Sada je: ned svi 11, 2025 1:34 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: rpm
PostPostano: sub svi 12, 2007 12:03 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
pitanjce , pitanjce
zbog čega mi na 850 ne padaju okretaji mot. kada oduzmem gas?? tek nakon par sek počinju padati ,samo u vožnji.na mijestu sve 5.
vozim , pustim gas , a on dalje isto nekih 100 met. pa tek onda usporava. neki prijedlog??
zahvaljujem unaprijed. (forum je mraaak!!)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 12, 2007 8:40 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
postoji jedan regulator ler gasa koji to upravlja i on se s vremenom začađi i neradi kako treba .
trebaš ga samo skinut i i dobro ga očistit sa nekim otopivim sredstvom(karburator cleaner)i mora radit .
BTW nalazi se odmah direkt na klapni gasa...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 12, 2007 9:39 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Citat:
postoji jedan regulator ler gasa koji to upravlja i on se s vremenom začađi i neradi kako treba .
trebaš ga samo skinut i i dobro ga očistit sa nekim otopivim sredstvom(karburator cleaner)i mora radit .
BTW nalazi se odmah direkt na klapni gasa...
Jel bi to pomoglo i za moju 7, ler je u komi i to na benzinu, a na plinu je malo bolja situacija :?:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 12, 2007 9:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Treba očistiti tri stvari i problem bi trebao biti riješen, olakšano paljenje i mirniji rad na leru. Redom, to su AIC: (automatic idle control ili po naški ler dizna), MAF (Mass air flow meter - mjerač protoka zraka) sensor i sam TB (throttle body - zaklopka gasa). Sve troje čistiš u principu sa istim sprejem, karuburator clenaer ili sl.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 12, 2007 9:34 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Treba očistiti tri stvari i problem bi trebao biti riješen, olakšano paljenje i mirniji rad na leru. Redom, to su AIC (automatic idle control ili po naški ler dizna), MAF (Mass air flow meter - mjerač protoka zraka) sensor i sam TB (throttle body - zaklopka gasa). Sve troje čistiš u principu sa istim sprejem, karuburator clenaer ili sl.


Slažem se sa tvrdnjom, samo nemoj očekivati da bude odmah dobro jer kad sam to čistio na autima znalo se događati da se auto ponaša ko tvoj, ali se to nakon nekog vremena smiri

I daj proveri dali sajla gasa ima prazan hod.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 12, 2007 9:36 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Citat:
Treba očistiti tri stvari i problem bi trebao biti riješen, olakšano paljenje i mirniji rad na leru. Redom, to su AIC: (automatic idle control ili po naški ler dizna), MAF (Mass air flow meter - mjerač protoka zraka) sensor i sam TB (throttle body - zaklopka gasa). Sve troje čistiš u principu sa istim sprejem, karuburator clenaer ili sl.
Nisam baš upučen u te tehničke stvari ali znam da mi je kiki te neke stvari čistil, a za MAF sam siguran jel sam to vidio(ajme sve je bilo črno ko mrak)

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 12, 2007 9:38 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Citat:
Treba očistiti tri stvari i problem bi trebao biti riješen, olakšano paljenje i mirniji rad na leru. Redom, to su AIC: (automatic idle control ili po naški ler dizna), MAF (Mass air flow meter - mjerač protoka zraka) sensor i sam TB (throttle body - zaklopka gasa). Sve troje čistiš u principu sa istim sprejem, karuburator clenaer ili sl.
Nisam baš upučen u te tehničke stvari ali znam da mi je kiki te neke stvari čistil, a za MAF sam siguran jel sam to vidio(ajme sve je bilo črno ko mrak)

Dugi, tebi je to sve očiščeno, nemoj se mučiti budemo na Mrežnici bacili oko na tog tvog zajebanta...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 12, 2007 9:40 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Citat:
Citat:
Citat:
Treba očistiti tri stvari i problem bi trebao biti riješen, olakšano paljenje i mirniji rad na leru. Redom, to su AIC: (automatic idle control ili po naški ler dizna), MAF (Mass air flow meter - mjerač protoka zraka) sensor i sam TB (throttle body - zaklopka gasa). Sve troje čistiš u principu sa istim sprejem, karuburator clenaer ili sl.
Nisam baš upučen u te tehničke stvari ali znam da mi je kiki te neke stvari čistil, a za MAF sam siguran jel sam to vidio(ajme sve je bilo črno ko mrak)

Dugi, tebi je to sve očiščeno, nemoj se mučiti budemo na Mrežnici bacili oko na tog tvog zajebanta...
OK :D

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon svi 14, 2007 9:43 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
forum je mrak,odgovori lete...
bit če najprije leptir usisa ili mjerač mase,
sad sam primijetio nakon vožnje zagreb split 200-220km cijelim putem da je prodimio.al ne kao kad izgore gumice ili se zaljepe karike.zadimi samo kad turbina izbaci višak zraka i to samo u vožnji.ne dimi kad turiram na mijestu niti kada puštam gas niti kad ubrzava.ludo nisam to još vidio.turbina napumpa do kraja i kad izbaci višak pusti oblak dima ,bijelog ili plavog i to puno i to je to.radi 5 min na mijestu pa ga tad isturiram i niš!!na kraju zabrijem da gume zadime al...brija.mislim da je turbina ošla,imam li pravo??ulja potroši 1 lit na 5000km malo agresivnijom vožnjom.bem ti radim sa autima 15 god al to nisam još vidio.ili dimi ili ne a ne ovak!imao sam auta koji su dimili i trošili ulje al ovo nema veze sa ničim.
malo sam dosadan,sory,prihvačam svaki savjet.zahvaljujem.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon svi 14, 2007 10:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Kod mene je slicna stvar. U vecini slucajeva iza mene sve OK, al tu i tamo znam ostavit oblak za sobom. Dgovorcin mi je rekao da se iza mene pojavilo plavog dima kad je vozio za mnom. Nakon toga stalno obracam paznju al u zadnje vrijeme nista...

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon svi 14, 2007 10:41 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
ben mu...kad sam ga kupio prije par mijeseci to nije radio nikako!!nešto ne valja.probat ču vidijet imaju li lopatice (osovina ) turb. pretjeranog lufta.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon svi 14, 2007 10:55 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
ben mu...kad sam ga kupio prije par mijeseci to nije radio nikako!!nešto ne valja.probat ču vidijet imaju li lopatice (osovina ) turb. pretjeranog lufta.
moguče, jer ako je turbina bila na izdisaju opisana vožnja ju je dotukla.


1l ulja potrošnje na 5000km kod forsiranja nije puno, to je normalno, samo je pitanje koliko bude sad trošil kad je počeo dimiti.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon svi 14, 2007 11:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Kod mene je slicna stvar. U vecini slucajeva iza mene sve OK, al tu i tamo znam ostavit oblak za sobom. Dgovorcin mi je rekao da se iza mene pojavilo plavog dima kad je vozio za mnom. Nakon toga stalno obracam paznju al u zadnje vrijeme nista...
Istina vidio sam malo plavog dima kad si kočio na semaforu odmah kad smo krenuli s parkirališta. Nije strašno, malo plavog dima i ne vjerujem da ćeš ga ikada vidjeti u retrovizoru, ali možeš dati nekome auto a ti se vozi iza njega. :-). Nemoj se sad odmah prepasti, ne znači da moraš odmah na generalku. Jel ti troši ulje i koliko?

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto svi 15, 2007 8:26 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
Citat:
Citat:
Kod mene je slicna stvar. U vecini slucajeva iza mene sve OK, al tu i tamo znam ostavit oblak za sobom. Dgovorcin mi je rekao da se iza mene pojavilo plavog dima kad je vozio za mnom. Nakon toga stalno obracam paznju al u zadnje vrijeme nista...
Istina vidio sam malo plavog dima kad si kočio na semaforu odmah kad smo krenuli s parkirališta. Nije strašno, malo plavog dima i ne vjerujem da ćeš ga ikada vidjeti u retrovizoru, ali možeš dati nekome auto a ti se vozi iza njega. :-). Nemoj se sad odmah prepasti, ne znači da moraš odmah na generalku. Jel ti troši ulje i koliko?
Hm to se kod mene nije ni jednom dogodilo bez obzira koliko sam ga stisnuo 1-2-3 preko 6 iljada nikad ni p od plavog ili bilokakvog dima a 2,0 motor.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto svi 15, 2007 8:37 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Citat:
Kod mene je slicna stvar. U vecini slucajeva iza mene sve OK, al tu i tamo znam ostavit oblak za sobom. Dgovorcin mi je rekao da se iza mene pojavilo plavog dima kad je vozio za mnom. Nakon toga stalno obracam paznju al u zadnje vrijeme nista...
Istina vidio sam malo plavog dima kad si kočio na semaforu odmah kad smo krenuli s parkirališta. Nije strašno, malo plavog dima i ne vjerujem da ćeš ga ikada vidjeti u retrovizoru, ali možeš dati nekome auto a ti se vozi iza njega. :-). Nemoj se sad odmah prepasti, ne znači da moraš odmah na generalku. Jel ti troši ulje i koliko?
Pa potrosio je krmak pol litre na 1000km. Medjutim, kaze mi majstor da to ne mora nista znacit jer je auto stajao godinu dana, i dok sve ne sjedne na svoje...

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan