Sada je: sub svi 10, 2025 5:31 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 75 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: pet srp 18, 2008 9:19 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet sij 17, 2008 2:57 pm
Postovi: 176
Lokacija: Zagreb
Citat:
vozio sam automatik mečku e 220 i to njemačko govno mi je potvrdilo da je manuala zakon..koji kick down i bakrači...ako hoćeš guštat u vožnji,nabiješ ga na 4500-4800 pa u slijedeću brzinu i tako...dok te ne maznu...
preslaba mašina za automatic... trebao si probat e55 amg, nebi tako pričao...

_________________
V40 1.9D , 2001 , 115 HP


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 18, 2008 10:50 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Citat:
Citat:
vozio sam automatik mečku e 220 i to njemačko govno mi je potvrdilo da je manuala zakon..koji kick down i bakrači...ako hoćeš guštat u vožnji,nabiješ ga na 4500-4800 pa u slijedeću brzinu i tako...dok te ne maznu...
preslaba mašina za automatic... trebao si probat e55 amg, nebi tako pričao...
Gluposti...
Nema to veze koliko je jaka mašina, jesi probao vozit e55 amg sa ručnim mjenjačem!? M3 E36!? 750i!? 850CSi!? 500SEC!? 500SEL!?
Klasični automatic je smeće na bilo kojoj snazi motora i u bilo kojem automobilu, imao sam ih preko nekoliko, od kadetta D linije 1.3S automatic pa do mercedesa C klase 220 benzin 150KS, itd., a gore navedene sam vozio hrpu puta... Moderni mjenjači tipa SMG u M3 su mi donekle ok, ali nikad to neće biti to kao s ručnim mjenjačem, svaka čast SMG-u i sl. na brzini prebacivanja, ali gušt ručnog mjenjača ne može ništa nadoknaditi i to nema apsolutno nikakve veze sa snagom motora. Automatski mjenjači napravljeni su da bi učinili vožnju ugodnijom i opuštenijom a ne za jurcanje i nema tu nikakvog užitka.

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 18, 2008 11:26 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet sij 17, 2008 2:57 pm
Postovi: 176
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
vozio sam automatik mečku e 220 i to njemačko govno mi je potvrdilo da je manuala zakon..koji kick down i bakrači...ako hoćeš guštat u vožnji,nabiješ ga na 4500-4800 pa u slijedeću brzinu i tako...dok te ne maznu...
preslaba mašina za automatic... trebao si probat e55 amg, nebi tako pričao...
Gluposti...
Nema to veze koliko je jaka mašina, jesi probao vozit e55 amg sa ručnim mjenjačem!? M3 E36!? 750i!? 850CSi!? 500SEC!? 500SEL!?
Klasični automatic je smeće na bilo kojoj snazi motora i u bilo kojem automobilu, imao sam ih preko nekoliko, od kadetta D linije 1.3S automatic pa do mercedesa C klase 220 benzin 150KS, itd., a gore navedene sam vozio hrpu puta... Moderni mjenjači tipa SMG u M3 su mi donekle ok, ali nikad to neće biti to kao s ručnim mjenjačem, svaka čast SMG-u i sl. na brzini prebacivanja, ali gušt ručnog mjenjača ne može ništa nadoknaditi i to nema apsolutno nikakve veze sa snagom motora. Automatski mjenjači napravljeni su da bi učinili vožnju ugodnijom i opuštenijom a ne za jurcanje i nema tu nikakvog užitka.

normalno je da ručni mjenjač daje gušt prilikom ganjanja, to nitko nije ni rekao... ali činjenica je da automatik mercedes e220 ne ide s mjesta...

_________________
V40 1.9D , 2001 , 115 HP


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 18, 2008 12:51 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Gluposti...
Nema to veze koliko je jaka mašina, jesi probao vozit e55 amg sa ručnim mjenjačem!? M3 E36!? 750i!? 850CSi!? 500SEC!? 500SEL!?
Klasični automatic je smeće na bilo kojoj snazi motora i u bilo kojem automobilu, imao sam ih preko nekoliko, od kadetta D linije 1.3S automatic pa do mercedesa C klase 220 benzin 150KS, itd., a gore navedene sam vozio hrpu puta... Moderni mjenjači tipa SMG u M3 su mi donekle ok, ali nikad to neće biti to kao s ručnim mjenjačem, svaka čast SMG-u i sl. na brzini prebacivanja, ali gušt ručnog mjenjača ne može ništa nadoknaditi i to nema apsolutno nikakve veze sa snagom motora. Automatski mjenjači napravljeni su da bi učinili vožnju ugodnijom i opuštenijom a ne za jurcanje i nema tu nikakvog užitka.
NHF, al i ovo tvoje su gluposti. Prevelike su razlike od mjenjaca do mjenjaca, od auta do auta, od motora do motora, od kombinacije do kombinacije. Nekim modelima bolje odgovara rucni, drugima automatski mjenjac. Svako poopcavanje je bezveze.

Nenad, daj malo ordiniraj, pa nasto ti lici rubrika? :wink:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 18, 2008 3:18 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Ne da mi se prepucavat ali ja sam rezimirao sve u svom tekstu - zna se čemu služi automatski mjenjač i govorim o KLASIČNOM AUTOMATSKOM MJENJAČU, ne o SMG-u, DSG i sličnim ludorijama moderne tehnologije; služi UDOBNOSTI u vožnji, i ne postoji auto sa KLASIČNIM AUTOMATSKIM MJENJAČEM napravljenim za sportsku vožnju bez obzira na marku i motorizaciju a ti misli što i kako hoćeš, nisam vozio 1 auto u životu nego preko 2000 potpuno različitih automobila, tako da ne možeš reći da to nekom autu odgovara a nekome ne; Nisi u pravu, to može odgovarati vozaču koji ga vozi, a ne autu, automatski mjenjač je ubojica užitaka u vožnji i to je činjenica i istina, odgovaralo to nekome ili ne; Zašto su auti sa klasičnim automatikom sporiji u krajnjoj, u ubrzanju, u međuubrzanju, više troše!?!? Zato što to paše autu!? Ne nego da bi se povećao komfor vožnje, da bi vozač bio opušteniji i to mu je jedina svrha postojanja, nema tu neke filozofije, a pogotovo traženja sportskog u njemu 8)

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 18, 2008 3:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Zašto su auti sa klasičnim automatikom sporiji u krajnjoj, u ubrzanju, u međuubrzanju, više troše!?!? Zato što to paše autu!? Ne nego da bi se povećao komfor vožnje, da bi vozač bio opušteniji i to mu je jedina svrha postojanja, nema tu neke filozofije, a pogotovo traženja sportskog u njemu 8)
Nakon ove izjave sigurno nece bit debate.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 18, 2008 4:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Citat:
...nisam vozio 1 auto u životu nego preko 2000 potpuno različitih automobila...
da možda ne radiš kao test vozač za jedno 5-6 hrvatskih auto časopisa, imam poznanika koji je od '93 u Auto klubu pa nije vozio ni upola manje potpuno različitih automobila, radio sam 2g. kao automehaničar, pa u tom periodu nisam ni 100 potpuno različitih autombila upeljao na dizalicu i otišao s njima na probnu vožnju, jedino ako na potpunu različitost misliš i boju auta i eventualno dimenziju guma
NHF ali baš me to nekako zbunjuje :?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 18, 2008 4:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 12, 2007 12:03 pm
Postovi: 2022
Vozi: XC90 2.5T
Lokacija: Jaska
Citat:
Citat:
...nisam vozio 1 auto u životu nego preko 2000 potpuno različitih automobila...
da možda ne radiš kao test vozač za jedno 5-6 hrvatskih auto časopisa, imam poznanika koji je od '93 u Auto klubu pa nije vozio ni upola manje potpuno različitih automobila, radio sam 2g. kao automehaničar, pa u tom periodu nisam ni 100 potpuno različitih autombila upeljao na dizalicu i otišao s njima na probnu vožnju, jedino ako na potpunu različitost misliš i boju auta i eventualno dimenziju guma
NHF ali baš me to nekako zbunjuje :?
Imam i ja poznanika koji radi u Auto klubu, na spomen 2000 različitih auta se samo dobro nasmijao...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 18, 2008 6:07 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 18, 2008 6:52 pm
Postovi: 82
Vozi: pa VOLVO ?!?!
Lokacija: Rijeka
Citat:
Citat:
...nisam vozio 1 auto u životu nego preko 2000 potpuno različitih automobila...
da možda ne radiš kao test vozač za jedno 5-6 hrvatskih auto časopisa, imam poznanika koji je od '93 u Auto klubu pa nije vozio ni upola manje potpuno različitih automobila, radio sam 2g. kao automehaničar, pa u tom periodu nisam ni 100 potpuno različitih autombila upeljao na dizalicu i otišao s njima na probnu vožnju, jedino ako na potpunu različitost misliš i boju auta i eventualno dimenziju guma
NHF ali baš me to nekako zbunjuje :?
mislim da je problem u jednoj nuli,trebalo je pisati 20 000 :shock:

_________________
RASTA SOUNDSYSTEM


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 18, 2008 7:43 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Samo vi filozofirajte, a pravila foruma :twisted:
Nemam se ja kome šta ni pravdat ni objašnjavat, a lagati najmanje, a vi pametujte koliko hoćete ili nećete, vaša stvar, hebe mi se živo za kolege iz autokluba i ostale... Stari mi je promjenio dosada preko 3000 auta, radionu svoju ima 30 godina i svaki iole zanimljiviji auto koji uđe ja probavam je li ispravan ili ne i slične stvari, a krećem se u krugu zaljubljenika u aute pa tako i dolazim do drugih auta za voziti, a sad vi vjerujte ili ne, vaša stvar, fućka mi se živo, ne želim se uopće natezat oko takvih djetinjastih stavova i ispada, da ne budem uvredljiv i bezobrazan kao vi.

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 18, 2008 7:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Meni je automatik baš super kad vozim pile na igricama 8) :wink: .
Šalim se :lol: , ustvari nemam pojma o tim mjenjačima jer samo sam probao voziti od Dugog sedmaču i vozio sam Smarta sa nekim poluautomatika, bez kuplunga i ručicom +, - i R.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 18, 2008 8:08 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Meni je moj automatik zakon i nikad više neću kupovat auto s ručnim mjenjačem :D . Više je razloga za to ,a jedan od najvažnijih je kaj sam stalno u Zagrebačkoj gužvi i kaj sam visok prek dva metra i mjenjanje brzina s kuplungom mi je popriličan napor ,a tu je i još jedan bitan faktor (da pogodili ste :lijenost :roll: ). I meni nekad dođe da bi stavil ručni mjenjač ,ali to je u postocima nekih 5%.

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub srp 26, 2008 1:15 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
manualni je manualni i svaka mu dala... :)

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 07, 2008 11:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Shalthebel je zakon! Zato sto nemam nis drugo :D !

2000 - 3000 auta je previse, pa cak i za Zubakovog najstarijeg majstora!
Slucajno znam kako je popravljat auto, a da bi upoznao automobil (pogotovo njegov mjenjac) potrebno je nesto vise od 100 km predjenih u njemu (optimalno 200-300 km). Auto se treba zagrijat, ohladit, barem jednom natocit gorivo, gradska voznja, otvorena cesta, autoput, itd.

I na kraju smatram da je na jakom motoru (bez obzira na marku automobila) najbolji automatik, stedi motor i auto!

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet kol 07, 2008 11:53 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
A je, i ja sam ispalio broj, ali stvarno sam vozio crnog vraga već što se auta tiče, ali za mene automatik ne valja i amen, nema u njemu gušta i nikad neće biti!!!!! Ma kad sam nakon 735iA, 740iA i 750iAL, sjeo u 750iL sa ručnim mjenjačem, ajme majko gušta, ma to je strašno koji su to užitci...

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 75 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan