Citat:
ma nije to pobožni stav , nego fino sm odgojen do jedne granice i nebi htio to pokvariti:)to je s60 d5 163 ks. .a kaj da kažem danas , idem sa posla i upali od 3 i to jedva. mislim htio sam bacit bombu na njega i na sve koji su mi bili u blizini. auto je star 5,5 g i ima 110,000km.a još k svemu tome danas je imao iste simptome kao onda kad nije htio upaliti tako počinjem sumnjati dal je uopće bila pumpa za gorivo pokvarena. da li se to može nekak ispitati ,jer sam uzel staru sa sobom. ko da sam znal da bu mi trebala:)
Da li ti se pali kakva lampica na instrument ploći. Bilo bi lijepo da se auto priključi na aparat i očitaju greške. Ovak bi mogle biti 1000 stvari. Dovoljno npr. da na radilici se ne očitaju mrtve točke i eto razloga da auto ne zapali. Mislim da su to odradili onak na brzinu i preko neke stvari. I isto tako mislim da ti je najbolje priklještiti ih s računom i autom koji ne pali. Zajaši na vrat dok ti ne poprave. Platio si pošteno popravak auta koji nije htio paliti, a on i dalje ne pali. REKLAMACIJA
I nedaj se zbuniti time što ti oni pričaju da je pumpa, ovo ili ono, ti se u mehaniku ne razumiješ zato si i došao u servis a ne popravljaš sam auto. I jedino što znaš je da auto i dalje ne pali a platio si masno popravak baš tog kvara i želiš da se to sredi jednom za uvijek bez ponovnog plačanja. Jer tak bi mogao promjeniti pola motora prije nego majstori metodom slučanih pogodaka i pogrešaka nađu krivca. Na koncu zakaj su majstori i stručnjaci za Volvo
Valjda zato jer znaju, između ostalog, diagnosticirati kvar. Metodom slučajnih pogodka i pogrešaka svatko tko zna engleski može biti mehaničar za Volvo. Traje dugo i skupo je, ali....
Osim toga uvijek se možeš potužiti i Volvo cars Hrvatskoj. Tam imamo našeg čovjeka KIKIR6 koji radi baš na pritužbama. I slobodno im to reci. Doduše KIKIR6 je na godišnjem, ali bu se vratil i slobodno i njemu na PM prijaviš problem.
A i forum je tu.