Sada je: sub svi 10, 2025 8:38 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 128 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: čet lip 26, 2008 11:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Kak je tek ovaj sviral :shock: :D
http://www.mikeymustang.com/images/BlownHdGasket1.jpg

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet lip 26, 2008 11:30 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ma sve je to ok ali kud je on gubio 1 litru vode dnevno :?: Ja nisam uspio skužiti da je negdje curila voda

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lip 27, 2008 8:55 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Ma sve je to ok ali kud je on gubio 1 litru vode dnevno :?: Ja nisam uspio skužiti da je negdje curila voda
Nije curila jer je ulazila u cilindar i od temp se pretvarala u paru koju u tako malim količinama ni ne skužiš na auspuhu.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lip 27, 2008 10:13 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Da to bi moglo objasniti vodu ujutro na auspuhu.Ne neke velike količine ali je uvijek bila.I sad ujutro kad ga upalim odmah prihvati gas tj. podigne onak okretaje na 2 kile pa ih spusti.Prije je trokiral malo valjda dok nije izbacil vodu van.Jebate dobro da se voda nije zatočila više u cilindar pa kad bi ga probal kresnuti ode klipnjača,zar ne :?:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lip 27, 2008 12:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
da. al voda iz auspuha kaj ti je curila nije od tvoje vode iz rashladnog sistema. Gledaj i sad bu ujutro kapala


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lip 27, 2008 1:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Citat:
da. al voda iz auspuha kaj ti je curila nije od tvoje vode iz rashladnog sistema. Gledaj i sad bu ujutro kapala
kad je to tebi jutro :lol:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lip 27, 2008 2:01 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 15, 2008 12:40 am
Postovi: 152
Lokacija: Zadar
Jutarnja kondezacija. :D

_________________
B18FT-POWWER.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 08, 2008 8:08 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Eto mene malo :wink: Sad je sve s vodom ok ne nestaje auto ide ko šprih ali uvijek onajk ali :lol: Kad se vozim po gradu i stanem na semaforu iz auspuha izlazi plavi dim :shock: Jasno mi je sagorjeva ulje.Ali ja to vidim u ogledalu i dodam par puta gas kao turiram ga i tad nema plavog dima ni za lijek :wink: Ustvari neznam kak bi to opisal djeluje mi kao da kad zakočim negdje se prelije ulje i dospije tam gdje nesmije.Ponavljam auto ide kao lud i kad nabijem gas super ubrza i tad nema dima i to je možda normalno ali kad pustim gas niti onda ga nema što bi se trebao pojaviti da su karike u k cu jel bi tada kompresija uvlačila ulje u cilindre.Sad potrošnja ulja postoji ali mi se čini ne neka tak zastrašujuča s obzirom koliko auto zadimi.Ujutro kad ga upalim ne izbaci ni trunke dima.Jel može biti da me zajebava koje crijevo od onih silnih povrata uljnih para pa da tuda povuće ulje kroz turbinu i nekud :?: Ili je turbina adio :?: Neznam kud da prvo krenem gledati.
Točno sam znal čim jednom pipnem u motor odmah bu ispalo 100 drugih sranja :!:
Al nema veze i dalje je meni taj autek drag :lol:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 08, 2008 9:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
gumice ventila..

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 08, 2008 9:07 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ma znam al nove su mijenjao sam glavu sa uređenim ventilima i ostalim kaj ide uz to

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 08, 2008 9:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Gumice ventila uzrokuju dimljenje pri prvom paljenju nakon (nočnog) stajanja i dimljenje nakon oduzimanja gasa i šaltanjem u nižu brzinu, dakle to izgleda da nije uzrok :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 08, 2008 11:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Sve od navedenog. Može biti. A ponajprije luft na turbini. I gumice ventila ak su loše. Bez obzira kaj su nove. Puše li ti na čep na deklu od glave? A na štangicu od ulja :?:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri srp 09, 2008 10:40 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Citat:
Gumice ventila uzrokuju dimljenje pri prvom paljenju nakon (nočnog) stajanja i dimljenje nakon oduzimanja gasa i šaltanjem u nižu brzinu, dakle to izgleda da nije uzrok :wink:
.. i kod zaustavljanja na semaforu zbog kočenja motorom.
2 nenad: probaj zaustaviti auto tako da kočiš iskljućivo nožnom kočnicom a ne motorom.
Isto me zanima da li ti je glava kad su ti slagali ispitivana pod tlakom i na hladno i na toplo?

IMHO, kod loših karika će ti dimiti gotovo konstantno jer obično uvijek prvo stradaju uljne karike pa neovisno o režimu vožnje ne uspijevaju brisati ulje sa stjenki već ono izgara u cilindrima, a svi motori koje poznam a imaju serijski turbo, imaju i špricaljke za ulje kako bi se pospiješilo podmazivanje stjenki i klipnjača, hlađenje klipova itd.
Dim iz auspuha na semaforu je IMHO ipak problem glave motora(gumice i vodilice ventila).
Varijanta s turbinom mi je lagani longshoot jer bi ona vukla ulje slično kao i varijanta s karikama zbog Venturija :wink:

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri srp 09, 2008 11:11 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Citat:
.. i kod zaustavljanja na semaforu zbog kočenja motorom.

Dim iz auspuha na semaforu je IMHO ipak problem glave motora(gumice i vodilice ventila).
Nenade ugasi auto na semaforu :idea: :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri srp 09, 2008 12:49 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ma znam al nove su mijenjao sam glavu sa uređenim ventilima i ostalim kaj ide uz to

Ej, evo kaj kaže v4dis možda ti pomogne... BTW, to je opis za dizela, ali kažem opet, možda pomogne koji detalj. Možda imaš nepotpuno sagorijevanje?
Kod mene je bilo plavog dima ujutro dok se ne bi zgrijao, kad mi je riknuo needle lift sensor...

----------------
Blue smoke
----------------
Caused by incomplete combustion. Consists of condensed fuel particles. Can also be caused by oil (high oil consumption).

-Injection timing too late
-Defective injectors
-High oil consumption
-Low operating temperature
-Incorrect fuel
-Oil leak from turbocharger (TC)

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 128 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan