom (službeni auto!) koliko to kod nje traje a
ona me pita . "A gdje se to vidi?" Molim one koji pouzdano znaju - :twisted: odgovor.

_________________
NOVINAR


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 19, 2007 10:10 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Samo 2 pitanja prije odgovora.....

Dali na autu radi dobro grijanje? tj. dali počne toplo puhati nakon cca. 3-5 min
Dali pada temperatura kad se postigne radna prilikom vožnje od cca 100km/h


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto stu 20, 2007 10:06 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Jedno donekle offtopic pitanje.

Na mome 850 grijanje radi kao blesavo već nakon par stotina metara (prvi hladan start ujutro), dok starome 460 (oba su benzinci) ipak treba malo više vremena. Ima li 850 kakav dodatni električni grijač, ili to zaista grije samo motor?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto stu 20, 2007 11:21 am 
Offline

Pridružen/a: pon stu 19, 2007 3:05 pm
Postovi: 3
Citat:
Samo 2 pitanja prije odgovora.....

Dali na autu radi dobro grijanje? tj. dali počne toplo puhati nakon cca. 3-5 min
Dali pada temperatura kad se postigne radna prilikom vožnje od cca 100km/h
Grijanje kabine radi dobro već od par minuta - navodno da je prvih minuta grijanje
električno!?

Auto postigne radnu temp. nakon cca 20 -25 minuta. Nadalje sve radi odlično.
(100 km je do sad pređena kilometraža!) :twisted:

_________________
NOVINAR


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto stu 20, 2007 12:12 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Grijanje kabine radi dobro već od par minuta - navodno da je prvih minuta grijanje
električno!?

Auto postigne radnu temp. nakon cca 20 -25 minuta. Nadalje sve radi odlično.
(100 km je do sad pređena kilometraža!) :twisted:
Da auto ima dodatni el. grijač, zbog tog što je na dizelu teško postići kvaltetno grijanje bez njega zbog težeg zagrijavanja.

A drugo pitanje očito nisi shvatio, pitao sam dali auto npr. prilikom vožnje u gradu kad postigne radnu temp. i onda se počneš voziti preko cca 100 km na sat, dali onda pada temperatura motora, jer ako ne pada sa termostatom je sve OK.

2,0 diesel se sporo zagrijava ali nikad nisam mjerio koliko to vremenski traje.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto stu 20, 2007 12:40 pm 
Offline

Pridružen/a: pon stu 19, 2007 3:05 pm
Postovi: 3
O.K. i preko 100 :evil: na sat sve funkcionira dobro.

_________________
NOVINAR


Vrh
   
PostPostano: uto stu 20, 2007 8:47 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 840
Lokacija: Zagreb
Citat:
Pitanje : koliko vremena treba motoru 2.0D (V50) da ovih dana )cca + 2 do +4 stupnja)
da postigne radnu temperaturu?
Auto je nov (100 km !!!) i treba mu oko 20 minuta!
Mojem 850TDI treba ovih dana do radne temperature cca 10 km voznje (ne sporo u koloni!), odnosno oko 10 minuta.

Da li nakon paljenja zavrsis u koloni i vozis prva-druga sporo ili nema guzve i odmah mozes normalno voziti?

Kod mene nema guzve i odmah mogu voziti, ali pazim dok se ne zagrije na radnu temperaturu da ne idem preko 2000 okretaja!!!

Mislim kada bih bio odmah u koloni da bi mu trebalo dosta vise od 10 minuta da se ugrije.

Preefikasan je :-)

Zato je valjda prvi vlasnik u njega ugradio Webasto grijanje :-)

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet pro 13, 2007 6:14 pm 
Offline

Pridružen/a: ned pro 02, 2007 6:19 pm
Postovi: 18
Lokacija: Rijeka, Preluk
odgovor za radnu temperaturu
razlog težeg postizanja radne temperature je u tome što vozila HDI, TDI i sl. novije generacije imaju veliku iskoristivost motora pa manje topline ostaje za zagrijavanje. Primjer kod mazde 6 i C5 2,2HDI karavan morali su staviti dodatni webasto grijač jer se ne moze zagrijati kabina.
Ako Vam je problem sa toplinom postoje dodatni webasto grijači za osobna vozila, mislim da je trgometal zastupmik za webasto.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon pro 17, 2007 7:02 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: čet lis 11, 2007 11:03 am
Postovi: 208
Lokacija: Slovenija
Mom V50 2.0D, g. 2004, treba dobrih 5 do max 10min. (pri zunanji temperaturi oko 0stop. C). A grijanje kabine dobro radi nakon cca3km.

_________________
ALJAŽ
VOLVO
V50


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon pro 17, 2007 9:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 01, 2007 6:46 am
Postovi: 644
Lokacija: SPLIT
Konačno :roll: da i nas u Dalmaciji zdrma malo bura i da se temperatura spusti oko Ništice :cry: Pa evo moja jutarnja zapažanja tokom prvog paljenja i grijanja motora. Od početnog starta pa do postizanja radne temperature i kad se kazaljka umirila prošlo je 5-6 min. Grijanje kabine je postalo i više nego zadovoljavajuče nakon odvoženih 3 Km. Izgleda da se poklapa sa Žaljinim zapažanjem.

_________________
DS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon pro 17, 2007 9:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon svi 14, 2007 2:02 pm
Postovi: 1001
Vozi: S80
Lokacija: Šibenik
Potpisujem C70-ovo izlaganje. I kod mene isti scenarij.

_________________
S80 2.4i '00 140KS LPG
S80 2.4D '09 195KS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon pro 17, 2007 10:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Citat:
Konačno :roll: da i nas u Dalmaciji zdrma malo bura i da se temperatura spusti oko Ništice :cry: Pa evo moja jutarnja zapažanja tokom prvog paljenja i grijanja motora. Od početnog starta pa do postizanja radne temperature i kad se kazaljka umirila prošlo je 5-6 min. Grijanje kabine je postalo i više nego zadovoljavajuče nakon odvoženih 3 Km. Izgleda da se poklapa sa Žaljinim zapažanjem.
I na mojoj 850-ki isto!
Vidjet ce mo sutra u jutro, kazu da ce pingvini padat u nesvjest! :D

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub sij 05, 2008 4:59 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon stu 05, 2007 10:10 pm
Postovi: 233
Lokacija: zg
U ovom slučaju mislim da je sve u redu sa autom, bio bi problem kad bi temp. počela padati kod brže vožnje. Teško je da kod novog auta termostat ili termoprekidač otkažu poslušnost. Nemoj samo auto zagrijavati u mjestu, slobodno se voziš, ali ga nemoj stiskati dok ne postigne radnu temp. Dapače u Austriji i Njemačkoj je to kažnjivo(imat upaljen auto u mjestu).
Malo je veći problem kod starijih auta, kad je mašina malo pohabana, pa ti se temp. diže i više nego kaj bi htio.
Probaj crijeva kod zagrijanog motora, ako su ti i gornje i donje crijevo vrući, sve je ok, tj. i termostat i termoprekidač rade kak spada.
Davno je bilo kad sam imal diesela, al kolko se sjećam, treba mu više vremena nego benzincu da postigne radnu temp.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 20, 2008 11:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 09, 2008 3:15 pm
Postovi: 709
Vozi: C70 T5
Lokacija: Zagreb
Da ne otvaram novu temu pa ču nadodat još koje pitanje u ovu:

naime zanima me koja je normalna radna temp. motora i temp. ulja u motoru!

Primijetio sam da mi temp. ulja prelazi 100oC pa dostiže čak i 107oC po ljeti!, dok temp. motora varira do 99oC!

_________________
:)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lis 21, 2008 8:36 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
sve je dobro dok ti temp ulja i vode ne odu preko 130C, a te tvoje vrijednosti koje ocitavas su idealne.
poz

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan